پرسپولیس و استقلال - دربی پایتخت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال فقط پسوند دربی داشت؛ در غیر این صورت این مسابقه از نظر فنی هیچ حرف دیگری برای گفتن نداشت.

اگر تماشاگر یکی از بازی‌های لیگ به صورت رندم باشید، بی شک متوجه کیفیت فوق العاده ضعیف این رقابت‌ها می‌شود. امکان ندارد ما لیگی سرشار از بازی‌های پرحادثه و جذاب داشته باشیم اما فقط یکی مانند دربی تهران، بد از آب در بیاید. چنین چیزی محال است و طبعا دربی پایتخت، حاصل جمع رقابت‌های لیگ محسوب می‌شود.

پرسپولیس و استقلال در بازی امروز، تیم‌های بی هدفی بودند که بازیکنان و مربیان هر دو تیم در درجه نخست به بودن VAR در زمین مسابقه قناعت نکردند و اساس کار خود را پیرامون اعتراض به داور مسابقه تنظیم کرده بودند. در واقع چه تماشاگرانی که پول دادند و به ورزشگاه رفتند، چه آنهایی که از پای تلویزیون دربی تهران را تماشا کردند شاهد صحنه‌های اعتراضی دو تیم بودند و نکته قابل توجه دیگری را مشاهده نکردند. VAR هم نتوانست این اعتراض‌های همیشگی را کاهش دهد!

شاید اگر حضور غیرمنتظره امید عالیشاه در زمین بازی اتفاق نمی‌افتاد و این بازیکن دقیقه ۷۷ گل برتری پرسپولیس را به ثمر نمی‌رساند و داور هم یک پنالتی برای استقلال با کمک VAR اعلام نمی‌کرد، دربی پایتخت حتی یک صحنه هیجان انگیز و قابل بحث هم نداشت.

حساس ترین صحنه‌های این مسابقه خلاصه می‌شد در پرتاب بطری از سوی تماشاگران هر دو تیم که شاید می‌خواستند حرص خود را خالی کنند و لابد در این کار هم موفق شدند. دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از هر نظر که فکر می‌کنید، نکته خاص دیگری برای نوشتن نداشت...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • F.c IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    واقعا درست گفتی برعکس سپاهان چشم نواز بازی میکنه و تماشاگران لذت می‌برند.
    • شاهرخ خان: IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      این اوج فوتبال ما نیست آرتین خان. این اوج بیسوادی و عدم شجاعت مربیای پرمدعای ماست که باعث شدن شاهد دربی‌ای به این بی‌کیفیتی باشیم. به قول دوستمون (ساوالان) ذلیل‌تر و علیل‌تر از پرسپولیس دیروز تو عمرمون ندیده بودیم که دیدیم. یحیی همون سال اول و همون دربی اول نشون داد که فوق‌العاده ترسو و فاقد شهامت مربیگریه. واقعا عجیب نیست از روزی که این آقا اومده هیچ مهاجمی خوب از آب در نیومده و گلها رو کسای دیگه زدن؟! واقعیت اینه که ایراد از مهاجمین تیم نیست. ایراد از سرمربی ترسوی ماست که همیشه با دو هافبک دفاعی تعطیل بازی میکنه که نه تنها رو به جلو نیستن بلکه دائم رو به عقبند و هیچ کمکی به بازیسازی و گلسازی نمیکنن. واقعیت اینه که ریگی و سرلک و اسماعیلی‌فر اصلا فوتبال رو به جلویی ندارن. چرا چون از تکنیک لازم و هوش متوسط برخوردار نیستن. حضور این سه بازیکن یعنی هشت نفره شدن تیم. بگذریم که مهدی ترابی هم بازیکن ایستاییه و تحرک لازم تو زمان از دست دادن توپ رو نداره و هیشکی هم نیست بهش بگه هیکل گنده‌تو تکون بده حداقل تو توپهایی که خودت لو دادی.
    • شاهرخ خان: IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      فرق لیگ ما با لیگ جزیره اینه که برخلاف لیگ ما هیچ تیمی تو انگلیس برای مساوی کردن بازی نمیکنه و برای همینه که بازیهاش معمولا پرگل و زیبا از آب در میاد. هیچ مربی دفاعی‌ای تو لیگ انگلیس از سوی هوادارا تحمل نخواهد شد. بهتره از خودمون بپرسیم که چرا سعید دقیقی با یه مشت بازیکن معمولی و ارزون میلیونی میتونه نتیجه بگیره ولی جناب امپراطور پرمدعای ما (یحیی گل‌محمدی) با اون همه بازیکن تاپ و میلیاردی نمیتونه؟! مهاجمین پرسپولیس هیچ ایرادی ندارن. سرمربی ماست که ایراد داره. وقتی جناب امپراطور با ارنج همیشگی و اشتباهش تیمو عملا هفت نفره یا هشت نفره میفرسته تو زمین بهترین مهاجمین دنیا رو هم داشته باشیم قادر به گلزنی نخواهند بود. توی سیستم فشل یحیی، رونالدو و هالند هم قادر به گلزنی نیستن. سوال اینه که چرا همیشه ۷۰ دقیقه از بازیها (چه سخت چه راحت) رو باید بد و سردرگم باشیم با یه ارنج همیشگی افتضاح و غیرکارآمد؟! جالبه جناب امپراطور مهاجم میکشه بیرون و مهاجم میبره تو!! هافبکهای دفاعی یحیی واقعا تعطیلند که نه به دفاع کمک میکنن نه به حمله. مدیر محترم صفحه بدون کم و کاست تایید کن لطفا.
  • سپاهان قهرمان IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    در مورد دربی بی ارزش و مسخره این دو تیم نظری ندارم.اما داوری ها همیشه به نفع استقلال و پرسپولیس بود.هر دو سوگلی فدراسیون و وزارت ورزش هستند و به یک اندازه بهشون کمک هایی از غیب میشه.استقلال ۱۲ امتیاز با کمک داوران گرفتند و پرسپولیس ۱۰ امتیاز.وار هم بیاد فایده ندارد باز هم به این دو تیم لطف بی کران میشه.
  • ع ق QA ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    سوء استفاده از وار بشدت وحشتناك بود رفتار كادر فن ني استقلال و طرفداران و افشاريان و داور شرم اور بود ابروي وار و عراقيها را بردتد اگر امکان دارد به نهادهای بین المللی خبر بدهید وار و زهر مار( اين فدراسيون ) بدر نمي خورند و چاره در دخالت آنهاست و ما نمی توانیم با اینها تحمل کنیم
    • رضایاک IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      پررویی شما لنگیا حیرت انگیزووحشتناکتر است
  • پرسپولیس سلطان ایران IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    درسته دربی از لحاظ بازی جذاب نبود واقعا هم بیش از این انتظار نبود بازیکنای استقلال که شرح حالشان مشخصه نکونام هم همینطور بی تاکتیک بی هدف بازیکنای پرسپولیس اکثریت خوبن فقط بازیکنایی مانند صادقی و دانیال و ریگی و سروش که واقعا کیفیت ندارن و به هیچ وجه موثر نیستن همین چارتا باعث میشن کل تیم بهم بریزه اگه بجای صادقی که طبق معمول هیچ کاری نکرد عالیشاه بازی میکرد جای دانیال حنانوف جای سروش عمری قطعا صددرصد با اختلاف دو سه گل برنده بودیم آخه یحیی نمی‌بینه واقعا صادقی و دانیال و ریگی و سروش خصوصا صادقی چه نفعی دارن چپ و راست توپ لو میدن برای صادقی پاس ارسال می‌کنن بلد نیست استپ کنه توپ از زیر پاش میره اوت ماندم یحیی رو چه حسابی از اینا استفاده میکنه اگه بگم با اینا پرسپولیس ۷ نفره میشه ببراه نگفتم صادقی که مطمئن هستم پرسپولیس رو ۱۰ نفره می‌کنه بازیکن باید تاثیر گذار باشه مث عالیشاه و عمری خداوکیلی دمشان گرم خیر ببینن دستشان درد نکنه ولی صادقی و دانیال رو من یکی حلال نمی‌کنم در حد تیم محبوبم پرسپولیس نیستن باید فوتبال محلات باشن نه اینجا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی