نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
۰ |
۱
کلوب| آقایان! باور کنید دربی تمام شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پنج روز از دربی بزرگ پایتخت می گذرد و همچنان عده ای از دو سمت دنبال شکایت، اعتراض و حق هایی می گردند که به قول خودشان از آنها ضایع شده و باید باز پس گیری شود!

ای کاش آقایان باور کنند که دربی هر چه بود تمام شد ولی لیگ ادامه دارد و هرروز باید برای رویارویی با حریفان بعدی کار و تمرکز کنند. ای کاش باور کنند که نتیجه دربی چه خوب چه بد، برای آنها دیگر فایده ای ندارد و نه امتیازی به آنها برمی گردد و اضافه می شود و نه امتیازی از آنها گرفته و کسر می شود.

نتیجه این دربی هم مثل تمام دربی های گذشته به تاریخ پیوست و اعتراض ها و گلایه ها و صحنه های مشکوک و اتفاقات رخ داده شده در همه آنها هم به همان کتابچه تاریخ سپرده شدند و از امروز باید به فکر ادامه فصل برای خود باشند.

تمام کری خوانی ها، تمام مصاحبه ها و تمام واکنش ها باید به همان چند ساعت پس از پایان بازی محدود شوند و قرار نیست اتفاق تازه ای در ادامه رخ دهد. بدانند که با شکایت و انتظار برای رأی کمیته انضباطی هیچ مشکلی از دوتیم حل نمی شود. در این دربی نه می توان از پرسپولیس دفاع کرد و نه از استقلال و شاید تقسیم امتیازات در مسابقه ای که هیچ کس از آن راضی نبود - نه از نتیجه و نه نمایش - بهترین نتیجه بود.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی