نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
رونالدو ستاره بایرن را تعقیب می‌کند/ بهترین گلزن سال ۲۰۲۳ جهان کیست؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هری کین می‌تواند سال ۲۰۲۳ را به عنوان بهترین گلزن جهان به پایان برساند اما رونالدو و هالند در تلاش برای گرفتن این عنوان از او و امباپه هستند.

به نظر می‌رسد هری کین سال ۲۰۲۳ را به عنوان برترین گلزن جهان به پایان خواهد برد، اما باید امیدوار باشد که کریستیانو رونالدو و ارلینگ هالند در اواخر کریسمس مشکلی برای رکورد او ایجاد نکنند.

مهاجم ۳۰ ساله بایرن مونیخ گلی خیره‌کننده در زمین ولفسبورگ به ثمر رساند تا پنجاه و دومین گل سال خود را رقم بزند. غول‌های باواریایی با چهار امتیاز کمتر از بایرلورکوزن صدرنشین بوندسلیگا در رده دوم جدول قرار دارند و کین تا اینجای فصل در بیش از نیمی از ۴۹ گل تیم در لیگ نقش داشته است. کاپیتان انگلیس از زمان انتقال ۱۰۴ میلیون پوندی خود از تاتنهام در تابستان هیچ زمانی را برای شکستن رکوردهای فراوان تلف نکرده است. او ۲۵ گل و ۸ پاس گل در ۲۲ بازی در تمام رقابت‌ها به ثبت رسانده، از جمله ۲۱ گل و ۵ پاس گل تنها در ۱۵ بازی اولش در بوندسلیگا.

علاوه بر این، او قبل از ترک باشگاه دوران کودکی خود بین روز سال نو تا پایان فصل گذشته برای اسپرز ۱۸ گل به ثمر رساند، از جمله دو گل مقابل لیدز در آخرین بازی خود. و او همچنین ۹ بار در ۹ بازی ملی برای سه‌شیرها گل زد و از وین رونی به عنوان برترین گلزن تاریخ انگلیس پیشی گرفت. اینها مجموعاً تعداد گلهای او در سال ۲۰۲۳ را به عدد ۵۲ رساندند.

کین پس از پیروزی بر وولفسبورگ در توییتر نوشت: «راهی عالی برای آغاز تعطیلات زمستانی! چند ماه اول حضورم در بایرن و مونیخ را دوست داشتم. مشتاقانه در انتظار شروعی دوباره در سال جدید هستم.»

به گزارش تی‌ان‌تی اسپورت، ۵۲ گل کین با کیلیان امباپه برابری می‌کند. اما امباپه نیز مانند کین بازی دیگری در سال ۲۰۲۳ ندارد، بنابراین نمی‌تواند به مجموع گلهایش اضافه کند. اما رونالدو و هالند همچنان بازی دارند. این دو مهاجم ۵۰ گل زده‌اند اما این شانس را دارند که از کین و امباپه پیشی بگیرند.

رونالدو ستاره بایرن را تعقیب می‌کند/ بهترین گلزن سال ۲۰۲۳ جهان کیست؟

هالند به شدت در تلاش است تا از مصدومیت بازگردد و از بازی فینال جام جهانی باشگاه‌ها در مقابل فلومیننزه در عربستان سعودی محروم شده است. بنابراین تنها بازی‌هایی مقابل اورتون و شفیلدیونایتد را در پیش دارد تا بتواند کین و امباپه را شکست دهد. در همین حال، النصر کریستیانو رونالدو تا قبل از سال جدید سه بازی در لیگ حرفه‌ای عربستان دارد و با این اوصاف کاپیتان پرتغال محتمل‌ترین گزینه برای پایان دادن به سال ۲۰۲۳ با عنوان برترین گلزن سال است.

نکته قابل توجه این است که هیچ کس دیگری در سال ۲۰۲۳ به تعداد ۴۰ گل نرسیده است. اما روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی و ژرمن کانو مهاجم آرژانتینی ۳۵ ساله فلومیننزه تا به الان ۳۹ بار گلزنی کردند. آخرین شانس کانو برای زدن چهلمین گل در دیدار عصر جمعه مقابل منچسترسیتی خواهد بود، در حالی که رم در دو شنبه آینده برابر ناپولی و یوونتوس بازی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لمیر IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    احتمال زیاد کریس رونالدو بیشتر گل و خواهد داشت
  • عباس CH ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    رونالدو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی