نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
قرعه‌کشی لیگ اروپا/ مچ‌اندازی کاپیتان‌های تیم ملی؛ دربی ایرانی‌ها در اروپا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسیر صعود ناکامان مرحله گروهی لیگ اروپا برای حضور در مرحله حذفی لیگ اروپا مشخص شد که در این مسیر تیم علیرضا جهانبخش باید برابر شاگردان آقای خاص قرار بگیرد.

قرعه‌کشی بازی‌های پلی‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، عصر امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در مقر یوفا برگزار شد تا ۸ تیم دوم مرحله گروهی لیگ اروپا و ۸ تیم سوم مرحله گروهی که از صعود به مرحله حذفی آن رقابت‌ها بازمانده‌اند، رقبای خود را برای حضور در اولین مرحله حذفی لیگ اروپا بشناسند.

در این دوره از رقابت‌ها که آخرین فصل حضور تیم‌های سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان در لیگ اروپا خواهد بود، مطابق فصول گذشته، تیم‌های دوم مرحله گروهی لیگ اروپا در سید یک قرعه‌کشی پلی‌آف قرار گرفتند. این تیم‌ها در دور رفت بازی‌های پلی‌آف میهمان و در دور برگشت میزبان خواهند بود. تیم‌های سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم در سید دوم قرار گرفتند و به این ترتیب آنها در دور رفت میزبان و در دور برگشت میهمان هستند. همچنین طبق مقررات، در بازی‌های پلی‌آف، هیچ دو تیمی از یک کشور نمی‌توانستند با یکدیگر روبرو شوند.

مچ اندازی کاپیتان‌های تیم ملی؛ دربی ایرانی‌ها در اروپا

به این ترتیب علیرضا جهانبخش و یارانش در تیم فاینورد، برای صعود به مرحله حذفی لیگ اروپا باید برابر شاگردان ژوزه مورینیو و سردار آزمون قرار بگیرند.

بازی‌های دور رفت پلی‌آف لیگ اروپا روز پنجشنبه ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) و بازی‌های برگشت یک هفته بعد در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) برگزار خواهند شد. فینال این دوره از لیگ اروپا روز چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ در شهر دوبلین، پایتخت ایرلند برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی