نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
حواشی بازی سیتی - تاتنهام ادامه دارد/ چه حرف‌هایی بین داور و هالند ردوبدل شد؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس کمیته داوران انگلیس با گوش کردن به فایل صوتی نزاع بین هالند و داور بازی سیتی - تاتنهام در مورد آن اتفاق توضیح می‌دهد.

پس از اینکه سایمون هوپر شانس پیروزی را از منچسترسیتی گرفت، ارلینگ هالند واکنش شدیدی نشان داد. در لحظات پایانی تساوی ۳-۳ سیتی و تاتنهام در ۳ دسامبر، هالند پس از خطای امرسون رویال به جک گریلیش که با دروازه‌بان تک به تک شده بود پاس داد. اما هوپر ناگهان سوت خود را به صدا درآورد تا بازی را متوقف کند. تصمیم او باعث خشم بازیکنان سیتی شد و هالند قبل از اینکه زمین را ترک کند بر سر داور داد و فریاد کرد و فحش می‌داد. فایل صوتی این لحظات اکنون در آخرین قسمت Match Officials Mic'd Up منتشر شده است.

هاوارد وب رئیس کمیته داوران، با مشاهده این تصاویر و شنیدن فایل صوتی تصمیم هوپر را خطای انسانی دانست. هوپر پس از دمیدن سوت قبل از محاصره شدن توسط بازیکنان سیتی، می‌گوید: «نه، متاسفم.» سپس در حالیکه هالند فریاد می‌زند چند بار می‌گوید: «آرام باشید».

وب در مورد این حادثه گفت: «این یک اشتباه داوری است. ما داوران همیشه به دنبال این هستیم که با تشخیص موقعیت‌هایی که می‌توان از آنها چشم‌پوشی کرد تاثیر مثبتی روی بازی بگذاریم و سایمون هوپر معمولا در شناسایی این موقعیت‌ها خوب عمل می‌کند. او خطای واضح و بد رویال روی هالند را دید و لحظه‌ای تردید کرد که آیا باید آوانتاژ بدهد یا خیر، با مرور در ذهنش تصمیم گرفت که از این خطای بزرگ چشم‌پوشی نکند و به رویال اخطار بدهد. صحنه‌هایی که در سطح زمین می‌بینید خیلی متفاوت از وقتی است که تصاویر را از بالا می‌بینید. قطعا هوپر از این اتفاق ناراحت است. او ۹۳ دقیقه قضاوت خوبی داشت اما می‌دانست که بعد از بازی همه فقط در مورد این لحظه صحبت می‌کنند. من ناامیدی و خشم سیتی از این اتفاق را درک می‌کنم زیرا داور می‌توانست آوانتاژ بدهد اما در زمان نامناسبی سوت زد. داور از این اتفاق ناراحت است. بعد از بازی به او گفتم: دستانت را بالا بگیر و نشان بده که از این اتفاق پشیمانی و در لحظه ناامیدی خود را نشان بده. زیرا مطمئنا در آن لحظه چنین حسی داشت. امیدواریم که دیگر چنین اشتباهاتی از او سر نزند.»

هالند بعداً در شبکه‌های اجتماعی از عملکرد داوران در جریان بازی انتقاد کرد و ریسک خشمگین کردن اتحادیه فوتبال انگلیس را به جان خرید. اگرچه به دلیل چنین واکنش خشمگینانه‌ای با هیچ اقدام دیگری روبرو نشد، اما سیتی به ناتوانی در کنترل بازیکنانش متهم شد.

بیشتر بخوانید: تصاویر وحشتناک هالند؛ عصبانیت شدید ترمیناتور از سوت داور/ ستاره منچسترسیتی با فحاشی از میدان خارج شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی