نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
اینجا قبر سرمربی منچستریونایتد کنده می‌شود؟!/ آنفیلد گورستان تن‌هاخ هم هست؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربیانی که در منچستریونایتد ضعیف عمل کنند معمولا بعد از بازی با لیورپول اخراج می‌شوند، و چنین سرنوشتی می‌تواند در انتظار اریک تن‌هاخ نیز باشد.

لیورپول ثابت کرده که آخرین تیمی است که سرمربی اولدترافورد دلش بخواهد با آن روبرو شود. اریک تن‌هاخ تیم منچستریونایتد خود را به لیورپول می‌برد و می‌داند که این می‌تواند آغاز یک پایان باشد، زیرا تاریخ نشان داده که کار همه مربیان ضعیف یونایتد بعد از بازی با رقیب سرسخت شمالی آنها تمام می‌شود.

در سال ۲۰۱۴، یونایتد دیوید مویس در اولدترافورد با گل‌های استیون جرارد و لوئیس سوارس با نتیجه ۳-۰ شکست خورد. یک ماه بعد مویس اخراج شد. جانشین او لوئی فان‌خال دو سال بعد با مشکل مشابهی مواجه شد. دنیل استوریج و روبرتو فیرمینو شیاطین سرخ را به شکست در آنفیلد در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا محکوم کردند. بازی برگشت با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و یونایتد از اروپا کنار گذاشته شد. تنها یک ماه بعد، فان‌خال با وجود قهرمانی در جام حذفی از منچستر کنار گذاشته شد.

جالب اینجاست که آخرین بازی ژوزه مورینیو در هدایت یونایتد برابر لیورپول در آنفیلد بود. تاریخ؟ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۸، یعنی پنج سال پیش از روزی که تن‌هاخ در حالی که آینده‌اش در هاله‌ای از ابهام است به مرسی‌ساید سفر می‌کند. شاگردان مورینیو ۳-۱ شکست خوردند و مربی پرتغالی تنها دو روز بعد اخراج شد. اگر تیم تن‌هاخ بدون پیروزی لیورپول را ترک کند، چنین سرنوشتی خواهد داشت. اوله‌گنار سولشائر نیز با شکست تحقیرآمیز ۵-۰ یونایتد مقابل لیورپول در اوایل نوامبر ۲۰۲۱ اخراج شد.

نشریه سان به طور انحصاری فاش کرد که گراهام پاتر، سرمربی سابق چلسی در حال حاضر برای جانشینی تن‌هاخ آماده شده است. سرمایه‌گذار جدید منچستریونایتد، سر جیم رتکلیف با پاتر ملاقات کرده و اگر تن‌هاخ را اخراج کند از او به عنوان مربی جدید اولدترافورد حمایت خواهد کرد. پاتر ۴۸ ساله از زمانی که در ماه آوریل از چلسی اخراج شد، بدون باشگاه مانده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی