نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کدام ستاره‌های لیگ برتری فالوئر بیشتری در اینستاگرام دارند؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستاره‌هایی که در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کنند از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و افراد زیادی از سراسر جهان آنها را در رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند.

لیگ برتر انگلیس پرطرفدارترین لیگ جهان است، بنابراین جای تعجب نیست که ستاره‌های این لیگ دنبال‌کنندگان زیادی در رسانه‌های اجتماعی داشته باشند. اما چه کسی بالای این جدول خاص است؟

این لیست را از انتها شروع کنیم. نفر بیستم انسو فرناندس است که ۱۰.۳ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. ترنت الکساندر آرنولد ستاره لیورپول با ۱۰.۵ میلیون دنبال‌کننده در رده نوزدهم قرار دارد. او پستهایی هم برای اسپانسرهایش از جمله کالوین کلین می‌گذارد. رحیم استرلینگ، وینگر چلسی و انگلیس که پیش از این برای قرمزها و منچسترسیتی بازی کرده بود، با ۱۰.۹ میلیون دنبال‌کننده در رده هجدهم قرار دارد و با آنتونی بازیکن منچستریونایتد که او هم ۱۰.۹ میلیون دنبال‌کننده دارد، هم سطح است.

درست بالاتر از آنها ویلیان ستاره فولام قرار دارد که قبلا برای چلسی و آرسنال بازی کرده بود و ۱۱ میلیون دنبال‌کننده دارد. یکی دیگر از برزیلی‌ها، لوکاس پاکتا از وستهم است که با ۱۱.۶ میلیون دنبال‌کننده در رده پانزدهم قرار دارد. یکی از ستاره‌هایی که اخیراً بازی نکرده اما طرفداران زیادی دارد تیاگو ستاره لیورپول است که ۱۱.۹ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند. سون هیونگ مین، ستاره تاتنهام و کره جنوبی با ۱۳ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام شهرت بالایی دارد. او به ویژه در کشور خودش یک ستاره بزرگ است، و توسط برخی از کمپانی‌های بزرگ مد حمایت می‌شود. امیلیانو مارتینس، دروازه‌بان استون‌ویلا و قهرمان جام جهانی قطر، با ۱۳.۴ میلیون دنبال‌کننده یک پله از او بالاتر است.

کدام ستاره‌های لیگ برتری فالوئرهای بیشتری در اینستاگرام دارند؟

ویرجیل فان‌دایک، کاپیتان لیورپول، در فصل‌های اخیر خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان معرفی کرده و با ۱۵ میلیون دنبال‌کننده، دومین مدافع برتر در لیست است. خولیان آلوارس از منچسترسیتی با ۱۵.۳ میلیون دنبال‌کننده جایگاه دهم را به خود اختصاص داده است. مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد که در گذشته از پلتفرم خود برای ترویج اهداف نیک استفاده کرده، ۱۶.۹ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. سپس با یک جهش بزرگ به کاسمیرو می‌رسیم که ۲۲.۳ میلیون دنبال‌کننده دارد و احتمالا این تعداد بالا به دلیل بازی در رئال مادرید و تیم ملی برزیل است. تیاگو سیلوا با ۲۲.۳ میلیون دنبال‌کننده در رتبه هفتم قرار دارد و نشان می‌دهد که آمدن از چنین کشور پرجمعیتی واقعا در افزایش فالوئرها موثر است. رتبه ششم هم از آن برزیلی دیگری است به نام ریچارلیسون که ۲۲.۷ نفر او را دنبال می‌کنند. این مهاجم مرتباً عکس‌هایی برهنه از خود پست می‌کند و خالکوبی‌های خود را به نمایش می‌گذارد.

رافائل واران دیگر بازیکن منچستریونایتد است که با ۲۳.۱ میلیون دنبال‌کننده در رده پنجم قرار می‌گیرد. گابریل ژسوس مهاجم سابق آرسنال و منچسترسیتی با ۲۳.۲ میلیون دنبال‌کننده چهارم است. سه جایگاه اول را سه ستاره برتر لیگ در دست دارند: کوین دی‌بروینه، ارلینگ هالند و محمد صلاح.

کدام ستاره‌های لیگ برتری فالوئرهای بیشتری در اینستاگرام دارند؟

کدام ستاره‌های لیگ برتری فالوئرهای بیشتری در اینستاگرام دارند؟

دی‌بروینه، بازیساز بلژیکی، تنها با ۲۴.۶ میلیون دنبال‌کننده در بین سه نفر برتر قرار می‌گیرد. در صفحه او عکس‌هایی با دیگر چهره‌های معروف دیده می‌شود و سلفی با دریک و رونالدوی اورجینال از محبوب‌ترین پست‌های اوست. ارلینگ هالند رکورددار گلزنی فصل گذشته ۳۷.۲ میلیون دنبال‌کننده دارد. صفحه اینستای او بسیار خسته‌کننده است و بیشتر روی فوتبال تمرکز دارد. اگرچه عکس‌هایی از خودش در حالی که پیژامه به تن دارد نیز در صفحه‌اش دیده می‌شود.

برنده با فاصله زیاد، محمد صلاح پادشاه مصر است که ۶۳.۲ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند. ستاره لیورپول عادت دارد هر زمان که به تعطیلات می‌رود تصاویری از بدن برنزه خود را به اشتراک بگذارد. سلطان سیکس‌پک تبدیل به سلطان اینستاگرام نیز شده است.

بیشتر بخوانید:

کدام ستاره‌های لیگ برتری فالوئرهای بیشتری در اینستاگرام دارند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ماری FR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    رونالد که 615 میلیون فالوور داره چرا توی لیستتون نیست؟ مسی با 496 میلیون فالباپهوور کجاست؟ امباپه با 110 میلیون کجاست؟ واقعا چک کردنش خیلی ساده است.
    • AS IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      چک کردن اینکه نوشته لیگ برتری خیلی ساده تره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی