نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
واکنش داور عراقی به صحنه جنجالی مشکوک دربی/ داور VAR می‌توانست موعود را به کنار زمین فرا بخواند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شب گذشته یک ملاقات اتفاقی با داور ۴۳ ساله عراقی، مکالمه کوتاهی را در مورد شهرآورد شکل داد.

مهند سارای با قضاوتی که در بازی پرسپولیس - استقلال تاجیکستان داشت، حسابی چهره خود را در ذهن طرفداران پرسپولیس حک کرد. او در این بازی یک پنالتی روی پریرا نگرفت و باوجود وی ای آر حتی به مانیتور کنار زمین هم مراجعه نکرد.

روز گذشته خبرنگار ما به شکلی اتفاقی مهند سارای را در فرودگاه استانبول ملاقات کرد و در حالی که این داور عراقی به سختی انگلیسی را صحبت می‌کرد، دقایقی با خبرنگار ما هم‌کلام شد.

زمانی که ما قصد داشتیم از مهند در مورد اتفاقات بازی پرسپولیس - استقلال تاجیکستان بپرسیم، او گفت که در این مورد بعدا صحبت خواهد کرد و ماجرای VAR در شهرآورد را جویا شد.

سارای که البته اطلاعات کاملی از شهرآورد و قضاوت موعود بنیادی‌فر داشت، در مورد صحنه جنجالی مشکوک به اخراج بازیکن استقلال گفت: «در این صحنه داور VAR میتوانست داور را به کنار زمین فرا بخواند و باید ببینید هموطن من این کار را کرده است یا نه.»

البته مهند سارای که به سمت کشورش می‌رفت، از گفتگوی بیشتر در این مورد اجتناب کرد و مصاحبه طولانی‌تر را به تماس تلفنی موکول کرد.

بیشتر بخوانید: عکس| فدراسیون فوتبال پشت پرده VAR دربی را رو کرد؛ این هم از داوران عراقی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    یعنی یه خبرنگار برایش مهم نیست که با خود داور عراقی مصاحبه کنه وار خودش سوال کنه چیه چیز دیگه این مدیر عامل کلاه بردار و جاعل حرفه ای کی میخواد جواب این کارهاشون پس بده اصلا ما قانونی داریم برای فوتبال تا دیروز مدعی بود ما هیچ تخلفی نکردیم بجز دور زدن قانون و جعل فیش واریز پول و جعل نامه فدراسیون فوتبال و امضاء آقای ممبینی روی سربرگ فدراسیون فوتبال جرم محسوب نمیشه بااینکه این آقا هر کاری بکنه مصونیت داره واقعا کسی پاسخگو هست
    • میلاد IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      شما یک عکس از اتاق وار بدین . ما بی خیال فایل مکالمه میشیم
    • دروغ پشت دروغ: IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      منم شک دارم اصلا داور عراقی‌ای اومده باشه ایران برای قضاوت دربی. کافیه به دقت به آرم چمپینونز لیگ روی دیوار، تصاویر مونیتورها، استادیوم و رنگ لباس بازیکنا نگاه کنید تا بفهمید این بازی بازی پرسپولیس استقلال نیست. مگه طبقه دوم استادیوم اون وسط خالی نبود. پس چرا تو تصاویر تماشاچی نشسته؟! اینا اصلا قیافه‌شون به عراقیها نمیخوره. خدا میدونه اینا داور کدوم بازی آسیایی بودن که به جای داور دربی قالبشون کردن به مدفوعات.
  • آبی بیکران IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    مکتب پیروزی بردیم چون طوفان سرخ هستیم😏 باختیم زمین هر نیم به طرف ما کج بود داور به نفع می گرفت چمن خراب بود بازیکنان مصدوم بودند بازیکنان سرما خورده بودند نهار تخم مرغ آب پز خورده بودیم کفش فوتبال نداشتیم و الا آخر ولی دیگه همه فهمیدن شماها چطور بردید با کمیته داوران آره ارتش سرخ آسیا 😏
  • Hamze US ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    امثال باند کثیف کیسه تشکیل شده ازخلائیها ومزدوران غیرفوتبالی وهوچیگران منقلی
  • سام IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    این بازی نباید برنده داشت. با شناختی که از نکونام داریم قطعا اجازه نمی‌داد بازی با آرامش به نفع پرسپولیس تمام شود !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی