روایتی تلخ از مرگ خاموش فرنگی کار خوزستانی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به اینکه برادر مرحوم پایدار با شکست رامین طاهری سهمیه حضور در مسابقات کشوری را گرفته بود، گفت: امید می‌گوید سهم همه از فقدان و غم یکی است، سهم ما از دست دادن دو عزیز در یک شب.

امید پایدار ملی پوش وزن ۱۱۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت های جهانی ۲۰۲۱ مجارستان به همراه پدر خود بر اثر گاز گرفتگی دار فانی را وداع گفت.

این فرنگی کار خوزستانی که به همراه برادرش سال ها در اندیمشک به تمرین کشتی می پرداختند و در مسابقات کشوری و جهانی هم سابقه حضور دارند، زیر نظر فرزاد ایمانعلی‌زاده به تمرین می پرداخت.   

مربی این کشتی گیر فقید در خصوص درگذشت امید پایدار گفت: " امید ۹ ساله بود و ابوالفضل ۱۱ ساله که پیش من آمدند؛ دو بچه خوب و بااستعداد. چون پدرشان کارگر بود، امید و ابوالفضل همیشه صبح با او می‌رفتند سر کار، تا ساعت ۴ عصر که مستقیم به باشگاه می‌آمدند. هر روز زندگی‌شان همین بود. خانواده‌شان از قشر ضعیف بود. امید همراه با پدرش برای کارگری به کوه رفته بودند، شب در چادر می‌مانند و چون آنجا هوا سرد است، گاز پیک‌نیکی روشن کرده بودند، باد می‌زند و شعله ظاهرا خاموش و همین گاز منجر به خفگی آنها شده است. "

فرزاد ایمانعلی‌زاده در ادامه درباره وضعیت برادر این قهرمان فقید هم می گوید: " نه تنها باشگاه ما، که کل شهر در این دو سه روزی که خبر درگذشت امید و پدرش منتشر شده، در شوک هستند. همه برای دیدار با خانواده پایدار به مسجد رفتیم، بدتر از ابوالفضل خواهرشان بود که زیر ۱۰ ساله است، حال و وضعیت او حال همه ما را بد کرد. ابوالفضل پایدار چند روز قبل در فینال مسابقات استانی با شکست رامین طاهری سهمیه ۸۷ کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور را دریافت کرد، اما با این شرایط دیگر ابوالفضل شرایط روحی شرکت در مسابقه را ندارد. اصلاً وضعیتش مناسب نیست. او می‌گفت سهم همه از غم و فقدان، یک نفر است، اما از ما در یک شب دو نفر رفتند. همه تلاشم را می‌کنم که وقتی اردوها شروع شد هم با رئیس فدراسیون و هم سرمربی تیم ملی صحبت کنم تا اگر راهی بود به اردو دعوت شود و بتواند خودش را بازیابی کند. "

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حمید کلباسی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    جهان این است و کارش بی وفائیست ؛ همیشه در پی هجر و جدائیست . عزیزان ، قدر همدیگر بدانید ، که این دنیا ، متاع کم بهائیست .
  • ناشناس IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    بمیرم در چه سختی رشد کرده همراه پدرش کارگری کرده و بعد باشگاه رفته خدا رحمتش کنه اونایی که به جای یه خونه چن تا دارن طلا و دلار رو هم انباشت می کنن و هر روز سر از یه کشوری در میآرن از شنیدن چنین اخباری شرمنده نمی شن مسئولین که بیخیالن و گرنه اگر به اندازه کافی دارنده ی مدال دریافتی داشت مجیور نبود با این شرایط سخت کار کنه
  • جهان US ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    سر کسانی سلامت که رانت صد میلیاردی به بازیکنان فوتبال می دهند تا بروند در جام جهانی با آن شکست خفت بار به کشور باز گردند و از سوی دیگر مقابل چشم آنان ملی پوش کشتی کشوربا آن استعداد درخشان به علت فقر باید کارگری کند و اینگونه جوانمرگ شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی