استقلال در یک‌قدمی پرسپولیس ماند/ دربی و VAR به نفع سپاهان!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا اولین دربی لیگ ایران با حضور VAR برنده‌ای نداشته باشد.

دربی ۱۰۲ پایتخت بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال با چهار دقیقه تأخیر از ساعت ۱۶:۱۹ امروز (پنجشنبه ۲۳ آذر) در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در نهایت این مسابقه با گل‌های امید عالیشاه و کوین یامگا (پنالتی) با تساوی به پایان رسید.

موعود بنیادی‌فر قضاوت این دیدار را برعهده دارد؛ مسابقه‌ای که برای اولین بار با کمک داور ویدیویی (VAR) برگزار می‌شود.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر (۶۸ - وحدت هنانوف)، مسعود ریگی ، میلاد سرلک، سعید صادقی (۸۴- نبیل باهویی)، مهدی ترابی (۷۱- امید عالیشاه)، سروش رفیعی رفیعی (۷۱- محمد عمری) و شهاب زاهدی.

عکس تیمی پرسپولیس

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، روزبه چشمی، ابولفضل جلالی، امید حامدی‌فر، آرمین سهرابیان (۸۵ - زبیر نیک‌نفس)، آرتور کوین یامگا، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور (۸۲- آرمان رمضانی)، مهرداد محمدی (۸۱- پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

عکس تیمی استقلال

نیمه اول

دقیقه ۴: ارسال مهدی مهدی‌پور روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر آرمین سهرابیان همراه بود. مهرداد محمدی در مقابل دروازه سرخپوشان، توپ را با سینه مهار کرد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت و داور به نشانه آفساید در سوت خود دمید.

دقیقه ۸: ارسال دقیق مهدی ترابی روی سر علی نعمتی فرود آمد که این ضربه با واکنش سید حسین حسینی همراه بود. مدافع پرسپولیس مجدداً فرصت گشودن دروازه آبی‌ها را داشت که آرمین سهرابیان توانست توپ را راهی کرنر کند.

دقیقه ۱۱: پس از بازبینی صحنه کرنر دو دقیقه قبل برخورد آرمین سهرابیان با شهاب زاهدی در محوطه جریمه استقلال به کمک سیستم کمک داور ویدیویی، شائبه پیرامون رخ دادن ضربه پنالتی به سود پرسپولیس ایجاد شد که داور با بررسی صحنه توسط VAR رأی به ادامه بازی داد.

دقیقه ۱۵: پس از رفت و برگشت توپ در ادامه یک ضربه کرنر، روزبه چشمی در محوطه جریمه پرسپولیس توانست توپ را به امید حامدی‌فر برساند که ضربه این بازیکن، راهی به دروازه بیرانوند پیدا نکرد. البته پرچم کمک داور مسابقه در این صحنه بالا بود و توپ در شرایط آفساید به چشمی رسیده بود.

دقیقه ۱۶: ضد حمله پرسپولیس نتیجه‌ای در پی نداشت و توپ در دستان سید حسین حسینی قرار گرفت. دروازه‌بان استقلال در ادامه با شهاب زاهدی برخورد کرد و توپ را از دست داد تا توپ تبدیل به گل شود، اما خطای مهاجم پرسپولیس اعلام شد.

دقیقه ۲۰: شوت سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه استقلال با اختلاف از کنار دروازه آبی‌ها به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: مهدی ترابی در محوطه جریمه پرسپولیس زیر توپ زد تا آن را دفع کند که استقلالی‌ها معتقد بودند توپ به دست ترابی خورده اما VAR این صحنه را هم رد کرد.

دقیقه ۴۰: ارسال کوین یامگا روی دروازه پرسپولیس فاصله چندانی با گوستاوو بلانکو نداشت که وی پس از برخورد با محمد حسین کنعانی‌زادگان روی زمین افتاد. استقلالی‌ها مجدداً اعتقاد به خطای پنالتی داشتند که داور تصمیم به ادامه بازی گرفت.

دقیقه ۴۳: مهدی مهدی‌پور در میان غفلت مدافعان پرسپولیس با پاسی هوایی توانست توپ را به بلانکو برساند. مهاجم آرژانتینی موفق به مهار کامل توپ نشد و این موقعیت با اقدام مدافعان پرسپولیس، راهی به دروازه سرخپوشان نیافت.

دقیقه ۲+۴۵: ارسال نه چندان خوب مهرداد محمدی با ضربه سر آرام یامگا همراه بود. در شرایطی که به نظر می‌رسید بیرانوند کار سختی برای گرفتن توپ نداشته باشد، توپ از دستان دروازه‌بان پرسپولیس خارج و کنعانی‌زادگان در مقابل دروازه پرسپولیس موفق به دفع توپ شد.

دقیقه ۳+۴۵: ارسال مهدی مهدی‌پور روی دروازه پرسپولیس از نقطه کرنر با ضربه سر روزبه چشمی همراه بود. در ادامه مهرداد محمدی تلاش کرد با حرکتی آکروباتیک برای استقلال گلزنی کند که موفق به انجام این کار نشد و توپ به بیرون رفت.

استقلال در یک‌قدمی پرسپولیس ماند/ دربی و VAR به نفع سپاهان!

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: ارسال زمینی کوین یامگا به محوطه جریمه پرسپولیس نصیب مهرداد محمدی شد. محمدی پس از یک برگشت، دروازه بیرانوند را هدف گرفت که این ضربه دقت لازم را نداشت و توپ از کنار دروازه خارج شد.

دقیقه ۵۰: امید حامدی‌فر هافبک استقلال به دلیل خطا روی مهدی ترابی، با کارت زرد جریمه شد و اولین اخطاری دربی ۱۰۲ بود.

دقیقه ۵۳: روزبه چشمی روی شهاب زاهدی خطا کرد و داور مسابقه به او کارت زرد نشان داد تا دو بازیکن استقلال در فاصله‌ای کوتاه از بنیادی‌فر اخطار گرفته باشند.

دقیقه ۵۴: سعید صادقی به دلیل ضربه به توپ پس از دمیدن داور در سوت، سومین اخطاری مسابقه لقب گرفت.

دقیقه ۶۰: ضربه سر گوستاوو روی کرنر ارسالی مهدی‌پور، قدرت لازم را برای گشودن دروازه پرسپولیس نداشت و بیرانوند به‌راحتی توانست توپ را مهار کند.

دقیقه ۷۷: پاس هوایی عجیب آرمین سهرابیان به سید حسین حسینی، با دفع ناقص دروازه‌بان استقلال همراه بود. عالیشاه در ادامه صاحب توپ شد و دروازه استقلال را هدف گرفت که توپ به تور دروازه رسید و گل اول پرسپولیس ثبت شد.

دقیقه ۸۳: پیمان بابایی پس از دریافت پاس رضاوند در محوطه جریمه پرسپولیس، برخوردی با علی نعمتی داشت و روی زمین افتاد که این صحنه توسط کمک داور ویدیویی بازبینی شد. بنیادی‌فر در ادامه، صحنه برخورد را به کمک دوربین VAR تماشا کرد و نظری بر اعلام ضربه پنالتی نداشت.

دقیقه ۹۰: ارسال صالح حردانی به‌روی محوطه جریمه پرسپولیس، با ضربه سر رمضانی همراه بود. توپ در ادامه به گوستاوو بلانکو رسید که کمک داور، پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

دقیقه ۲+۹۰: آرش رضاوند پا به توپ وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و پس از برخورد با علی نعمتی روی زمین افتاد. VAR مجدداً به کمک موعود بنیادی‌فر آمد و داور مجدداً صحنه را دید که این بار نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه ۷+۹۰: بیرانوند نتوانست جهت پنالتی آرتور کوین یامگا را تشخیص دهد و مدافع استقلال گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • بهزاد 💙💙💙 IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    V A R که کارایی نداشته باشه و تحت تسلط لنگیا باشه چه بدرد میخوره!!!
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      روکه نیست داداش همین وی آی آر کشکی کشکی به دادتون رسیدالبته با اون هوچی گری های نکونام ولی بنازم گل امیدعالیشاه 💪براستی در بی بازترین در دهه اخیر هست برگشت منتظرتونیم
    • میلاد IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      استفاده از var هم ثابت کرد پنالتیهای معیشتی تیم حکومتی همیشه داده میشه
    • ایمان IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      استقلالیا و پرسپولیسیا مزخرف نگین داوری با کمک وی ای آر کاملا درست بود ای کاش تو کل لیگ ایران وی ای آر میومد
    • ایمان IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      استقلالیا و پرسپولیسیا مزخرف نگین داوری با کمک وی ای آر کاملا درست بود ای کاش تو کل لیگ ایران وی ای آر میومد
    • اشکان IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      اگر ده سال دیگه استقلال با پرسپولیس بازی کنه در جریان بازی نخواهد برد مگر پنالتی چیزی به داد این تیم برسه از باخت نجاتشون بده دوما آقای نکونام خواهشاً فیلم بازی رو یک نگاه بنداز و رفتار خودت رو کنار زمین ببین شما هنوز اول راه مربیگری هستی این چه رفتاری!!
    • var آمد مافیا پوکید IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      من فقط موندم که عمو موعود بنیادی فر چرا اینقدر مقابل var مقاومت میکرد مثلا این آقا رو فرستادن آموزش var اما از ترس لنگیا داشت خودش رو خراب میکرد !!!!!
  • پرسپولیس آث میلان ایتالیا IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    تیم کیسه با مربی گری جواد کیسه ای با هوچی گری با جارو جنجال با کمک داور و کمک فدراسیون توانست از شکست فرار کنه بازم داور به کمکش اومد ...کیسه کشای دسته سومی مگر اینطوری از شکست فرار کنید - با فوتبال بزن زیرش
    • فوتبال پاک با var IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      ظلم پایدار نیست اگر قرار روزگار بر منطق و نصیحت بود هیچوقت شمشیر بوجود نمی آمد ، var حکم همان شمشیر را برای تیمهای زیاده خواه و باند باز را دارد ، برای حمایت از تیمهای بدون زر ، زور و پارتی بوجود آمده ، برای این بوجود آمده که بگوید قانون بالاتر از هر فرد و تیم و باند و مافیایی است
  • مجتبی IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    این همه تلاش و شادی رو به استقلالی هایه عزیز برایه گرفتن مساوی از سرورشون رو تبریک میگم
    • فاطمه IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      مساوی زمان ساپنتو خوشحای پیروزیچیون یادمونه
    • تاج کبیر IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      اخ که میدونم چقدسخته سجده شکرکردن وسوختن الان فهمیدم چراگلمنگلی وقالیچه میگفتن وارنیادبهتره چون دوران حق خوری وفسادلنگ تمام شده حقشونه ۴بازی باتبانی وافساید و...رابردین هی میسوزه
  • شاهین IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    فیفا اگر می دانست وی ای ار در ایران فوتبال را نابود می کنذد مجوز نمی داد. وی ای ار حجت شده.. بازیکن استقلال باید اخراج می شد. و پنالتی نبود. ولی داور با اسم وی ای ار بازی برای استقلال دراورد.... اگر اون صحنه پنالت باشد در لیگ ایران باید هر بازی 10 پنالتی گرفته شود..
  • 6 IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    کیسه با کمک وار از ... شانس اورد دررفت
  • پیمان IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    به عنوان یک استقلالی باید اقرار کنم که حالم از خودم بهم میخوره که استقلالی هستم و باید شاهد خوشحالی مربیِ تیممون باشم (اون هم با اون شکل) ، به خاطر مساوی کردن در برابر تیمِ حریف . اقرار میکنم که استقلال لیاقتِ صدر جدول و قهرمانی را ندارد و سپاهان بیشتر از هر تیمِ دیگری شایستهء این عنوان است 💛
  • یک استقلالی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    الحق و والانصاف که کیسه هستيم
    • دست خدا IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      ولی انصافا لونگ حموم یه چیز دیگست از نوع راه راهش
  • ساوالان IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    خدایا ما را از شر سروش نجات بده. کلا توپ لو می دهد. و پدر کاشته زن مجازی هست. کالدرون خوب می شناخت این بشر را!!!!!!!!! شرط می بندم نعمتی فرجی هاننننوف فوتبالی جذب نشدند وگر نه پرسپولیس جای این تفاله نیست... امیری خوب می خورد می خوابد.. زاهدی کفتر باز هم که عتیقه هستند. در عمرم پرسپولیس را اینقدئر ذلیل و عهلیل ندیده بودم. تیم بدون بازیکن.... خدایا ما را از شر ماشا یحیی نجات بده... این تیم نان کریم را می خورد. که با نام سید جلال حذف شد. عاقلان دانند.. با این وضع دیگر پرسپولیس فاتحه!!!!!!
  • امیرعلی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    اگه امیدازاول بازی بودکیسه عمراازدستمون فرارمیکردباکمک داور وهوچی گری نکونام که گاهی اوقات بنده خداتامرزسکته میرفت این بازی برگشت هم داره تا اون موقع صبرکنید
  • صالح IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    حقیقت اینه که استقلال خوب بازی نکرد اما بضاعت استقلال در همین حد بود... در خط دفاع که فقط یکی دوتا بازیکن تخصصی دفاع داشتیم، در میانه هم هم که هافبک خلاق و طراح نداریم... مهاجم هم باید توسط خط میانی و هافبک تغذیه بشه که نمیشد... اما پیروزی علی رغم مصدوم هایی که داره، بازم اونقدر مهره داشت که ترابی و رفیعی رو تعویض میکنه، این نشون دهنده پر بودن دست مربیه...بهرحال نتیجه خوبی نبود اما زور استقلال بیشتر ازین نبود...
  • عامیرزا IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    همونجور که مطمئن بودیم:"وار هم در خدمت هوچیگری عستقلال" دو صحنه پنالتی پرسپولیس واحراج بازیکن عستقلال بازبینی نخورد ولی اینقدر فشار عاوردن تا بالاخره منم جای داور بودم یه صحنه رو پنالتی میگرفتم تا فردا وسط خیابون تیربارونم نکنن!! اوووف به این شخصیت و فرهنگ تیم هوچیگران.الخ
  • امیر IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    فقط خدارو شکر میکنم که استقلال دو ستاره در آسیا داره که ما استقلالی‌ها هر چی میشه ، فقط میتونیم در مورد اون دو تا ستاره حرف بزنیم ، یعنی اگه اون دو تا قهرمانی استقلال در آسیا نبود ، موندم که خودِ من به عنوان یه استقلالی‌ چیزی برای گفتن نداشتم .
  • آریا US ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    اینم یه پنالتی تقدیمی به کیسه های هوچیگر! اگر این پنالتی بود؛ پس نیمه اول که پرسپولیس دوتا طلبکار میشد!! نیمکت هوچیگر با معیشت و داد و بیداد؛ ۱ امتیاز گرفت😂😂 فقط گل امید که چه جوری ترکوند❤❤❤🏆🏆🏆
  • حامد IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    به هیچ عنوان پنالتی نبود، اینقدر کشش دادن تا داور عراقی توجیه بشه بگه پنالتی بود، و گرنه هیچ برخوردی نبود ، بازیکن کیسه خودش زمین خورد ولی از شانس بد همون لحظه بازیکن ما هم تکل زد و این شد بهونه واسه گرفتن پنالتی
  • ميلاد IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    بهترین تیتر برای این مسابقه میتونه این باشه رقص نکونام برای فرار از شکست
  • یک استقلالی IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    تیم فقط سپاهان 💛
  • اشکان IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    سلطان عالیشاه متخصص در شکست استقلال
  • امیر IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    پرسپولیس گل محمدی متاسفانه توانایی حفظ نتیجه را ندارد. البته استقلال هم به زور پنالتی از بازی ها امتیاز می گیرد. برانکو باید برگردد
  • ساوالان IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    اسم ها دقت کنید.. علی نعمتی فرجی هانونف دانیال زاهدی کفتر باهویی سروش پدر فوتبال امیری معلول. و تیم رباط زده ها. در نقش سر الکس ما شا یحیی
  • کیسه سوز IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    مثل چی شانس اوردن نباختن
  • سهند IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    با وار فوتبال ایران به قهقرا خواهد رفت.. خوب مدرکی دست داوران بیسواد ایران دادید.. بازیکن استقلال باید اخراج می شد. ساق زاهدی را زد.. ولی مصلت در مساوی بود. فوتبال مصلحتی.. اوف بر این فوتبال!!! پنالتی سهمیه ای نباشد استقلال هیچ نیست...
  • نکونام‌ پول پرست IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    ۸ دقیقه وقت تلف شده سه دقیقه اعتراض بازیکنان آبی دو دقیقه اعتراض نکونام یک دقیقه مصدومیت الکی حسینی مانند دروازبان چند سال پیش استقلال که در بازی با سایپا فقط بخاطر رسیدن به رکورد گل نخوردن بیشتر از ده دقیقه الکی خودش را به مصدومیت زد و همین که به رکورد رسید یک دفعه معجزه شد و کسی که درمان مصدومیتش ده دقیقه طول کشیده بود یک دفعه خوب شد یعنی مصدومیت الکی و تقلب در استقلال سابقه ای طولانی دارد
  • ع ق QA ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    شرم آور واقعا تو صحنه پنالتی داده شده به اسقاطلال کجا بازیکن پرسپولیس پای بازیکن استقلال را زد
  • شاهین IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    هدیه کار خود ش را کرد . تف به این فوتبال
  • 💙قلب آبی IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    از این استقلال برای ما تیم در نمیاد ،آخرِ فصل هم جایگاهی بهتر سومی نخواهیم داشت و باید منتظر اظهار نظرهای آقای نکونام باشیم که نگذاشتند ما قهرمان بشیمو‌ ، بازیکن نداشتیمو‌ ، حقمونو‌ خوردنو‌ و ...
  • آبادان IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    پرسپولیس کاملا مستحق پیروزی بود. اما نمیدونم چرا ولی در هر بازی قرار هست یک بازیکن پاشنه اشیل پرسپولیس شود. امروز خطاهای عجیب و غریب و بی مورد نعمتی.پرسپولیس اگر در سه چهار پست بازیکن ستاره بگیرد قطعا قهرمان خواهد شد. دفاع چپ. دفاع راست. مهاجم نوک و البته یک هافبک
  • امیرخان IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    چقد فرق هست بین هواداران استقلال و پرسپولیس ، پرسپولیسی‌ها ناراحت از مساوی در برابر استقلال و استقلالی‌ها خوشحال و شاد از مساوی در برابر پرسپولیس !!!!!!!!!
  • جواد چکش نهایت وردست کیروش است و بس IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    یعنی صحنه شادی و دور افتخار چکش رو ندیدی؟ این ور فقط برای این اومد
  • سعید IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    ⭐⭐تاج سرور پیروزیه
  • محمد صادق🚩 IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    پنالتی مصلحتی که میگن ، اینه ، فقط نود دقیقه با شانتاژ روی داوری فشار وارد کردن
  • عماد US ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    پرسپولیس در بدترین شرایطش هم به استقلال نمیبازه. و تبریک به استقلالی های عزیز که به ارزوشون رسیدند.
  • سامان کاویانی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    بازی بازی خوبی بود خیلی فرصت های زیادی داشت
  • محمدطاها IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    بازمVAR😂از وقتی این لعنتی اومد لنگیا روز خوش ندیدن‌ عوعو عوعو عوعو عوعو😂 هر چند حق استقلال بود بازی رو ببره💙
    • ميلاد IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      چقدر خوشحالی پسر که از باخت فرار کردین این مساوی مبارک همه استقلالی ها باشه مباررررررکه
  • ایران IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    این بازی نشان داد وی ای ار هم فرهنگ میخواهد که ما نداریم.همچنان داور تحت فشار توسط بازیکنان !!!!ومربیان !!!!یعنی در فوتبال ما اول فضاسازی وفشار بر داور بعد دیگر قوانین!!!طبق قانون وی ای ار باید داور به بازیکنانمعترض (با وجود وی ای ار اعتراض معنی ندارد)ومداخله گر در امور داوری وهمچنین کادر فنی که میخواهد با فشار نظر داور را تغییر دهد باید کارت بگیرند.اینهمه دنبال وی ای ار بودیم !!!!نشان دادیم وی ای ار همان به درد لیگ اروپا میخوره نه لیگ هوچی گر ماب ایران
  • مجیدم IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    پرسپولیس : 1 VIR و مصلحت امنیتی کشور : 1 استقلال : 0 بچه همسایه ما ۱۰ سالشه، هنوز برد استقلال رو ندیده، خیلی غصه میخوره چیکار کنم پفک که نیست از مغازه بخرم بهش بدهم خوشحالش کنم
  • عماد US ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    من فقط موندم که چرا بازیکنی مثل عالیشاه باید رو نیمکت باشه! مخصوصاً تو این بازی. عمری هم همینطور ، عمری یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر پرسپولیسه، با الدحیل هم بهترین بازیکن زمین بود. حالا میخوای نیمه دوم بیاریشون تو؟ همون اول نیمه دوم بیاریشون! نه دقیقه هفتاد. بعد هم علی نعمتی از همون نیمه دوم فریاد میزد که تعویضش کنی. بازی رو که راحت می‌تونستیم ببریم رو به نداشتن شهامت کافی و دید حرفه‌ای آقا یحیی به بازی، مساوی کردیم.
  • @Babak IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    تیمی ک برای مساوی ب زمین بره یعنی ن حرفی برای گفتن داره ن تاکتیک ن تکنیک مساوی یعنی بازی خوب انجام ندادن متاسفانه استقلال امروز بازی خوبی انجام نداد(بازیهای قبلی استقلالو ندیدم) و اگ ب همین سبک بازی میکنه اصلن جالب نیست، تماشاچی بازی خوب میخواد ک بازم متاسفانه امروز من این نمایشو از پرسپولیس دیدم
  • میلاد IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    امروز این بازی مهندسی شدتاسپاهان درپایان فصل قهرمان شود بیخود تماشگران عصبانی نشوندتااین دارودسته در فدراسیون فوتبال هستند هیج امیدی به نتایج سالم در فوتبال ایران نیست.
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    فکر نکنم مربی قهرمان جهان هم این‌همه خوشحال نشده باشد که نکونام خوشحال شد. داور مسابقه به ناحق پنالتی گرفت چون می‌خواست هواداران دوتیم خوشحال به خانه بروند واتفاق بدی رخ ندهد داور باید شهامت داشته باشد که اگر داشت دقیقه شصت بازیکن خاطی استقلال را اخراج میکرد. وبااین ما هواداران پرسپولیس خوشحالیم که هواداران استقلال خوشحال هستند در ضمن استقلال و نکونام امسال باید آرزوی قهرمانی را به گور ببرند چون قهرمانی با هوچی گری بدست نخواهد امد
    • ع ق QA ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      همه چیز بر حسب اتفاق بود خدا نباشد تاج و خطیر و مظلومی و ماجدی را
    • عماد US ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      نهایت سوم بشن امسال، شاید هم چهارم. رقیب ما هم برای قهرمانی فقط سپاهانه
  • مهران IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    دربی دربی که میگفتن همین بود؟زیباترین فوتبال روسپاهان میکنه هربازی بالای۱۰موقعیت گل
  • مهدی همدانی IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    خدا را شاهد می گیرم رنگی نگاه نمی کنم ولی از رفتار آقای نکونام پس از پنالتی عرق شرم بر پیشانی ام نشست!
  • ایمان IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    ستقلالیا و پرسپولیسیا مزخرف نگین داوری با کمک وی ای آر کاملا درست بود ای کاش تو کل لیگ ایران وی ای آر میومد
  • ناشناس IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    گل دقیقه ی ۷۷ روی اشتباه آرمین سهرابیان بود منبعد از چنین پاس هایی نده
  • ناشناس IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    اگر قهرمانی به لیاقت باشه تیم سپاهان لایق ترین تیمه واقعاشخصیت قهرمانی داره وقتی می بره یا می بازه عکس العمل سرمربیشون رو ببینید با چه ادبیاتی صحبت می کنه دو تیم پایتخت نشین هم این حال و روزشونه
    • ۵۵۶ IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      بله باید هم‌لایق قهرمانی باشه چون مافیای تاج و ساکت و اصفهانیهای فدراسیون فوتبال هواشو دارن بالای پانصد میلیارد خرج کرده و تیم رو بسته و به اندازه چهار تا تیم‌بازیکن داره
  • آرش DE ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    در کل بازی قشنگی بود و میشه گفت کیفیت لیگ دسته ۳ آلمان رو تا حدودی داشت. پیش به سوی قهرمانی آسیا با این بکش زیرش ها.
  • قاسم زاگرس IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    حالم ازین فوتبال مصلحتی بهم می‌خورد چطور ازآسمان وزمین وزمان کمک خواستن التماس کردن تا پنالتی واسه کیسه بگیرن تا نکونام پاچه خوار از شکست کیسه رهایی یابد وبه هوا بپرد ،، شرمت باد
  • عباس IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    قرار نیست در بحث داوری از خط نگهدار استفاده کنید
  • پرهام IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    تاکتیک استقلال گرفتن پنالتی با انواع کلک و فریب و هیاهو است چون بطور عادی نمی تونه گل بزنه ضمنا یک وار برای اتاق وار بزارید ببنیم کیا آنجا هستند؟
  • ن قرمز ن آبی سپاهان طلایی💛👑💛 IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    واقعا بیاین کیفیت بازی رو از سپاهان یاد بگیرین و از بازی کردنشون لذت ببرید این دربی پایتختو بازی اسمشو عوض کرد گذاشت لیگ محلات اونم زمین خاکی حیف سو چشم ک ب این بازیای درپیت نگاه کنید بهتون پیشنهاد میدم توبه کنید و به بازیای سپاهان رو بیارین در آخر سرور همتون سپاهان کبیر اصفهان 💛💛💛💛💛
  • ن قرمز ن آبی سپاهان طلایی💛👑💛 IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی