نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
سوال عجیب لئوناردو دی‌کاپریو: آرسنال چیست؟ نمی‌دانم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لئوناردو دی‌کاپریو، بازیگر مشهور هالیوود، در مصاحبه جدیدش اعلام کرد به فوتبال هیچ علاقه‌ای ندارد.

به نظر می‌رسد لئوناردو دی‌کاپریو، به ورزش‌هایی به‌جز فوتبال علاقه دارد. ستاره هالیوود در گفتگوی اخیرش با لیلی گلدستون، هم‌بازی‌اش در فیلم قاتلین ماه کامل، فاش کرد که چیز زیادی درباره این ورزش نمی‌داند.

در این گفتگو از دی‌کاپریو پرسیده شد بازیکنان لیگ برتر انگلیس بهتر هستند یا بسکتبالیست‌های ان‌بی‌ای؟ او پاسخ داد: «آنها از بسکتبالیست‌های آمریکا بهتر هستند؟ واقعاً؟ یعنی از بهتر از مایکل جردن، بهترین بسکتبالیست تاریخ؟ بعید می‌دانم.»

دی‌کاپریو در ادامه درباره شناختش از فوتبال گفت: «من چیزهایی که بقیه درباره فوتبال یا همین ساکر می‌گویند را نمی‌فهمم. خیلی‌ها می‌گویند آرسنال. آرسنال چیست؟ نمی‌دانم.»

این سوال «آرسنال چیست؟» باعث واکنش‌های جالب هواداران فوتبال در شبکه‌های مجازی شده است. البته جای تعجب نیست که این بازیگر از بسکتبال دفاع کند، زیرا او به دلیل حضور در چندین رویداد ورزشی شناخته شده است. عشق او به بسکتبال به زمان گذشته بازمی‌گردد. او چندین بار در بازی‌های لس آنجلس لیکرز حضور پیدا کرده و بازی‌ها را از نزدیک تماشا کرده است.

البته او درباره آشنایی کم از فوتبال هم شوخی کرده است. این ستاره قبلا در جام جهانی ۲۰۱۰ حاضر بوده و چند بازی را از نزدیک دیده. او همچنین در سال ۲۰۱۳ به همراه مادرش در یک بازی چمپیونزلیگ حضور پیدا کرد. علاوه‌ بر این، این بازیگر میزبان یک مهمانی مجلل در یک قایق تفریحی لوکس در جریان جام جهانی برزیل بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی