این فوتبال نیست سیرک است/ قوانین فدراسیون فقط برای قهرمانی پرسپولیس و سپاهان تنظیم می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: باعث تاسف است که یک فدراسیون رسمی فوتبال آن هم فدراسیونی که ادعای عدالت دارد خودش قانون خودش را زیر پا می‌گذارد.

محمد نوری بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره ماجرای برگرداندن امتیازات کسب شده از تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و اتفاقات ساعت‌های اخیر اظهار داشت: وقتی فدراسیون فوتبال برای قانونی که خودش وضع کرده احترام قائل نیست و آن را نقض می‌کند دیگر باید فاتحه فوتبال را خواند.

وی افزود: این دیگر فوتبال نیست بلکه سیرک است. سیرکی که هر کس در آن هر توانایی دارد نمایش می‌دهد تا بتواند مخاطب را جذب کند. این نیست که کسی طبق قانون و با مقررات مشخص بخواهد با دیگران رقابت کند. وقتی هر کسی با هر هزینه ای دلش می‌خواهد بازیکن می‌گیرد و هر چقدر دوست داشته باشد خرج می‌کند قطعاً دیگر نمی‌توان به آنجا فدراسیونی قانون مدار گفت.

بازیکن قدیمی استقلال اضافه کرد: فدراسیون فوتبال با این اقدامش رسماً سر استقلال را برید و شمشیرش را برای این باشگاه و هوادارانش از رو بست. شما باید بزنید از امروز به بعد با میلیون‌ها هوا داره استقلال طرف هستید که خودتان را با آنها در انداختید آن هم برای حمایت از دو باشگاه دیگر.

نوری ادامه داد: به جای این همه برنامه اجرا کردند و همان که گفتم راه انداختن سیرک قانون مداری و قانون وضع کردن برای رعایت سقف قرارداد بازیکنان و هزینه‌های یک باشگاه از اول می‌آمدید لیگ را تعطیل و تحریم می‌کردید تا دو باشگاه محبوبتان قهرمان شوند.

نوری تاکید کرد: تا به حال ضعیف‌کشی و ناجوانمردی را به این وضوح ندیده بودیم که امروز داریم می‌بینیم. مسئولان فدراسیون فوتبال با وقاحت هرچه تمام‌تر از رعایت سقف و مجازات تیم‌ها حرف زدند وقتی استقلال همه شرایط قانونی وضع شده را انجام داد آن وقت آمدند به تیم‌هایی که تخلف کردند تخفیف دادند. این عین ناعدالتی و ناجوانمردی است.

پیشکسوت استقلال گفت: واقعا چطور روییتان شد چنین حکمی را در خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار بدهید وقتی در تابستان امسال آن همه بگیر و ببند راه انداختید و تهدید کردید که کسی حق ندارد از سقف هزینه‌های تعیین شده رد شود؟ آیا این است روش جدیدتان برای مقابله با قدرت باشگاه استقلال؟ وقتی دیدید در زمین حریف این باشگاه نمی‌شوید تصمیم گرفتید دست رفقایتان را باز بگذارید تا هر بازیکنی خواستند بگیرند اما استقلال نه؟ شما دیگر چه جور انسان‌هایی هستید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • استقلال IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    تو رو خدا دست از فوتبال بردارید. برید تیله بازیتونو انجام بدین.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      هواداران استقلال توجه کنن که دست علی خطیر با مهدی تاج و امثال این ها توی یک کاسه است و علی خطیر یک نفوذی در استقلاله و به حرف هاش نگاه نکنید و کاملا از پشت پرده خبر داشت و این بیانیه هایی که می دهد فقط یک نمایش برای فریب هواداران استقلال است. علی خطیر عامل اصلی در تضعیف استقلال در اول فصل بود که با کودتا وارد استقلال شد همانطور که آجورلو را با کودتای شبانه اخراجش کردند در حالی که مدیری بود که استقلال را قهرمان کرده بود. حتی علی خطیر که مازندرانی است به جای اینکه روی خرید بازیکن برای استقلال تمرکز کند دنبال گرفتن بازیکن برای تیم نساجی مازندران بود که برای خر کردن هواداران استقلال گفت که مدیرعامل نساجی هوادار دو آتیشه استقلال است و بی ربط بودن آن کاملا مشخص است.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      توجه توجه - اختلاس 50 میلیاردی فدراسیون فوتبال و مهدی تاج؛ لطفا به قوه قضاییه و سید ابراهیم رئیسی گزارش شود: یک اختلاس 40 میلیاردی توسط فدراسیون فوتبال و مهدی تاج اتفاق افتاده. برای این اختلاس از قبل برنامه چیدن که می تونیم با یک تیر چند نشون بزنیم. یک قانونی به نام سقف بودجه گذاشتن و مهدی تاج اعلام کرد هر تیمی از سقف بودجه عبور کنه بازی هاش 3 بر صفر به نفع رقیباش می شه. سپاهانی ها می دونستن این قانون به هیچ عنوان اجرا نمی شه و پشت پرده و اهداف این قانون رو می دونستن. بنابراین تا جایی که ممکن بود تمامی بازیکنان برتر لیگ رو خریدن و هماهنگ کردن شرکت فولاد مبارکه اصفهان پولشون رو بده. اما مدیران استقلال و پرسپولیس که فکر می کردن این قانون واقعیه تمامی تلاش خودشون رو کردن تا سقف رو تا جای ممکن رعایت کنن. پس یکی از اهداف تضعیف تیم های استقلال و پرسپولیس بود که نگذارند این فصل قهرمان شوند و نتیجه این تضعیف رو هم در لیگ برتر برای استقلال و هم در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس دیدیم که عامل حذف پرسپولیس شدند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      هدف بعدی این بود که ابتدا 4 امتیاز از سپاهان کسر می‌کنیم و 40 میلیارد جریمش می کنیم و بعد سپاهان به کمیته استیناف شکایت می کنه و 4 امتیازش رو بهشون بر می گردونیم ولی 40 میلیارد تومن رو سپاهان از شرکت فولاد مبارکه اصفهان می گیره و به حساب فدراسیون می ریزه. به این ترتیب یک عملیات حساب شده برای اختلاس 40 میلیارد تومن از بیت المال و از شرکت فولاد مبارکه اصفهان به وسیله فدراسیون فوتبال و مهدی تاج انجام شد. از قوه قضاییه تقاضا می کنم هرچه زودتر وارد این قضیه شود و به این اختلاس فدراسیون فوتبال و تبانی که با سپاهان و شرکت فولاد مبارکه اصفهان اصفهان انجام شده رسیدگی کند. البه یک 10 میلیاردی هم از پرسپولیس باید بگیرن که این پول هم به اختلاس اضافه بشه می شه 50 میلیارد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      اولا طبق قانون و صحبت های مهدی تاج اجازه برگرداندن امتیازهای سپاهان را ندارند و غیر قانونی است ولی اگر هم امتیاز ها را می خواهند برگردانند باید جریمه سپاهان و پرسپولیس هم بخشیده شود تا جلوی این اختلاس گرفته شود.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف اعلام کرد ما به سپاهان امتیازی ندادیم و فقط امتیازهایی که سپاهان در زمین بازی گرفت را به آن ها برگرداندیم و دقیقا صحبت های مورایس سرمربی سپاهان رو نقل قول کرد که امتیاز بازی ها باید در مستطیل سبز و زمین بازی تعیین شود و نه در خارج زمین. در پاسخ به علیرضا صالحی باید بگویم اولا که سپاهان با تبانی تیم داوری توانست استقلال را ببرد که دیدم 3 امتیاز سپاهان از آن بازی، خارج از مستطیل سبز و در کمیته داوران به سپاهان داده شد که نظر علیرضا صالحی را رد می کند. دوم اینکه وقتی اعلام شد سقف بودجه هر تیم چقدر است و وقتی که سپاهان از این سقف بودجه عبور کرد، تواسنت با خریدن بهترین بازیکن ها و عدم رعایت فیرپلی مالی، مقابل تیم هایی که بازی می کند از امتیاز ویژه ای در زمین بازی برخوردار شود که این امتیازهای ویژه خارج از زمین بازی به آن ها داده شد و باعث شد که در مسایقه بین سپاهان و تیم های رقیب، عدالت رعایت نشود در نتیجه گفته های علیرضا صالحی نقض می شود چون تیم سپاهان اصفهان نتایجش در خارج از مستطیل سبز رقم خورده آن هم با رعایت نکردن سقف قرارداد و رعایت نکرد فیرپلی مالی. تیم سپاهان اصفهان، امتیازهایی که جمع کرده به صورت غیر قانونی بوده جناب علیرضا صالحی
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      هواداران استقلال و پرسپولیس توجه کنند؛علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف می گوید چون دو بار قانون را در مورد دو نفر از این دو باشگاه اجرا کردیم پس می توانیم قانون فدراسیون و مهدی تاج را درباره کسر 4 امتیاز سپاهان اجرا نکنیم و شما هم نمی توانید اعتراض کنید. به علیرضا صالحی می گویم شما قبلا قانون را اجرا کردید و در مورد افشین پیروانی که بحثی ندارم ولی در مورد علی خطیر که ما اصلا علی خطیر را قبول نداریم که بخواهید منت سر باشگاه استقلال بگذارید ما خودمان دکتر آجورلو را داشتیم که تیم را قهرمان کرده بود و با کودتای شبانه برکنارش کردید. اصلا چه ارتباطی دارد که چون قانون درباره علی خطیر و افشین پیروانی اجرا شده، کسر امتیاز سپاهان که قانونی بوده را لغو کنید.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      به عنوان یک استقلالی با اینکه از حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا خوشحال هستم و یک چیز طبیعیه، ولی کاملا مشخص بود که قانون سقف بودجه که فدراسیون و مهدی تاج گذاشتند عامل حذف پرسپولیس شد و حتی پرسپولیس با این قانون از حضور در رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها در سال 2025 محروم شد. چون اگر به مرحله بعد صعود می کرد شانس خیلی زیادی داشت که این شانس رو مهدی تاج که اصفهانیه و عواملشون از پرسپولیس گرفتن. اون بطری ها و سنگ هایی که به یحیی گلمحمدی و بازیکنان می زدید باید به سر مهدی تاج و عوامل اصفهانی و سپاهانی ها بزنید. واقعا یحیی گلمحمدی دستش بسته بود.
    • ابرام US ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      الا ای تا لی شعبان ٬ مزخرف گوی بی پایان.... بگیر پتکی ز مش قنبر ٬ بکوبش بر سر سندان ================================================================ گنه فرموده یک فردی ٬ چرندی گفته یک «تا ج»ی ... چرا بیهوده می گویی ٬ بِجُنبی چون منا ر جُنبان ================================================================== برو بر گو تو بر آنان ٬ که هِر از بِر نمی دانند ... سپاهان می دمند باد و فرو بر ما یه با دمجان ================================================================= دگر بس کن مگو یاوه ٬ «انار »خوا هی برو ساوه ...سر شیپور گم کردی٬ ورفتی سوی رفسنجان ================================================================ «ممل نوری» مشو غره ٬ فراوان لاف کمتر زن... «فنونی» زاده عبرت دان٬ حواس ات جمع آن تنبان
    • هادی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      امسال قراره سپاهان قهرمان بشه ۳ اخراجی و باخت به آلومینیوم برا رد گم کردن بود کسر ۴ متیاز هم برای منحرف کردن تیم‌های دیگه بود فقط میدونم دیگه نباید به سقف بودجه کار داشته باشن هرکی هر چقدر میخواد بره هزینه کنه #اختلاص#۹۰۰۰۰هزار میلیارد#فولاد مبارکه#دود راه انداختن برا فراموشی اخلاص فولاد مبارکه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      من بارها اعلام کردن که قانون لیگ برتر فوتبال ایران اینه: یا پرسپولیس قهرمان شود یا استقلال قهرمان نشود. الان می بینم وقتی دیدن زور پرسپولیس به استقلال نمی رسه در حالی که استقلال سقف رو رعایت کرده بود با دادن 11 امتیاز مهندسی شده پرسپولیس رو به استقلال رسوندن و بعد یک امتیازش رو دوباره بهش برگردوندن و اگه بتونه نساجی رو ببره شرایط طوری می شه که از استقلال جلو می افته در حالی که باید در رده 13 یا 14 جدول بود. به سپاهان هم 4 امتیازش رو برگردوندن تا اگه پرسپولیس نتونست قهرمان بشه، سپاهان رو قهرمان کنن تا استقلال قهرمان نشه. چقدر قشنگ لیگ برتر ایران رو مهندسی می کنن این مافیا لنگ و البته چند سالی می شه مافیای سپاهان هم وارد عمل شده و باندی برای خودشون توی فدراسیون تشکیل دادن
    • کیسه هوچی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      مافیای ایران نه به اون افاضاتت که تو چندین پست گذاشتی وما رو خوشحال کردی گفتیم بلاخره توتیم کیسه تنان آدم منطقی هم هست نه به این کامنت که گذاشتی ومثل بچه هواداری پرتو پلا میگی پس معلومه خودتم نمیدونی چند چندی
  • فتح اله IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    این از گناه مسئولین کشور است که کسی که به گفته خودشان پرونده اختلاس دارد پرونده ویلموتس را درست کرد در راس فدراسیون قرارگیرد این مسائل عادی است
  • fred US ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    بله فوتبال ایران سیرک است. اگر نبود که تلخکی مثل تو هر روز مشتری خبر ورزشی نبود تا یکی دو تا مصاحبه زرد برای جذب فالور ارائه دهد. ما حاضریم ۴ امتیاز سپاهان و ۱ امتیاز پرسپولیس دوباره کسر شود. اما دقیق به ۶-۷ مورد تخلف تیم محبوب جماران رسیدگی شود و بابت هر تخلف به صورت میانگین ۱ امتیاز هم کسر شود تا آن وقت دماغ همچو منقار شما به کام رود و ذوالفقار پرسپولیس در نیام. یک ضرب المثل هست که بی شباهت به وضیعت این روز های این افراد نیست که مدام علیه پرسپولیس بیانیه و مصاحبه بیرون می دهند.
  • تاج آسیایی IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    همشون بی شرف و نامرد هستند ولی من امیدوارم به معجزه خداوند این همه ناعدالتی و ناجوانمردی را در زمین پاسخ خواهد داد و شاهد خواهیم بود به خواسته خدا استقلال قهرمان لیگ خواهد شد
  • منصور IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    سنگ پا هم جلو شما کم میاره ، مکتبتون همینه
  • غارنشین IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    تا دیروز تیکه کلامت پرسپولیس بود حالا سپاهان هم اضافه شد.چرا فرافکنی میکنی خود شما به بلانکو چقدر دادین؟ بچه هم باور نمیکنه سعید مهری 160 میلیون گرفته باشه.فقط بلدین هوچیگیری کنین که گند کاراتون درنیاد
  • 4 IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    از وقتی پیروانی و گل محمدی اومدن تو لنگ مسئولیت گرفتن این سیرک تشکیل شد
  • متوهم IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    نوری هر جا تو باشی همونجا سیرکه ببینم واقعا پیش خودت چی فکر میکنی که به هر بهونه ای میایی اظهار وجود میکنی واقعا فکر میکنی کسی به این خزعبلات گوش میکنه یا بها میده نه بابا خودتم میدونی که فقط و فقط شدی سوژه خنده حالا کی پشت قضیه س و تو را پر میکنه و در واقع .... کردندما که نمیدونیم ولی هر کی هست دمش گرم
  • حاج ۳لسچ IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    خدارو شکر !! داشتم نگران میشدم چرا اسطوره بدون منازعه فوتبال تاریخ آسیا چرا ۲۴ ساعت خبری ازش نیست و ملت از سخنان تاریخیش محروم شدن که به حول الهی ایشون باز اولین نفر و ناشتا نخورده😉باز رفتن بالای منبر !!!🤣🤣🤣🤣
  • استیصال IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    هر جا سخن از سیرک است نام ممد نوری میدرخشد سیرک بازان خبر ورزشی
  • قرمزته IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    خبر محترم ورزشی - شماها تا چند تا پیشکسوت را دچار خودکشی نکنید دست از این کارها تون برنمیدارید ! آخه کجای این به پیشکسوت شبیهه یا توی کدام لیگ درخشیده و حتی چند روزی تیم خودشا مطرح کرده اخه وجدان هم چیز خوبیه تو رو قران یه نگاه بهش بندازید تنها چیزی که بهش نمیاد و هیچ ردی تو وجود این شخص نمیبینی پیشکسوتیه ! بابا جان برادر من این کلمه حرمت داره شما با این کار زحمت اون مردان یزرگ عرصه ورزش را هم زیر سوال میبرید حالا خود دانید
    • حاج ۳لسچ IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      نفرمایید! جناب نوری اسطوره بی بدیل نیم قرن اخیر فوتبال ۴ قاره هستند! و بسیار افتاده شما میدونستید اونی که تو ورزشگاه کریکت گروند استرالیا تو آذر ۷۷ گل دوم ایران به استرالیا زد همین جناب نوری زد منتهی مافیا و دست های پشت پرده گفتن خداد عزیزی اون گل زده🤣یا میدونید اونی که تو بایر مونیخ و هرتابرلین بازی کرد دو گل به چلسی و آث میلان تک جام باشگاه های اروپایی زد جناب نوری بود که باز مافیا و ..به دورغ گفتن علی دایی بوده🤣خوب با این همه افتخارات اگه با جناب نوری مصاحبه نکنند پس با داماد عمه پتیر اشمایکل مصاحبه کنند!🤣🤣🤣
  • ؟ IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    مافیای قرمز اجازه نمیده که هیچ تیمی قهرمان بشه. هر کاری که به فکر شما نمیرسه رو هم انجام میده
    • قرمزته IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      بعله که اجازه نمیده ولی تنها در زمین مسابقه این کارو میکنه مثل بعضی تیمها دنبال هوچیگری و داد و بیداد و مغلطه و عربده کشی نیست فقط در زمین مسابقه نمونه ش هم میتونید توی دربی ببینید که بعضیا بخاطر مساوی گرفتن انگار فاتح جام باشگاههای جهان شدند اونم نه در نبرد رو در رو با پنالتی معیشتی !
  • مافیای سرخ IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    این جماعت لنگی واقعا هوچیگر به تمام معنا هستن. تا دو روز پیش داشتن خودشون رو تیکه پاره میکردن که یک امتیازشون بهشون برگرده و از استقلال هم امتیاز کم بشه، الان که امتیازشون برگشت به خاطر اینکه فاصله شون با سپاهان زیاد شده دارن خودشون رو قیمه قیمه میکنن که چرا امتیازات رو برگردوندین؟! آخه چقدر حقیرین شماها
  • کیسیسم IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    بازهم این مردک متوهم از پرسپولیس کبیر سرورتون یک امتیاز اونم بخاطر مالیات گولسیانی کسر شد شله زرد تیم بست در حد لیگ عربستان درضمن شما دنبال جاعل سربرگ و مهر و امضا تو کیسه باش
  • VAHID REDSTAR IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    کیسه کشا دست پیش گرفتن پس نیفتن... 7 تا تخلف داشتن با 6 تا شکایت از سمت پرسپولیس تراکتور سپاهان آلومینیوم گل گهر ذوب آهن و مس رفسنجان... حداقل 4 تا جریمه شون میشدن کسر 4 امتیاز که محرز بود حالا دارن ناله میکنن ننه من غریبم..
  • محمد IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    وقتی امتیاز کسر میشه میگی عدالت اجرا شده ولی امتیاز برمیگرده میگی سیرکه ؛ مرتیکه الدنگ ؛ متوهم مثل اینکه خودت هم جز کوچکی از این سیرکی هستی که رل دلقکو بازی میکنی ..........
    • امین IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      وقتی جنبه نداری بیخود میکنی میای مطلب یه استقلالی رو میخوانی بعد هم با نظر دادن تربیت خ انوادگیت رو به رخ میکشی
    • تاج آسیایی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      بی ادب لنگی ، لنگی ها همشون همینجوری بی ادب و بی تربیت هستند
  • a m FR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    پیش کسوت محترم و نوری عزیز اینقدر این این افاضات شما شور و بی پشتوانه و عاری از انصاف است که همه کسانی که اندک ارتباطی با ورزش و و فضاهای تحلیل دارند از اظهار نظرهای شما که عاری از هر گونه عدل و انصاف وتحقیق و حتی ضرب و تقسیم محاسباتی است تعجب نمی کنند لطفا با همین فرمون برین جلو به جایی میرسین که همگان با دیدن اسم و عکستون وقت تلف نکنند و از ان بگذرند
  • جهان RO ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    تمام این بازیها با هدف نابودی تاج است،مافیای حامی پرسپولیس حکومتی در این پنجاه سال هرکار کرد تا با قهرمانی پرسپولیس در آسیا این تیم را همتراز و همقد تاج کبیر آسیا نشان دهد اما دید در ژن پرسپولیس قهرمانی آسیا وجود ندارد و در آسیا نیز خبری از حمایت‌های پنهان و آشکار مسابقات داخلی نیست که امثال بابا مسعود جام را با اسنپ برایشان ارسال کند حالا همه کار می کنند تا با کوبیدن تاج و نابود کردن این تیم بر عقده حقارت پرسپولیس مرهم گذاشته و هیچ تیم زنده و پایداری در ایران وجود نداشته باشد که در تاریخ خود سابقه چهار بار حضور در فینال و دوبار قهرمانی آسیا را داشته باشد.عقده حقارت پرسپولیس و سپاهان درمان شدنی نیست
  • احد IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    شما درست میگی.اگه سیرک نبود که شما پیشکسوت وکارشناسش نبودی.
  • زیگزاگ IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    فوتبال ما فاسده. دزد و شارلاتان و قالتاق و ... حضور دارند، اونوقت دایی و دادکان و حاج رضایی و... در مورد فوتبال حتا نظر هم نمیدند.
  • شفرخان IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    گفتنی ها را دوستان گفتن کو گوش شنوا استقلال از دست این پیشکسوتان خودش شاکی است بدلیل این چام ما ماست ما خون می دهیم خسرو حیدری ممد نور مرده متحرک هر وقت کسی برای مصاحبه جوابگو نیست ممد در خدمت است مانند مرحوم صادقی یا سامره وفتل علی جبار بهتاش کمک سرپرست و... ممد اماده است
  • سعیدمنتظری IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    از کیسه باید بخاطراستخدام با حقوق کارمندی تشکر بشه،سعید مهری ۱۶۰ملیون
    • میلاد IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      ایوللللللللل 😆😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣🤣😭😭😭😭😭😭😂🤣🤣🤣🤣 ،😉😉😉😉
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    اون پاراگرافهای پشت هم بالا رو کارمند خودتون بر علیه پرسپولیس نوشته دیگه چون همه رو مسلسل وار چاپ کردید و لایکهاش هم که معلومه واقعا خجالت آوره!!!!!تا چه حد حکومتی بودن؟؟؟؟
  • کیان‌ IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    این جماعت کیسه حکومتی یعنی نمی فهمند که شناسنامه این کسی ۸ دهه خاص خود حکومتهاست و ربطی به هم به مردم نداشته و ندارند !!! این کیسه حکومتی با ۴۰۰ شعبه خودش در کشور و خارج از کشور مافیای فوتبال آماتور و دولتی ایران بوده و هستند، نه پرسپولیس مردم که علیرغم میل هواداران اکثریتی آن به اسارت دولت در آمده است و جوف کیسه حکومتی دارند به زور مدیریت واحد می شود !!! در راستای قانون‌سقف قرار داد مگر خطیر خودش مشاور رئیس فدراسیون فوتبال نبودند !!!؟ عودت‌یک امتیاز به پرسپولیس خوب چه ربطی به این جماعت هوچیگر و عوام فریب این کیسه حکومتی دارند که دارند خود کشی میکنند !!!؟
  • فرامرز IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    با این تهدید محمد نوری اعضای فدراسیون و به خصوص کمیته استیناف از ترس سرنوشت شومی که در انتظار شان است خواب راحت به چشم های شان نخواهد رفت .از خشم هواداران استقلال بترسید که تر و خشک را با هم می سوزاند .
  • 🚲🛴🦼سواران IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    کیسه کشان حکومتی،کامنت‌هایی که به طرفداری سرورتان میباشد واونهایی که از کیسه تنان هوچی گر حمایت میکنن ببینید و شمارش کنید که اگر سواد شمارش داشته باشید،آنوقت محبوبیت وطرفداران هر دو را مقایسه کنید که از یک سوم هم کمترید،این است مکتب حقیر وکوچک کیسه
  • یامهدی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    به نظر من اصلا نیازی به تشکیل تیم و تیم داری در لیگ برتر نیست چون این فدراسیون هر جور میخواهد برنامه ریزی میکند جناب رئیسی از شما خواهشمندیم که نسبت به برچیدن چنین افتضاح بازیها در فدراسیون اقدام نمائید .......
  • ف دال IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    درود؛ این کاربر «کیسه، مافیای فوتبال ایران» مصداق بارز.. که چه عرض کنم؛ تبلور، عینیت و خودِ خودِ ضرب‌المثل "کج می‌گه اما رج (یه‌ریز و بی‌وقفه) می‌گه"ست. یعنی یه قدری مهمل و خزعبل تفت میده که انگار خودِ ممد نوری‌ـه که خیال کرده مصاحبه چرندش افاقه نکرده و بایستی بیاد زیرش یه خروار جفنگ دیگه هم ضمیمه‌ش کنه. به عمر 50 ساله‌ام کمتر آدمی دیده‌ام که بتونه یکجا و یک‌نفس اینطور بی‌وقفه و اون‌م در این حجم حرف مفت و چرند و صناری بزنه (راستیتش دروغ چرا، کمتر ندیده‌ام شاید مناسب و درست نباشه؛ اصلا ندیده‌ام!)
  • مجید IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    پیام این تصمیم ارکان فدراسیون کاملا روشن و آشکار است... قهرمان را ما تعیین میکنیم!!! تنها تیمی که بدون نگرانی و چند برابر سقف بازیکن گرفت، سپاهان بود. پشت پرده با هم بسته بودند که پرسپولیس و استقلال و تراکتور را به حاشیه ببرند و تضعیف کنند تا سپاهان را قهرمان کنند. تنها تیمی هم که دغدغه مالی برای پرداخت جرایم مالی ندارد هم سپاهان است. با این شیوه مدیریت فوتبال هر سال بیشتر از قبل از عربستان و ژاپن و کره و قطر و امارات عقب می مانیم.
  • Esteghlali IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    آقای نوری جام فقط مال لنگِ خیلی راحت دارن لنگ رو با کمک داورانشون بالا میارن این کارهاهم فقط برای رد گم کنی واینکه بگن آره مثلاً رقابت سالمِ ولی پشت پرده ی همه ی این ماجراها مافیای لنگ هست وهرگز نمیزارن نه سپاهان ونه استقلال قهرمانی روبدست بیارن بلکه تا ببینن کمی این دوتا بالا اومدن با داوری زمینشون میزنن تا باز لنگ سوگولی باحمایت داورا بیاد بالا و جام مفتی دیگه ای رو بگیره
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    قبلا عرض شده بود که امسال سال تهمت "حکومتی زدن" به سپاهانه و دوستان استقلالیا شروع کردن! یادش بخیر، پارسال و سال‌های پیش همین موقع سپاهانیا هم داشتن نق میزدن و حالا باید تحویل بگیرن
  • از چیزی خبر ندارید یا خودت را به خواب زدی IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    بردار گرامی من طرفدار سپاهان هستم و از استقلال هم بدم نمی آید و تقریبا سپاهان و استقلال در عین اینکه رقیب هم هستند ولی مشکلی با هم ندارند و طرفدارها هم تقریبا با هم ارتباط خوبی دارند این را گفتم که بدانی از روی تعصب حرف نمیزنم، حقیقت را باید گفت اولا در این ۱۱ سال کجا گذاشتند سپاهان قهرمان شود و در سال گذشته هم که تیم سپاهان واقعا قوی بود دو فصل آن را با داوری بازی ها را برای لنگ در آوردن و نگذاشتند سپاهان قهرمان شود آن سالی هم که استقلال قهرمان شد نه اینکه اشتباه داوری اصلا نبود بود ولی طبیعی بود و میشه گفت سهوی و عمدی در کار نبوده پس ما به آن قهرمانی استقلال اعتراضی نداریم و احترام هم می‌گذاریم چون در زمین فوتبال اتفاق افتاده اما امسال سپاهان تقریبا تمام ضعف های خودش را پوش داده و با توپ پر آمده که قهرمان شود و آنقدر قوی آمده که داوری هم نتواند زمینش بزند و همه شانس اول قهرمانی را به سپاهان دادت ولی از اول فصل تا کنون چقدر بلا سر سپاهان آوردن هر حاشیه و جنجالی که توانستند درست کردن تا تیم به حاشیه برود و نتیجه نگیرد و حتی وقتی تیم صعود کرد در آسیا راحت مدیر عاملش را برکنار کردن..‌
  • ادامه IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    کمی منصفانه صحبت کنید امتیاز را اگر برگردانند چون باید از ۷ تیم حداقل باید امتیاز کسر میشد و این کار را در واقع برای اینکه از ترکتور و استقلال امتیاز کسر نشود اجرا شد مگرنه بابت ۶ تخلف استقلال قرار بود ۶ امتیاز کسر شود پس بنفع شما شدو باور میکنید بازیکنی که ۷۰ میلیارد میگره بیاید با صد میلیون قرارداد ببندد همه می‌دانند معنی صد میلیون چیست همه بجز دوست تیم که در رده پایین هستند سقف را رعایت نکردن و یک نگاهی به سایت تراس مارکت به اندازید تا قیمت تیم ها دستتان بیای
  • تاج لنگی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    سپاهان تیم چهارم هست از نظر قیمتی تو ایران
  • پ مثل پرسپولیس. IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    کیسه یه تیم ضد مردمیه این مطلب اصلا هم ادعا نیست مدارکش هست که این تیم درباری در کودتای ننگین ۲۸ مرداد هم از اراذل واوباش شعبان بی مخ بودن از چنین تیمی بیشتر از این هم نمی شه انتظار داشت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی