سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
۲ |
۰
لباس مناسب باشگاه بانوان چی بپوشم؟
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

یه سوال همیشگی خانوم ها برای رفتن به باشگاه این است که لباس ورزشی مناسب برای باشگاه بدنسازی بانوان چی بپوشم یا چی بخرم که این درمورد مردانه هم صدق میکند.در این مقاله انواع پوشاک ورزشی زنانه را بررسی میکنیم

لباس مناسب باشگاه بانوان

در این مطلب قصد داریم به عنوان یک تولیدی و عمده فروشی لباس ورزشی در بازار تهران، تجربیات خود را در اختیار شما قرار دهیم.

از آنجایی که تیپ و استایل برای خانوم ها اهمیت زیادی دارد دغدغه بسیاری از دختران و بانوان این است که وقتی بریم باشگاه (بدنسازی) چی بپوشم.

این نکته مهم است که لباس ورزشی زنانه ای باید در عین حال که زیبا و جذاب باشد ، مناسب حرکات ورزشی نیز باشد. و همچنین تنفس پذیری خوبی داشته باشد.

گفتنی است لباس ورزشی زنانه مناسب برای باشگاه با توجه به مد امروز جامعه باید جذب و تمام کش باشد. تا بدن را خوش فرم نشان دهد. اسامی آنها به اختصار در پایین گفته شده است.

-لگ ورزشی زنانه( ۹۰ سانت)

-نیم تنه

-ست لگ و نیم تنه

- دامن کشاله دار

-رکابی بدنسازی زنانه

-بایکریا شورتک( قد لباس ۳۰ تا ۵۰ سانت بایکر میگویند)

-برمودا( به لگ با قد ۷۰تا۷۵ )

-شلوارک

-تیشرت و تاپ

-مانتو ورزشی

-حلقه ای بدنسازی و...

حال در تولیدی لباس ورزشی مشتریان هنگام خربد پوشاک بصورت عمده برای فروشگاه خود مشتریان نهایی این لباس ها را با هم ست میکنن .گفننی است خیلی از پوشاک ورزشی بصورت ست تولید میوشد که جذابیت خاص خود را دارد. مثل:

-ست نیم تنه و لگ

-ست شورتک و نیم تنه

-ست تیشرت و شلوارکپ

-ست مانتو و شلوار و...

هنگام خرید لباس ورزشی به چه نکاتی توجه کنیم؟

توجه به پارچه مهم ترین بخش در خرید لباس ورزشی

این نکته توجه کنید که برای خرید پوشاک ورزشی حتما به پارچه دست بزنید و هر چی به اصطلاح زیر دستی(لطافت پارچه) بیشتر باشد به احتمال ۸۰ درصد پارچه خوبی میباشد و هر چی زبر و یا اینکه پارچه خشن تر باشد به طبع کیفیت پایین تری دارد و مطمئنا پوست شما را اذیت کرده و چون از الیاف پلی استر بیشتری استفاده شده هنگام عرق کردن لباس شما سریع بو میگیرد.

پارچه لباس ورزشی باید نرم و لطیف و همچنین کشی باشد.گفتنی است میزان به کارگیری الیاف پلی استر باید استادارد باشد افزایش میزان الیاف پلاستیک(پلی استر)باعث گرفتن بوی بد عرق در بدن میشود.

گفتنی است که نخ الیاف پلی استر در کیفیت های بسیار متنوعی تولید میشود. که اسامی مختلفی هم در بازار دارد.که معروف ترین آنها پارچه فلامنت میباشد.که باز خود جنس فلامنت تنوع مختلفی دارد.

از جمله پارچه های ورزشی

فلامنت( فلامنت کوپر_سوزنی_ریون_میراژ و ...)

غواصی (یه طور ساده بخوام بگم به فلامنت دو رو و ضخیم میگن غواصی)

پارچه غواصی معمولا برای تولید سویشرت شلوار و یا شلوار تک استفاده میشود.

پارچه آیرو (برای تولید شلوارک،دامن و... استفاده میگردد)

استایل یا اصطلاحا تنخور لباس ورزشی

بعضا شما عکس لباسی را در اینستاگرام میبنید که خیلی زیبا و شیک میباشد و رنگبندی جذابی دارد ولی باید بدانید که نه جنس آن دقیقا معلوم است و هم اینکه شما نمیدانید تنخور آن لباس به چه صورت میباشد. برای همین توصیه میشود تا حد امکان از آنلاین فروشی های بخرید که سایزبندی مدل های که به فروش میرسانند را دقیق در توضیحات محصول زده باشند.و هم اینکه عکس تنخور داشته باشند

و اینکه از فروشنده بپرسید آن سایزی که تن مدل است چند است و نسبت به آن هم میتوانید تا حدودی سایز مناسب خودتان را پیدا کنید.اگر الگو سازی پوشاک مورد نظر شما استاندار و حرفه ای باشد هنگامی که شما لباس ورزشی را میپوشید دقیقا احساس راحتی میکنید و جلویی آینه این حس را به شما میدهد که انگار اختصاصی آن کار برای شما تولید شده است.
 

لباس مناسب باشگاه بانوان چی بپوشم

توجه به خرجکاری لباس (چاپ،زیپ و..)

هنگام خرید لباس ورزشی چاپ روی لباس را با دو دست بکشید و از مقاومت چاپ پارچه مطمئن شوید. وهچنین از فروشنده تضمین بگیرد که بعد از شستشو چاپ کنده نشود.شاید یکی از مهمترین اختلافات لباس ورزشی خارجی با برندهای ایرانی همین میباشد.البته در این سالهای اخیر کیفیت تولیدات داخلی بسیار افزایش داشته و همچنین پارچه های مرغوبی نیز در نساجی ها بافته شده و در اختیار تولیدی قرار گرفته.

گفتنی است غیر از لباس های تیمی که در تولیدی چاپ سابلی میشود پوشاک ورزشی که لوگوی نایک روی آن زده شده سعی کنید با خیلی آرام با ناخن کمی با قسمت تیز نایک فشار آوربد اگر جنس لوگو مرغوب باشد و مرحله پرس چاپ خوب پیش رفته باشد نباید لوگو از روی پارچه بلند شود.

در ادامه باید به زیپ های بکاررفته در لباس ورزشی نیز توجه داشته باشید.کیفیت زیپ نیز در البسه ورزشی حائز اهمیت میباشد. در مدل های مانند شلوارک، ست سویشرت شلوار.شلوارتک،تیشرت نیم زیپ،مانتو ورزشی زنانه و ... بکار میرود.

این سه مورد از مهمترین نکات هنگام خربد لباس ورزشی میباشد و بعد از چک کردن این موارد به قیمت توجه کنید.زیرا هر چی کیفیت پارچه و دوخت و چاپ قوی تر باشد به طبع قیمت کار تمام شده بیشتر میشود.

شلوار ورزشی مناسب باشگاه زنانه

مدل های مختلفی برای پوشش پایین تنه برای زنان تولید میشود که شلوار جز دسته اصلی آن میباشد . از جمله آن لگ ورزشی زنانه هستش و میتوان گفت لگ ورزشی زنانه مهمترین پوشش ورزشی دختران در باشگاه بدنسازی میباشد و همچنین شلوارهای دمپا و راسته که از جنس غواصی،دورس،نخ پنبه ،فلازت در تولیدی لباس ورزشی زنانه آرنیک اسپرت تولید و پخش میشود.
 

مناسب باشگاه زنانه

هنگام خربد شلوار ورزشی به نکته توجه داشته باشید که از پارچه نرم و لطیفی استفاده شود زیرا چنانچه جنس پارچه نامرغوب باشد هنگام استفاده و عرق کردن ممکن است اگر پوست حساسی داشته باشید عرق سوز شوید و همچنین باعث مشکلات پوستی میوشد.

از شلوار ورزشی میتوان به

  • شلوار اسلش

  • لگ ورزشی

  • شلوار ورزشی راسته

  • شلوار ورزشی دمپا بگ

لباس مناسب باشگاه برای افراد چاق

نکته مهم برای خرید لباس ورزشی برای افراد چاق این است که سعی کنید از لباس های سایز بزرگ با جنس پارچه کشی یا اصلاحا پارچه های اسپندکس یا لاکرا دار استفاده کنید زیرا اگر از لباس های نخ پنبه بپوشید هنگام دویدن یا کار با دستگاه هابی بدنسازی یا هنگام نرمش یا لباس پاره میشود یا دامنه حرکتی شما را محدود میکند برای دیدن مدل های بیشتر لباس سایز بزرگ روی عکس زیر بزنید  و داخل کانال تلگرام عمده فروشی لباس ورزشی آرنیک اسپرت شوید.

لباس مناسب باشگاه برای افراد چاق

ضمنا توصیه میشود ورزشکاران گرامی که اضافه وزن دارن یا اصطلاحا چاق هستند از البسه ی مشکی و یا تیره بپوشند .رنگ های تیره باعث میشود بدنتان را کوچکتر نشان دهید.

منبع: تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت ARNIKSPORT.COM

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احسان نائنی DE ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    ممنون از مطالب مفیدتون لطف کنید یه مطلب هم در درباره لباس ورزشی مناسب افراد چاق انتشار بدید
  • مهسا امینی DE ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    من همیشه لباس های وارداتی چینی استفاده میکردم ولی الان نزدیک یک ساله کارهای ایرانی میپوشم کیفیتش داره خوب میشه نسبت به گذاشته ضمنا کاش قیمت هم میزاشتید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی