نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
استراماچونی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آندرئا استراماچونی سرمربی اسبق استقلال اواخر آذر ماه سال ۹۸ حرف‌های عجیبی در مورد مشکلاتش با این باشگاه و شرایط حضورش در تهران مطرح کرد.

مشکلات استراماچونی با استقلال ۴ سال قبل کار را به جایی رساند که این مربی آذر ماه سال ۹۸ با وجودی که توانسته بود تیمش را به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر برساند، همراه با دستیارانش تهران را ترک کرد و به ایتالیا برگشت. در روزهای پایانی آذر ماه سال ۹۸ مذاکره با او برای برگشتن به تهران به صورت جدی دنبال می‌شد اما موانع زیادی بر سر کار بود و در نهایت هم شرایط به گونه‌ای جلو رفت که استراماچونی به ایران برنگشت. او در پاسخ به پیغام مدیران باشگاه استقلال مدعی شده بود نه به دنبال فسخ قرارداد است و نه پول بیشتر از حد ثبت شده در آن می‌خواهد اما احساس می‌کند یک عده در تهران دوست ندارند او برگردد و دوباره سرمربی استقلال باشد!

همچنین روز بیست‌وسوم آذر ماه سال ۹۸ ترجمه‌ای از مصاحبه استراماچونی با یک رسانه ایتالیایی در خبرورزشی منتشر شد که به موجب آن این مربی با صراحت گفته بود در تهران می‌ترسید از خانه بیرون بیاید چون یک بار وقتی مدیران باشگاه خواستند در مراسم تجلیل از یک پیشکسوت استقلال شرکت کند، او نپذیرفت و گفت چون هماهنگ نشده به آن‌جا نمی‌رود اما پس از چند دقیقه فهمید به راننده آژانسی که در اختیارش بود اعلام کرده‌اند این مربی را به آدرسی که مدیریت باشگاه گفته بیاورد!

خبرورزشی‌گردی| استراماچونی: یک عده دوست ندارند من به استقلال برگردم/ در تهران می‌ترسیدم از خانه بیرون بیایم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کمال آبی GB ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    همه این فیلمها رو بازی کردی تا پولاتو با غرامت بگیری
  • حسن IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    فوتبال ایران می توانست با مربیان پیشرفته ایی مثل استراماچونی رشد پیشرفت داشته باشد ولی امثال علی پروین هادر فوتبال مخالف حضوراین نوع مربیان هستندتا فوتبال ایران رشد نکندوهمیشه در عقب ماندگی بماند.
  • ناصر IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    سلام مرتیکه مفت خورد وبرد حالا داره حرف مفت هم میزنه اینها ما مردم ایران رو چی فرض میکنند
  • کیون IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    استرا تو باید از فتل دالتون می ترسیدی که بالاخره پولت را خورد و یک آب روش قبلآ باید در مورد فتل دالتون بررسی می کردی ولی قربانزاده شرلوکولمز گیرش انداخت وفتل فرار و بر قرار ترجیح داد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی