نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
آخرین تحلیل از آینده کارلو آنچلوتی/ سرمربی پرافتخار به برزیل نزدیک‌تر است یا رئال‌مادرید؟
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی ایتالیایی در روزهای پیش رو با فلورنتینو پرس دیدار می‌کند تا در مورد آینده‌اش در رئال مادرید صحبت کند.

کارلو آنچلوتی همیشه این موضوع را کاملاً واضح گفته است. او در رئال مادرید و در پایتخت اسپانیا خوشبختی را پیدا کرده است. او از اینکه مربی رئال مادرید است احساس خوش‌شانسی می‌کند و هرگز این موضوع را پنهان نکرده است. همیشه وقتی در مورد خواسته‌اش از او سوال می‌شد صادقانه پاسخ می‌داد، اما به عنوان یک متخصص حرفه‌ای در فوتبال به اعلام علاقه و عشق تیم ملی برزیل گوش داد. با وجود تمام گفته‌ها و نوشته‌ها از این مرحله فراتر نرفت. اولویت او همیشه شکل دادن به کار و ادامه زندگی روز به روز در والدبباس و حضور در سانتیاگو برنابئو بوده است. لذت مربیگری قهرمان پنج دوره جهان همیشه در قلب او وجود داشت اما بدون هیچ تعهدی.

در هفته‌های اخیر دو مساله به وجود آمده که ایده ماندن کارلو آنچلوتی را تایید می‌کند. از یک سو، هماهنگی کامل و مطلقی که بین مربی، تیم، هواداران و به خصوص رهبران مادریدی وجود دارد. همه معتقدند که مربی ایتالیایی مرد کاملی است، اگرچه در فوتبال نتایج در نهایت حاکم است و در حال حاضر نتایج نیز با او همراهی می‌کند. نمایشی که با بلینگام انجام شد و فضایی که کادر مربیگری مادرید توانسته برای بازیکن انگلیسی (که توسط خود هافبک تشخیص داده شده است) پیدا کند، گواه وجود یک مربی کاربلد است و آنچلوتی بسیار مورد تحسین قرار گرفته است.

مربی و رئیس اغلب باهم صحبت می‌کنند. تا الان هیچ صحبت مشخصی در مورد آینده یا قرارداد جدید وجود نداشت و صرفاً انتقال ایده‌ها بود. انتظار می‌رود که این دیدار در روزهای آینده برگزار شود، اما هر دو می‌دانند که هر توافقی به فوتبال، یعنی به نتیجه بستگی دارد. حقیقت این است که امروز در رئال مادرید هیچکسی قادر به تصور نیمکت بدون کارلو آنچلوتی نیست. خود مربی هم همینطور.

دومین فاکتوری که ناگهان ظاهر شد، رفتن ادنالدو رودریگس از ریاست کنفدراسیون فوتبال برزیل (CBF) بود که به این معنی است که همه مذاکرات بین رابط مربی (کاکا) و CBF متعلق به گذشته است. شرایط اولین تماس از CBF با مواردی که اکنون اتفاق می‌افتد بسیار متفاوت است. و در نهایت، فوتبال مربوط به لحظه حال و احساسات است و در حال حاضر آنچلوتی هیچ شکی در مورد رئال مادرید ندارد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی