نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
۰ |
۰
عکس| جوان اول فوتبال ایران ژست قهرمانانه گرفت
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع ایرانی السد روی پوستر بازی حساس هفته لیگ قطر رفت.

تیم فوتبال السد قطر در ۹ مسابقه داخلی و آسیایی متوالی اخیرش فقط در یک دیدار محمدامین حزباوی را در اختیار نداشته که در همان بازی هم شکست خورده، اما در سایر مسابقات توانسته هفت پیروزی و یک تساوی به دست بیاورد و روند عالی در خط دفاعی داشته باشد که امشب هم همین روند برابر العربی ادامه پیدا می‌کند.

محمدامین حزباوی در تمام مسابقات این فصل لیگ ستارگان قطر حضور ثابت یا تعویضی برای السد داشته و نقش موثرش در صدرنشینی این تیم و قهرمانی در دور رفت این رقابت‌ها قابل توجه است که حالا این مدافع امید زیادی دارد امشب هم بتوانند صاحب برتری در جدال حساس با العربی شوند.

تیم فوتبال السد از ساعت ۲۰ امشب در مسابقه معوقه هفته ششم لیگ ستارگان قطر مقابل تیم رده هفتمی العربی قرار می‌گیرد که محمدامین حزباوی نیز احتمالا یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش در آخرین بازی نیم‌فصل است و شانس درخشش دوباره دارد.

صفحه رسمی لیگ ستارگان قطر تصویر حزباوی را با ژست خاص و قهرمانانه روی پوستر آورده و از این بازی استقبال کرده که البته نتیجه آن تغییری در جایگاه السد به وجود نمی‌آورد و این تیم در حال حاضر با ۴ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به الغرافه رده دومی، صدرنشین است.

عکس| جوان اول فوتبال ایران ژست قهرمانانه گرفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی