خبرورزشی‌گردی| شوک بزرگ به استقلال؛ پدر روی تخت بیمارستان/ به خاطر دخترم شایعه‌سازی نکنید/ پیشنهاد فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طرفداران فوتبال ایران به‌ویژه هواداران استقلال ۸ سال پیش در چنین روزهایی با یک شوک بزرگ مواجه شده بودند.

به فاصله یک روز پس از پیروزی استقلال مقابل صبای قم در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر و هنگامی که آبی‌پوشان آماده سفر به تبریز برای جدال با تراکتور در چارچوب جام حذفی می‌شدند، ناگهان خبر شوکه‌کننده‌ای تمام فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داد.

منصور پورحیدری پرافتخارترین چهره باشگاه استقلال که به حق لقب پدر استقلال را به خود اختصاص داده بود، به‌خاطر بیماری در بیمارستان بستری شد و نه‌تنها نتوانست استقلالی‌ها را در سفر به تبریز همراهی کند بلکه برای مدتی طولانی از نیمکت آبی‌ها دور ماند. بستری شدن منصور خان در بیمارستان خبر مهمی بود که خبرورزشی روز ۲۹ آذر گزارش کاملی از آن منتشر کرد و از حضور بزرگان فوتبال کشورمان چه استقلالی و چه پرسپولیسی در بیمارستان ایرانمهر برای ملاقات با پورحیدری مطلب نوشت. حتی فرهاد مجیدی که آن زمان خارج از ایران حضور داشت تاکید می کرد در صورت لزوم حاضر است مقدمات سفر درمانی پورحیدری به اسپانیا را فراهم کند.

در این میان فریده شجاعی همسر منصورخان ضمن تشکر از همه هواداران، پیشکسوتان و رسانه‌ها بابت پیگیری وضعیت شوهرش از آن‌ها خواست با توجه به این‌که عسل پورحیدری دختر او خارج از ایران حضور دارد، تحت هیچ شرایطی به شایعات دامن نزنند چون عسل از شنیدن هر خبری تنش می‌لرزد! منصور خان پس از مدتی از بیمارستان مرخص شد و در تابستان سال ۹۵ حتی توانست دوباره روی نیمکت استقلال بنشیند اما متاسفانه بیماری امانش نداد و آبان ماه سال ۱۳۹۵ برای همیشه چشمانش را بست تا آن‌ها را در آسمان باز کند.

خبرورزشی‌گردی| شوک بزرگ به استقلال؛ پدر روی تخت بیمارستان/ به خاطر دخترم شایعه‌سازی نکنید/ پیشنهاد فرهاد مجیدی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Atilla IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    مرحوم پورحیدری جدا از قهرمانیهایی که برا تیم ملی واستقلال بدست آوردانسانی شریف و شخصیت والایی داشت.استقلای های واقعی هیچ وقت ایشان وناصرخان حجازی وغلامحسن مظلومی را فراموش نخواهند کرد..روحشان تاابد قرین رحمت..
  • ماران IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    روحت شادمردبزرگ پدراستقلال دنیاهمینه یکی میادیکی میره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی