نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پاسخ نهایی مربی مطرح ایتالیایی به پیشنهاد فدراسیون والیبال
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی مطرح ایتالیایی به پیشنهاد فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی ایران پاسخ داد.

مذاکرات فدراسیون والیبال با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی والیبال همچنان ادامه دارد و وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال در تلاش است تا دهم ماه جاری تکلیف هدایت تیم ملی مشخص شود.

در حال حاضر به نظر می‌رسد مذاکرات با لورنزتی و هاینن به صورت جدی دنبال می‌شود. از طرفی با وجود اینکه پیش از این شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه بلنجینی با فدراسیون والیبال بلغارستان به توافق رسیده اما به دلیل اینکه این توافق به صورت رسمی اعلام نشده بود فدراسیون والیبال یکبار دیگر با بلنجینی به مذاکره پرداخت؛ اما این مربی ایتالیایی روز گذشته در پاسخ به این پیشنهاد اعلام کرد که تمایلی به سرمربیگری تیم ملی ایران ندارد.

پیاتزا هم یکی دیگر از گزینه‌های نشستن روی نیمکت تیم ملی والیبال محسوب می‌شود و بر خلاف شایعات فضای مجازی که توسط دلالان منتشر می‌شود هیچ توافقی با این مربی انجام نشده است. از طرفی بحث سرمربیگری سعید معروف در تیم ملی همچنان پابرجاست و در صورتی که فدراسیون والیبال با مربیان خارجی به توافق نرسد معروف شانس هدایت تیم ملی را پیدا خواهد کرد.

ضمن اینکه آلکنو که پیش از این تمایل خود را برای سرمربیگری تیم ملی اعلام کرده بود با پاسخ منفی فدراسیون والیبال روبرو شد تا این مربی از بین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی کنار برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی