نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
اسلحه‌های پنهان جواد نکونام شناسایی شدند/ این دو نفر کابوس حریفان استقلال هستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در میان بازیکنان خود دو مهره دارد که قابلیت باز کردن دروازه حریفان بلافاصله پس از حضور در میدان را دارند.

اگرچه استقلال تابستان امسال نتوانست انتظارات جواد نکونام را برآورده کند و بازیکنان مورد نظر او را تمام و کمال به خدمت بگیرد اما با این وجود همچنان صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر است و می‌تواند با همین سرمایه‌ها نیم فصل اول را با صدرنشینی به پایان برساند. نکته جالب توجه اینجاست که در میان بازیکنان کنونی استقلال دو نفر هستند که جدا از بحث ترکیب ثابت، قابلیت گشودن دروازه حریفان پس از ورود به عنوان مهره ذخیره را نیز دارند و می‌توانند به عنوان اسلحه پنهان جواد نکونام در مواقع لزوم انجام وظیفه کنند.

مهرداد محمدی در بازی با نساجی جزو نفرات اصلی قرار نداشت و به نظر می‌رسید با توجه به نمایشی که در دربی ارائه کرد، جواد نکونام ترجیح داد او را نیمکت نشین کند ولی این ملی پوش استقلال دقایقی پس از اینکه مقابل شاگردان مهدی رحمتی به میدان فراخوانده شد، در نقش یک ذخیره طلایی ظاهر شده و دروازه نساجی را فرو ریخت تا نشان بدهد مهاجم زهر داری محسوب می‌شود و حتی اگر در ترکیب اصلی نباشد، بلافاصله پس از ورود به میدان می‌تواند کابوس رقبا قلمداد شود.

جواد نکونام در ابتدای فصل تمایلی به حفظ آرمان رمضانی نداشت و او را در فهرست مازاد قرار داده بود ولی بعد از مدتی منصرف شد و این مهاجم با اخلاق را دوباره به جمع آبی پوشان بازگرداند بازیکنی که واقعاً دونده است و یک فوروارد زحمتکش محسوب می‌شود. آرمان رمضانی هم دیگر تعویض طلایی جواد نکونام در این فصل محسوب می‌شود چون او نیز دقایقی پس از اینکه مقابل نساجی به میدان فراخوانده شد، توانست دروازه نماینده مازندران را باز کند و نشان بدهد که به عنوان یک ذخیره مطمئن می‌شود روی او حساب باز کرد. قطعاً این دو نفر تا پایان فصل خواهند توانست باز هم تحت عنوان مهره‌های کارساز به کمک جواد نکونام و در واقع استقلال بیایند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی