نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
پرسپولیس و استقلال - دربی پایتخت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از خود دربی تهران که لذت نبردیم، اما حالا باید خبرهای ثانیه‌ای از شکایت‌های استقلال و پرسپولیس را بخوانیم و لابد از این بابت به مسببان این وقایع درود بفرستیم!

آخرین دربی برگزار شده در تهران به لحاظ کیفیت فنی و تاکتیکی هر دو تیم پرسپولیس و استقلال، به قدری فاجعه آمیز بود که حتی یک صحنه ناب از این مسابقه در خاطرمان ثبت نشده است.

این دیدار به تنهایی می‌تواند نمونه‌ای فاجعه بار از وضعیت تاکتیکی تیم‌های ایرانی باشد که در آسیا هم خدمتی به فوتبال ما نمی‌کنند. استقلال که در کسب مجوز آسیایی ناکام می‌ماند، پرسپولیس هم آنقدر بد نتیجه می‌گیرد که از گروهش صعود نمی‌کند. این هم که وضعیت بازی رودروی هر دو تیم است؛ بیش از ۹۰ دقیقه فوتبالِ بزن زیرش با پاس‌های اشتباه و خطاهای محاسباتی از سوی پرسپولیس و استقلال...

با این همه به محض پایان بازی، مسولان هر دو باشگاه جوری به پروپای هم پیچیده اند که انگار چه فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتنه اند؛ گویی که مردم از بازی قشنگ دو تیم سیراب شده اند! گروه رسانه‌ای استقلال و پرسپولیس به قدری علیه هم موضع گرفته اند که انگار تمام مشکلات فوتبال کشور در این شکایت‌های باسمه‌ای و تمسخرآمیز خلاصه می‌شود که هیچ محصولی هم ندارند.

هیچ کدام ما جای همدیگر نیستیم اما انصافا وقتی خودمان را یک لحظه جای مدیران رسانه‌ای دو باشگاه فرض می‌کنیم بر خود لازم می‌دانستیم از افکار عمومی‌بابت چنین دربی مفتضحانه‌ای عذرخواهی کنیم، نه اینکه از زمین و زمان طلبکار باشیم و مدام بر طبل ضدیت و پشت هم اندازی بکوبیم. این شکایت‌های لحظه‌ای و ثانیه‌ای در کجای تاریخ فوتبال ایران به پرسپولیس و استقلال خدمت کرده که این بار، دومی‌اش باشد؟

یک دربی بی خاصیت، بی کیفیت و فارغ از ظرافت‌های فوتبالِ زیبا برگزار کرده اید و تنها آموزه‌ای که در اختیار نسل جوان قرار دادید، اعتراض‌های پیاپی به داوری بود. امروز هم که با تمام توان به جان هم افتاده اید و کمیته انضباطی را شبیه دادگستری کرده اید. این کجایش فوتبال حرفه‌ای است؟ این کجایش لذت بردن از فوتبال است و این کجایش راه و رسم باشگاهداری است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • زیگزاگ IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    علتش اینه که مدیریت باشگاهها روی اصول نیست. از نظر فکری جاافتاده و مدبر نیستند.بیشتر به کودکانی میمانند که برای رسیدن به اهداف خودشون از حرفها و ترفندهای بچه گانه استفاده میکنند.
    • ساوالان IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      اولین کسانی که باید عذر خواهی کنند. فدراسیون و کمیته ها هستند.. از اول فصل صغیر کبیر پرسپولیس را محروم کردند . و اقا نیکونام خطیر سمیعی هر روز سخنرانی می کنند.. داوران بازی اب پاکی را روی وا ای ار ریختند. و با امدن این دستگاه هر بازی برای استقلال مصلحتی پنالت خواهند گرفت.. بازی که با اخراج بازیکن استقلال تمام می شد . ولی داور نتیجه را تغیر داد. شاخ نبات. سقف بودجه..فقط شامل استقلال هست. اوف بر این فوتبال..
    • علی IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      خب شاید آقای درویش میخواسته در مورد ملت مظلوم فلسطین سوال کنه.
  • زیگزاگ IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    تصحیح. بچگانه صحیح است نه بچه گانه
  • محمد طوبی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    فوری پیروزی از خودش شکایت کرد
    • محمد صادق🚩 IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      شعور کیسه کش در همین حد،،، اونوقت شما از این جماعت متوهم چه انتظاری دارید
  • محمدطاها IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    پسندیدم..مرررسی آقای زهرابی که این مقاله زیبا رو نوشتی💙من خودم همیشه قبل از دربی شور و حااال زیادی برای دیدن یه بازی خوب و مهیج دارم دوست دارم کلا بازیهای پر از هیجان رو ببینم ولی بعد از دیدن دربی از اون همه هیجانی که داشتم نا امید میشم با خودم میگم حیف وقت و انرژی که برای این بازی کسل کننده،سرد و بی روح تلف کردم ،در تمام دنیا تو بازیهای بزرگ لیگشون سطح بالاتر از کلاس و اعتبار رو می بینیم اما اینجا دربی که باس گل سر سبد تمام بازیهای لیگمون باشه سطح کیفی و اعتبارش پایین تر از بازیهای عادی شده هیچ بار فنی نداره و کادر فنی محافظه کار دو تیم با ارائه تدابیری کاملا محتاطانه بازی جذاب رو فدای شکست نخوردن تو دربی میکنن فقط جار و جنجال و هیاهو بین بازیکنان و کادر فنی دو تیم خلاصه تمام دربی های سالهای اخیر بوده دیگه فکر کنم هواداران کلا از فوتبال دیدن دلسرد شدن.. اووووف خودمونیما چقدر طولانی نوشتم خسته شدم بسه دیگه😂😉
  • ایران IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    ما که اصلا نمی بینیم و طرفدار این دو تیم هم نیستیم . خلاص
  • F.c IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    بازی سپاهان رو اگه از شبکه ۳ نشون بدند لااقل مردم لذت ببرند
    • ۵۹۷ IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      سپاهان از استقلال و پرسپولیس بدتر استقلال و پرسپولیس از سپاهان بدتر هنوز رفتار شما طرفداران سپاهان با هموطنانتان در لیگ قبلی یادمان نرفته رفتاری داشتید که حتی آدم‌ با دشمن‌ خودش هم‌نمی‌کند که اگر در کشوری دیگر این رفتار رخ داده بود تیم‌مربوطه به لیگ‌محلات فرستاده میشد ولی سپاهان به لطف بلند اصفهانی های فدراسیون حتی یک توبیخ ساده هم نشد پس🙊🤐
    • دربی باز IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      بازی سپاهان با استقلال خوزستان رو که دیدم تازه فهمیدم سپاهان اصلا تیم نیست ، با اینکه سپاهان سه بر یک برد اما زمانیکه بازی رو استقلالیا دو بر یک کردن حداقل سه تا گل میتونستن بزنن ، سپاهانیا رو اگر فقط یه ربع اول بازی ببندی تا آخربازی هرکاری خواستی میتونی باهاشون کنی !
  • سپاهان قهرمان IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    دربی آماتورگونه دو تیم آموتور سرخابی چنان تو بوق و کرنا گزاشتید که انگار دربی منچستر هست.خود رسانه ها مقصر هستند و دائم از این دو تیم مطلب میزارند.اینقدر داوران به کیسه و لنگ امتیاز مفت دادن که بد عادت شدن و افتادن به جون.سر داوری با هم بحث میکنند در صورتی هم استقلال و هم پرسپولیس تیم های دیگه را بیچاره کردند.با این وضع داوری ها.جایگاه واقعی کیسه و لنگ انتهای جدول هست.
  • ع ق QA ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    آقای نویسنده کجا کار هستی که به دو تیم حمله می کنی ؟! قبل از با یک انتقاد پرسپولیسی ها را جریمه می کردند آنوقت هاشمی نسب و نکونام و نوری و حتی همین مدیر تیمشون چقدر حرف ناشایست زدند و تشویق شدند یحیی چقدر محترمانه با ادب و متین بود و چند بار جریمه اش کردن آن داور بنده خدا در جشن قهرمانی پرسپولیس با بچه اش خوشحالی کرد بصلابه ش کشیدند حالا رئیس کمیته برای تساوی ناسالم در دربی منفجر میشود این کجای عدالت شماست؟! اصلا اون پنالتی افتضاح و میلی داور و وار و عراقیها و فشاریان کجای عدالت شماست ؟!!!! البته شاید فکر می کنند اینهمه تحقیر فوتبالی به استقلال عدالت نیست شاید؟!؟
  • خشايار DE ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    درسته اصلا كيفيت نداشت ولي داوري كه سه متري خطا ايستاده داره ميبينه كه خطا نيست چطور وار بهش ميگه برو صحنه رو ببين مگه داريم اين بازي اگر تيم داوري خارجي قضاوت ميكرد شك نكن پرسپوليس با اختلاف دو گل برنده ميشد ، حداقل پرسپوليس ميدان داري ميكرد
    • Sara IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      چقدر شما روتون زیاده پنالتی استقلالو از سه تا یکی شو فقد گرفتن بازم این شمایین که اعتراض داری؟ خوبه والا
  • فرامرز IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    عذرخواهی زمانی معنی پیدا می کند که تعهدی به بهتر بودن وجود داشته باشد اینجا تعهد به بودن که به معنای پیروز شدن یا بهتر است بگوییم نباختن مطرح است پس انتظار عذرخواهی اینجا با عرض پوزش معنی ندارد
  • ... US ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    آرتین، حرف دل ما رو گفتی‌. وقتی‌ از دو تا تیم بالای جدول چنین بازی رو ببینیم، بی‌ انصافی است که از تیم ملی‌ انتظار بردن جام ملتها رو داشته باشیم. محور تیم ملی‌ همین الان بازیکنای لژیونر است، بدون اونا، تیم ملی‌ یه تیم سطح دو آسیا است. همچنین، فکر نمیکردم که گلزنی در بازی سطح پائینی مثل این چنین خوشحالی کردنی داشته باشه.
  • محمد IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    آقای زهرابی، تیمت با ناداوری محض این مساوی رو گرفته. پس بایدم که اینطوری بنویسی. سختت شده نمیزارن یه گوشه بشینی این مساوی رو که براتون مثل قهرمانیه براحتی هضم کنید، لذتش رو ببرید؟! آخی...!!!
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    در اینکه سطح کیفی فوتبال ما ضعیفه چه به لحاظ مدیریتی و چه فنی شکی نیست،ولی وجدانا تا بحال دیدین بازی که یه سرش تیمای نکونام باشن قشنگ در بیاد،این آدم پر ادعا که هواداراش لالیگایی خطابش میکنن فوتبال رو از رو دست استادش کیروش البته به شکل ناقص تر یاد گرفته،بیننده بازی هایی که یه سرش جواد آقا باشه باید خواب فوتبال زیبا ببینن،تازه این یک وجه کاره،حاشیه و شانتاژ و …. هم اضافه کنید به دستپخت ایشون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی