نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
۹ |
۱
صحنه قبل از گل پرسپولیس صددرصد آفساید بود!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر گفت: در عمرم خلاف عرف رفتار نکردم اما مانده‌ام مقابل پرسپولیس به چه دلیل اخراج شدم.

سعید دقیقی پس از شکست ۲ بر یک شمس‌آذر مقابل پرسپولیس اظهار کرد: واقعاً مستحق پیروزی در این بازی بودیم. روی این موضوع شک نکنید. تعداد موقعیت و شرایط بازی ما خیلی بهتر از پرسپولیس بود و فقط به دلیل کم تجربگی شکست خوردیم.

وی در مورد دلیل اخراج خود گفت:‌مانده‌ام به چه دلیلی اخراج شدم خودم هم مانده‌ام در زندگی‌ام نه به کسی بی‌احترامی کردم و نه کاری خلاف عرف انجام دادم اگر اینجا بحثی بود اعتراض موجه کردم زیرا صحنه منجر به کرنر پرسپولیس آفساید بود. آن بازیکن توپ را رها کرد و نفربعدی‌اش در موقعیت آفساید توپ را گرفت همان توپ تبدیل به کرنر شد و درون دروازه ما رفت.

سرمربی شمس‌آذر گفت:‌من اصلا به صحنه گل پرسپولیس اعتراض نداشتم بلکه قبل از آن صحنه صددرصد آفساید بود. داور می‌گوید به کمک من دست زدی اما خود کمکی می‌گوید دقیقی حرفی به من نزد واقعاً مانده‌ام چرا اخراج شدم..

بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۱۰ نفره طلسم را شکست/ بازگشت باشکوه سرخ‌ها به لیگ با دبل ستاره گرجستانی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • شاهین ۳۳ IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    دیگه مونده بود خودزنی کنی!🤔
  • علی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    مافیای آشکار فوتبال علیه تراکتور و تیمهای شهرستانی و به نفع پرسپولیس و استقلال و سپاهان ....... بازرگان آذربایجان غربی
    • امید IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      مگه مافیاگفتن بالای1000میلیاردخرج کنید7تااز تیم استقلال بخورید
  • ناشناس IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    حالا میشه هواداران بازیکنان صداوسیما کل پرسپولیسیها که دردربی پنالتی استقلال که کاملا درست بود رودربوق وکرنا کردن زمین وزمان عالم وادم رو خبرکردن واسه اینکه درپایان بازی روببرن وپنالتی استقلال روداورنگیره حالا چی شده داوران هرهفته اشتباهات کاملا مفیدی به نفع پرسپولیس میگیرن ودارن میکشنش بالا تادرپایان لیگ دوباره قهرمان شه حالاچراهیچ پرسپولیسی صداش درنمیاد بگه چراواقعا حق تیمهای دیگه داره صایع میشه ونتیجه به نفع ماست واسه تلکه کردن استقلال ونابودکردنش که فعلا صدرنشین شده کسرامتیاز قراردادها ثابت نشد حالا برنامه جدید درست شده بابا فقط تیم قرمز روبذاریدلیگ برتر بقیه تیمها برن دسته یک تا اینجوری زحمتشون به هدربره
  • {……….} IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    تا قبل از اتفاقات امشب فکر میکردم آقای سعید دقیقی از اون استقلالی های با شخصیت هست اما در حین بازی با اون رفتارهایی که از خودش نشون داد متوجه شدم که نخیر هیچ سنت شکنی نشده وکاملا آدم بی شخصیتی هست و دقیقا مثل بقیه استقلالی ها حتی قوانین ابتدایی فوتبال را هم نمیدونه.اخه مگه پرتاب اوت دستی هم آفساید داره
  • سلمان IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    مرد حسابی در عصر تکنولوژی که همه چی ضبط شده میگی کاری نکردم جدا نکرده بودن یه کتک کاری با کمک میکردید.رفتی جلو آیینه از خودت شرم کن همین.
  • Ali. .khoozestan IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    استاد...پرتاب اوت آفساید نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی