پایان رویا برای نیمار؛ فرصت تلافی مقابل مسی از دست رفت/ خبر تلخی که پزشک برزیلی اعلام کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام پزشک تیم ملی برزیل، مصدومیت رباط صلیبی نیمار تا تابستان آینده برای بهبودی زمان نیاز دارد و او به کوپا آمریکا ۲۰۲۴ نخواهد رسید.

مصدومیت نیمار ستاره تیم ملی برزیل و الهلال در دیدار مقابل اروگوئه در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ نه تنها او را از ادامه فصل محروم کرد، بلکه باعث شد به کوپا آمریکا هم نرسد.

لاسمار پزشک تیم ملی برزیل اعلام کرد: «زمانی برای بهبود مصدومیت او نیست و خیلی زود است که آن زمان برگردد. فایده‌ای ندارد که مراحل بهبودی را پشت سر بگذارد. بنابراین انتظار می‌رود در آغاز تقویم مسابقات اروپایی فصل آینده (آگوست ۲۰۲۴) به میادین برگردد.»

به این ترتیب ستاره و شماره ۱۰ تیم ملی برزیل که در دوره گذشته کوپا آمریکا در فینال مغلوب تیم ملی آرژانتین و لیونل مسی شد، فرصت تلافی را از دست داده است.

کوپا آمریکای ۲۰۲۴ که در آمریکا برگزار خواهد شد، از ۲۰ ژوئن ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) آغاز می‌شود و تا ۱۴ جولای ۲۰۲۴ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) ادامه پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید و ببینید: تصاویر دلخراش از درد کشیدن نیمار در حین ریکاوری +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شیذر IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    برزیل بدون نیمار خیلی بهتره ، نیمار یعنی حاشیه به قول یه آفتاب پرستی که می‌گفت وصله ناجوره تیم . نیمار هم وصله ناجوره ، آخرین قهرمانی برزیل دوست داشتنی ۲۰۰۲ بود واقعاً چی به سر بهترین تیم دنیا اومده ؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی