نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
خداداد عزیزی و امیر قلعه نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خداداد عزیزی امروز در مصاحبه‌ای باز هم درباره جدایی اش از تیم ملی صحبت کرد اما او در خصوص چرایی این مسئله، توضیح واضحات نداد.

در سیاهه اعضای کادرفنی تیم ملی ایران که فهرستی بلندوبالا محسوب می‌شود، نام خداداد عزیزی به دلیل پیشینه و سوابق ملی او می‌درخشید. با اینکه در این فهرست، نام آندرانیک تیموریان هم دیده می‌شود اما به لحاظ شهرت و تاثیرگذاری، خداداد عزیزی یک چیز دیگر بود.

در تصاویر ثبت شده از دوران بسیار کوتاه حضور خداداد در تمرینات تیم ملی، به طور واضح مشخص بود که ملی پوشان رابطه ای گرم و مطلوب با او دارند. شاید همین حضور کم رمق عزیزی در تمرینات تیم می‌توانست برای ملی پوشان، روحیه بخش باشد و بیراه نبود که امیر قلعه نویی به او چنین پیشنهادی برای حضور در تیم ملی داد.

خداداد عزیزی اما در مصاحبه‌های اندک خود در این مدت، فقط در لفافه پیرامون چرایی جدایی غیرمنتظره اش از تیم ملی سخنانی را بر زبان آورد اما او به صورت واضح و شفاف در این باره صحبت نکرد. بیماری کلیوی قلعه نویی و حضور کمرنگ او در وقایع اخیر فوتبال ایران، احتمالا توضیح واضحات را در این راستا دریغ کرده است اما به نظر می‌رسد هیچ کس در تیم ملی به جز او نمی‌تواند در این خصوص، حقایق را بیان کند.

خداداد عزیزی که در گذشته منتقد مربیانی مانند کی روش بود، به وقت همکاری با قلعه نویی به نظر می‌رسید به خواسته‌هایش رسیده و سمت مشاوره در تیم ملی و همراهی ملی پوشان در جام ملت‌های آسیا، برای او خیلی هم بد نبود. اینکه چه شد عزیزی در نیمه راه و مهمتر از همه در آستانه برگزاری جام ملت‌ها قید همکاری با تیم ملی را زد، نکته ای نیست که در این میان شایسته مغفول ماندن باشد.

در این رابطه بی تردید باید منتظر واکنش سریع قلعه نویی باشیم تا از چندوچون آن بی خبر نمانیم؛ چرا که خداداد هم به سکوت عجیب قلعه نویی در این زمینه اشاره کرد!

در همین ارتباط: سکوت خداداد عزیزی شکست؛ همه تماس گرفتند به جز قلعه‌نویی!/ قرار نیست من پاچه‌خوار و مجیزگو باشم/ بعضی‌ها گفتند خوشحالیم که دیگر در تیم ملی نیستی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • فقط تیم ملی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    خجالت بکشید از خودتان آنهم در حالیکه تیم ملی فوتبال برای آماده سازی خود و بالا بردن روحیه تیمی به عشق مردم ایران یکدل شده اند بعنوان خبرنگار و یک عنصر فرهنگی دائما در حال بهم زدم تمرکز سرمربی تیم ملی فوتبال و ایجاد حواشی کاذب برای او و تیم ملی هستید ، اوف برشما جاهلان منفعت پرست
  • نعمت‌الله ‌کیانی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    سلام‌به‌جای‌عزیزی‌با‌هاج‌سفی‌به‌قله‌برسید
    • مهدی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      حاج صفی خخخخخخخخخخخخخ
  • قرمز IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    این بابا تاریخ گذشته است بدرد نمیخوره
  • حبیب اله IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    خدادادی اول انتخابش اشتباه بود که حالا به رفتنش حرفوحدیثی به دنبال داشته باشد خدادادفقطبرای انتقادخوبه انتقادگر۸۷۷
  • آکی US ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    "اما به لحاظ شهرت و تاثیرگذاری، خداداد عزیزی یک چیز دیگر بود."به جز گل معروف به استرالیا، چه چیز دیگری؟ آندو سالها مثل یک سرباز برای تیم ملی با غرور اما عزیزی همیشه طفره می رفت یا با مربیان خارجی می جنگید.
    • کیسه تیم بیت امام IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      جناب تو سنت لابد قد نامیده فقط برو بازی شیش دو ایران کره و سه صفر ایران عربستان رو ببین بعد بگو خدا داد کی بود...آندرانیک انگشت کوچیکه خداداد نمیشد
  • ناشناس IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    بهتر شد که رفت مگه چی داره بارفنی هیچی سرمربی هر تیم که شد دیقه حتی اثری از اون تیم ها هم نیست
    • star US ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      سیا لشگر تیم ملی سهم او بشین روی نیمکت جوک شروعور و خندیدن. شوغلش همین بود
  • امیر IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    خوب شد که رفت
  • عسگر IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    رفتن خداداد از تیم ملی را اتفاق بزرگ خواندن اشتباه محض میباشد، خداداد چه در زمان بازیکن بودن و چه در زمان مربیگری چیز خاصی نبود. تمام تاریخ زندگی او در یک گل خلاصه میشود، لطفا تمرکز تیم ملی را بهم نریزید.
  • رضا IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    بهتر که رفت. آقای عزیزی فقط برای لیگ استان خراسان خوبه.
  • محمود IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    خداداد عزیزی نباشه تیم ملی به فنا832

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی