تاوان سنگین توهین بی‌شرمانه به همسر لیونل مسی/ اخراج یک بازیکن از تیم ملی!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق سویا، در جریان مسابقات جام جهانی قطر توهین بی‌شرمانه‌ای به همسر لیونل مسی داشت.

یک سال از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر می‌گذرد. لیونل مسی و همبازیانش با شکست فرانسه در ضربات پنالتی به این افتخار بزرگ دست پیدا کردند.

با گذشت یک سال از این قهرمانی تاریخی، آلخاندرو پاپو گومس در کانون توجه قرار گرفته و رسانه‌های آرژانتینی اعلام کردند که به آنتولا، همسر لیونل مسی، توهین کرده است.

این افشاگری در برنامه A La Tarde در شبکه تارتو منتشر شد که طی آن یکی از کارشناسان برنامه در مورد همسر مسی و مادر فرزندانش اظهار نظر کرد.

یکی از کارشناسان این برنامه گفت: پاپو مرد جسوری است. اگر اشتباه نکنم به نظرم در بازی با هلند بود، دقیقاً نمی‌دانم در کدام مسابقه بود. همه از برد خوشحال و به جشن مشغول بودند. حدس بزنید پاپو چه گفت؟ او رو به مسی گفت: «آنتولا را بده بیاد!» چشم‌های خشمگین مسی را تصور کنید... تمامی اعضای تیم از این اظهارنظر شوکه شدند.

رسانه‌های آرژانتینی می‌‎گویند مسی در آن زمان حرفی نزد و واکنشی نداشت، اما همین اتفاق باعث شد تا گومس کم‌کم از تیم ملی آرژانتین کنار گذاشته شود.

پس از مشخص شدن برخی مشکلات پاپو گومس با هم‌تیمی‌هایش، اکنون مشخص شد که چه اتفاقی باعث جدایی او از تیم ملی شده است. اولین شایعه‌ای که منتشر شد این بود که گومس برای هم‌تیمی خود یعنی جیوانی لو سلسو جادوگر استخدام کرد تا مصدوم شود و به جای او به تیم ملی آرژانتین ملحق شود.

از سوی دیگر، گومس امسال با مثبت شدن تست دوپینگش در سویا و ۲ سال محرومیت، رسوایی دیگری را پشت سر گذاشت. اکنون به نظر می‌رسد که اظهارنظر عجیب او درباره همسر مسی موجب شد تا با خشم کاپیتان مواجه شود و از تیم کنار گذاشته شود.

پس از توهین او به همسر مسی، اگرچه پاپو در کنار هم‌تیمی‌های آرژانتینی‌اش در خیابان‌های بوئنوس آیرس، قهرمانی در جام جهانی را جشن گرفت، اما هیچ چیز مثل قبل نبود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی