نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
۰ |
۰
دوپینگ قهرمان ایران در هانگژو تکذیب شد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نصیری‌نژاد دبیرکل فدراسیون جهانی کوراش و صدیقی رئیس فدراسیون ووشوی ایران دوپینگ ورزشکار ایران در بازیهای آسیایی را تائید نکردند.

در روزهای اخیر شایعه‌ای مبنی بر مثبت شدن دوپینگ یکی از طلایی‌های کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی  ۲۰۲۲ هانگژو منتشر شده که حواشی را به همراه داشت.

فدراسیون ووشوی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو موفق شد ۳ مدال طلا (۲ مدال طلا در بخش ساندا و یک مدال طلا در کوراش مردان) کسب کند و از جمله فدراسیون‌های موفق ایران در این مسابقات بود. طبق این شایعه، شنیده می‌شد که این ورزشکار، میان یکی از طلایی‌های فدراسیون ووشو قراردارد که البته این موضوع توسط رئیس این فدراسیون تکذیب شد.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشوی ایران، درباره این شایعه گفت: چنین چیزی تاکنون مطرح نشده و این موضوع را تکذیب می‌کنم.

همچنین محمدرضا نصیری‌نژاد دبیر کل فدراسیون جهانی کوراش نیز در این مورد اظهار کرد: از دو ورزشکار کوراش ایران (یک خانم و یک آقا) در دهکده مسابقات تست دوپینگ خارج از مسابقه گرفتند که اگر مثبت بود همان زمان و در هانگژو اعلام می‌شد؛ چرا که یک کوراش‌کار سنگین وزن ترکمنستانی تست دوپینگ خارج از مسابقه‌اش مثبت شد که همانجا آن موضوع اعلام شد و او را از دهکده بازی‌های آسیایی اخراج کردند.

او همچنین ادامه داد: درباره ورزشکاران ایران چنین اتفاقی نیفتاد و در مورد دوپینگ کوراش‌کار ایرانی نیز تاکنون چیزی به فدراسیون جهانی کوراش اعلام نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی