نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
عکس| آمادگی دروازه‌بان جنجالی برای بازگشت به میادین
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسطوره لیگ برتر همچنان بدون باشگاه است و با انتشار عکسی از آمادگی برای بازگشت به فوتبال خبر داد.

داوید دخئا پس از جدایی از شیاطین سرخ در تابستان بدون باشگاه باقی ماند. گفته می‌شود که دخئا از زمان پایان قراردادش با یونایتد در پایان ژوئن، چندین پیشنهاد را رد کرد.

نیوکاسل جدیدترین باشگاهی است که پس از مصدومیت نیک پوپ از ناحیه کتف، به جذب این دروازه‌بان ۳۳ ساله علاقه نشان داد. دخئا در عین حال که به دنبال باشگاه جدید می‌گردد به تمرینات خود ادامه می‌دهد. این بازیکن اسپانیایی عکسی از دستکش دروازه‌بانی‌ و کفش‌های فوتبالی‌اش در زمین تمرین به اشتراک گذاشت و نوشت: «کار، کار، کار».

عکس| آمادگی دروازه‌بان جنجالی برای بازگشت به میادین

گفته می‌شود که دخئا پیش از این انتقال به عربستان سعودی را رد کرده بود. با این حال، سنت جیمز پارک و بازگشت به لیگ برتر محتمل‌ترین مقصد او است و گزارش شده که خودش نیز به چنین مسیری تمایل دارد. نیوکاسل ممکن است دروازه‌بان اول را برای بقیه فصل در اختیار نداشته باشد. مارتین دوبراوکا از آن زمان در غیاب او ظاهر شد و جیمی ردنپ، هافبک سابق انگلیس از جمله کسانی بود که از ادی هاو خواست تا دخئا را با انتقال آزاد جذب کند. مشکلات دروازه‌بانی هاو ممکن است این هفته بدتر شود، زیرا تردیدهایی در مورد حضور دوبراوکا برای آخرین بازی آنها در لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان وجود دارد. اگر دروازه‌بان اسلواکیایی نتواند به میدان برود، لوریس کاریوس دومین بازی خود را برای این باشگاه انجام خواهد داد. مرد سابق لیورپول از زمان شکست قرمزها مقابل رئال مادرید در فینال ۲۰۱۸ در بیش از ۲۰۰۰ روز پیش، در لیگ قهرمانان بازی نکرده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی