نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شکیرا و آرکوت
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این‌طور که به نظر می‌رسد نامزد سابق جرارد پیکه با یک شخصیت آرژانتینی معروف در دنیای موسیقی وارد رابطه شده است.

بیش از یک سال از رسمی شدن جدایی یکی از محبوب‌ترین زوج‌های دنیا می‌گذرد. شکیرا و جرارد پیکه با جدایی از یکدیگر همه را غافلگیر کردند؛ جدایی‌ای که به دلیل وجود شخص سوم و آهنگ Bizarrap که در سراسر جهان پرفروش بود، با جنجال زیادی همراه شد. فوتبالیست سابق و رئیس کینگزلیگ تصمیم گرفت رابطه‌اش با کلارا چیا را رسما اعلام کند و خواننده کلمبیایی تنهایی را ترجیح داد.

اما گویا شرایط تغییر کرده و با توجه به برنامه سوسیالیته در شبکه تلسینکو، شکیرا می‌تواند امسال را با یک همراه جدید در زندگی به پایان برساند. این شخص رافائل آرکوت، تهیه‌کننده آرژانتینی است که در ۴۴ سالگی مجموعا ۱۸ جایزه گرمی لاتین به نام خود دارد. طبق گفته‌های این برنامه، شکیرا از این فرصت جدید عشقی بسیار هیجان‌زده است. خبرنگار خاویر سریانی بود که داستان عاشقانه شکیرا را تعریف کرد و به گفته او «آرکوت مردی فرهیخته، شاعر و آهنگساز است. کاملا متفاوت از پیکه و کاملا متفاوت از آنتونیو د لا روا (نامزد سابق شکیرا)»

او به‌ویژه در آمریکای لاتین به دلیل همکاری با خوانندگان مطرح جهانی مانند کامیلو معروف است. این خبرنگار اطمینان داده است که این اطلاعات در رسانه‌های آمریکای لاتین پخش شده، و تأیید می‌کند که آرکوت حتی زمانی که شکیرا با پیکه بود نیز به او علاقه داشت اما به رابطه شکیرا با فوتبالیست سابق کاتالانی احترام می‌گذاشت. اکنون آرکوت یک قدم فراتر رفته و شکیرا نیز او را به دنیای خود راه داده؛ آن‌ها باهم شام می‌خورند و وقت می‌گذرانند و شکیرا از این تغییر استقبال می‌کند.

به گفته سریانی، چیزی که بیش از همه باعث متقاعد شدن شکیرا شده، شیوه زندگی آرکوت است: «او شوخ‌طبع است، به جزئیات اهمیت می‌دهد، مرد بسیار آرامی است و حاشیه زیادی ندارد.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    «او شوخ‌طبع است، به جزئیات اهمیت می‌دهد، مرد بسیار آرامی است و حاشیه زیادی ندارد.» . الان اینها برای رفیق جدید شکیرا آپشن و مزیت محسوب میشه ؟ کلا زنها معیار خاصی برای مرد مورد علاقه شون ندارن . الان همین چیزهایی که این به عنوان مزیت ذکر کرده اگه از یه نفر خوششون نیاد " شوخ طبعیش" میشه لودگی !! " به جزئیات اهمیت دادنش " میشه گیر دادن و خاله زنک بودن !!" مرد بسیار آرامی بودنش " میشه پخمه و تو سری خور بودن و اجتماعی نبودن !!! " حاشیه زیاد نداشتنش " هم میشه تکراری بودن و قابل پیش بینی بودن و هیجان نداشتن !!!
  • دریا FI ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    امیدوارم این یکی قدرتو بدونه شکیرا جون :*

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی