سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
۰ |
۱
کلوب| آقایان! باور کنید دربی تمام شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پنج روز از دربی بزرگ پایتخت می گذرد و همچنان عده ای از دو سمت دنبال شکایت، اعتراض و حق هایی می گردند که به قول خودشان از آنها ضایع شده و باید باز پس گیری شود!

ای کاش آقایان باور کنند که دربی هر چه بود تمام شد ولی لیگ ادامه دارد و هرروز باید برای رویارویی با حریفان بعدی کار و تمرکز کنند. ای کاش باور کنند که نتیجه دربی چه خوب چه بد، برای آنها دیگر فایده ای ندارد و نه امتیازی به آنها برمی گردد و اضافه می شود و نه امتیازی از آنها گرفته و کسر می شود.

نتیجه این دربی هم مثل تمام دربی های گذشته به تاریخ پیوست و اعتراض ها و گلایه ها و صحنه های مشکوک و اتفاقات رخ داده شده در همه آنها هم به همان کتابچه تاریخ سپرده شدند و از امروز باید به فکر ادامه فصل برای خود باشند.

تمام کری خوانی ها، تمام مصاحبه ها و تمام واکنش ها باید به همان چند ساعت پس از پایان بازی محدود شوند و قرار نیست اتفاق تازه ای در ادامه رخ دهد. بدانند که با شکایت و انتظار برای رأی کمیته انضباطی هیچ مشکلی از دوتیم حل نمی شود. در این دربی نه می توان از پرسپولیس دفاع کرد و نه از استقلال و شاید تقسیم امتیازات در مسابقه ای که هیچ کس از آن راضی نبود - نه از نتیجه و نه نمایش - بهترین نتیجه بود.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی