نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پاسخ زیرکانه اوزیل به اظهارات لئوناردو دی‌کاپریو/ سن آرسنال بالای ۲۵ سال است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسوت اوزیل با واکنش به اظهارات اخیر ستاره هالیوودی نشان داد که هنوز عاشق آرسنال است و قلبش برای این تیم می‌تپد.

مسوت اوزیل با پاسخ به پیام لئوناردو دی‌کاپریو که آرسنال محبوبش را مسخره کرد، در شبکه‌های اجتماعی طوفان به پا کرد. این بازیکن با کنایه‌ای هوشمندانه به ستاره هالیوودی نشان داد که اشتیاقش برای باشگاه لیگ برتری همچنان قوی است.

دی‌کاپریو طی گفتگوی اخیر با لیلی گلادستون، همبازی‌اش در فیلم «قاتلان ماه» آخرین ساخته مارتین اسکورسیزی، فاش کرد که چیز زیادی درباره فوتبال نمی‌داند. در طول گفتگو، به این نکته اشاره شد که بازیکنان لیگ برتر در مقایسه با بسکتبالیست‌ها در ایالات متحده بهتر دیده می‌شوند. دی‌کاپریو با لحنی متعجب پرسید: «بهتر از مایکل جردن؟» او سپس از جردن به عنوان بهترین بسکتبالیست تاریخ یاد کرد. دی‌کاپریو نشان داد که فوتبال را دنبال نمی‌کند و وقتی صحبت از تیم میکل آرتتا به میان آمد گفت: «آرسنال چیست؟»

به نظر می‌رسد که اوزیل از ناآگاهی ظاهری برنده اسکار نسبت به فوتبال انگلیس خوشش نیامد. اوزیل که ۲۶.۳ میلیون دنبال‌کننده در X دارد واکنش زیرکانه‌ای داد و با به اشتراک گذاری توئیت مربوط به دی‌کاپریو نوشت: «باشگاه فوتبال آرسنال بیشتر از ۲۵ سال سن دارد... بنابراین چرا او باید چیزی بداند؟»

زندگی خصوصی دی‌کاپریو اغلب در مطبوعات مورد بحث قرار می‌گیرد و در مورد اجتناب آشکار او از رابطه با زنان بالای ۲۵ سال بسیار صحبت می‌شود. پاسخ اوزیل با استقبال گسترده‌ای از سوی طرفداران توپچی‌ها روبرو شد، آنها هنوز اوزیل را در قلب خود نگه داشته‌اند و خاطرات خوبی از او به یاد دارند.

ملی‌پوش سابق آلمانی در سال ۲۰۱۳ با ۴۲ میلیون پوند از رئال مادرید آمد و در ۸ فصل در شمال لندن ۲۵۴ بازی انجام داد و ۴۴ گل به ثمر رساند. او با ایجاد ۵۴ پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش در لیگ برتر به عنوان یکی از بهترین بازیسازان نسل خود شناخته می‌شود. اوزیل اوایل سال جاری پس از جدایی از تیم استانبول باشاکشهیر اعلام بازنشستگی کرد و تلاش‌های خود را بر رشد پروفایل ورزش‌های الکترونیکی متمرکز کرده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی