۰
یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
۰ |
۰
عکس| VAR علیه آقای گل پرسپولیس
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گل مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در شب شکست تیمش مقابل آروکا پذیرفته نشد.

در ادامه رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال، تیم ژیل ویسنته که برای دومین بازی پیاپی علی علیپور را در ترکیب ابتدایی و راس خط حمله داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه مونیسیپال مقابل تیم رده هفدهمی آروکا رفت.

یاران علی علیپور که طی هفته‌های گذشته نمایش ضعیفی داشتند و در ۶ دیدار اخیرشان در لیگ برتر پرتغال سه تساوی و سه شکست متحمل شدند، در مسابقه با تیم پایین جدولی آروکا هم نتوانستند به این روند ناکامی پایان بدهند و یک باخت دیگر را در کارنامه‌شان ثبت کردند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته در دیدار خارج از خانه مقابل آروکا که یک پنالتی هدر داد، با نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا ۱۲ امتیازی بماند و به رده شانزدهم جدول لیگ برتر پرتغال سقوط کند.

علی علیپور که آخرین گل خود را درست ۱۱ ماه قبل در دیدار هفته هجدهم لیگ برتر پرتغال مقابل پاسوس د فریرا به ثمر رسانده بود و انگیزه داشت نخستین گل خود در فصل ۲۴-۲۰۲۳ را برابر آروکا بزند، با وجود باز کردن دروازه حریف گل او ثبت نشد.

عکس| VAR علیه آقای گل پرسپولیس

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته که می‌توانست قبل از سه گلِ آروکا تیمش را از روی نقطه پنالتی پیش بیندازد، فرصت زدن پنالتی را پیدا نکرد و در دقیقه ۸۰ که روی یک ارسال زمینی از جناح راست موفق به گلزنی شد، گل او با تصمیم وی‌ای‌آر رد شد.

عکس| VAR علیه آقای گل پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی