اقدام جالب هادی چوپان برای بالا رفتن انگیزه‌اش/ گرگ ایرانی یک شیء خاص را به باشگاه آورد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

هادی چوپان بدنساز سرشناس ایرانی مدعی شده که در سال ۲۰۲۴ تنها برای رسیدن به طلای مستر المپیا تلاش خواهد کرد.

هادی چوپان بدنساز سرشناس ایرانی و قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۲ که در این رقابت در سال ۲۰۲۳ مقابل درک لانسفورد ناکام ماند، اخیرا ویدئویی از تمرین روز پای خود را به اشتراک گذاشته است. این ویدئو که اخیرا از کانال یوتیوبی هادی چوپان منتشر شده مربوط به زمان حضور گرگ ایرانی در دبی است.

او بعد از مستر المپیا ۲۰۲۳ چند روزی در دبی بود و در مدت حضور خود در این شهر تمرینات خود را در باشگاه TYB برگزار می‌کرد. باشگاه TYB یک باشگاه بدنسازی مجهز و تازه تاسیس در شهر دبی است که مدیریت آن برعهده «یاسر خان» بوده و با دستگاه‌های روز «پاناتا» تجهیز شده است. در جریان این جلسه تمرینی، محمدحافظ و سورنا دو پسر هادی چوپان نیز همراه او بودند.

گرگ ایرانی این روزها در ایران حضور دارد و تمرینات خود را در باشگاه شخصی و افتتاح‌نشده‌اش «چوپان کلاسیک» پیگیری می‌کند. او تا حدود دو ماه دیگر آماده حضور در آرنولد کلاسیک اوهایو ۲۰۲۴ و دو هفته بعد از آن، حضور در آرنولد کلاسیک بریتانیا ۲۰۲۴ آماده خواهد شد.

با این حال کیست که نداند هادی چوپان چه روزهای تلخی را در اواخر سال ۲۰۲۳ میلادی پشت سر گذاشته است. بعد از ماه‌ها تمرین در ایران و دوری از مربی خود، گرگ ایرانی در فاصله کمتر از دو ماه مانده به مستر المپیا به هنی رامبد پیوست با این حال استیج مستر المپیا برای وی تجربه تلخی بود و او که برای دفاع از عنوان خود راهی اورلاندو شده بود در نهایت مقابل درک لانسفورد شکست خورد و در جایگاه دوم قرار گرفت.

گرگ ایرانی در ویدئویی که اخیرا از تمرین روز پای خود در دبی منتشر کرده به این موضوع اشاره داشته است. او در جریان این تمرین دو مدال خود در مستر المپیا ۲۰۲۳ را همراه داشت، مدال نقره دسته اوپن و مدالی که به تمام بدنسازان حاضر در مستر المپیا اهدا می‌شود. گرگ ایرانی درباره تجربه حضور در مستر المپیا گفت: «اینو به اونی میگم که به مدال نمی‌رسه، حضور در استیج مستر المپیا و کنار ستاره‌های دنیا و بدنسازان سطح اول جهان افتخار بزرگیه و اونی که به این مسابقات وارد میشه خودش هم پیشتاز این ورزشه.»

او در ادامه درباره مدال نقره خود در مستر المپیا ۲۰۲۳ گفت: «مدال نقره رو هم دوست دارم و هم خیلی ناراحتم ازش. چون براش یه سال زحمت کشیدم، دوست داشتم طلایی باشه ولی تقدیر و قسمت چیز دیگه ای بود. امروز تو تمرین آوردم که جلو چشمم باشه تا بتونم دو برابر قبل تمرین کنم. این باید تو سال ۲۰۲۴ طلایی بشه، امروز آوردم جلو چشم باشه تا هر کم کاری که سال پیش داشتم جبران بشه.»

بعد از مستر المپیا ۲۰۲۳ هادی چوپان وعده داد بود که در سال ۲۰۲۴ گرسنه‌تر از قبل بازخواهد گشت. او تا امروز در لیست آرنولد کلاسیک اوهایو و بریتانیا قرار گرفته و خیز بلندی برای جایزه ۴۵۰ هزار دلاری این دو استیج کرده است. هر چند به نظر می‌رسد مسائل مالی اولویت اول هادی نخواهد بود و او به دنبال تثبیت شایستگی‌های خود به جهانیان و باز پس گیری ساندو در مستر المپیا ۲۰۲۴ است.

گرگ ایرانی در آف سیزن هم از آمادگی بالایی برخوردار است و خیلی سریع به آمادگی می‌رسد و همین حالا نیز معدود تصاویری که از وضعیت بدنی روز وی منتشر می‌شود نشان داده که هادی به دنبال ارائه پکیج بدنی سوپرکاندیشن در دو استیج آرنولد پیش رو خواهد بود.

اما هدف اصلی در لاس وگاس است، جایی که اواسط مهر ماه سال آینده هادی به استیج المپیا بازخواهد گشت و در تلاش خواهد بود تا بعد از جی کاتلر، دومین بدنساز دسته اوپن باشد که بعد از از دست دادن قهرمانی، دوباره موفق به کسب آن شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • تاج کبیر IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    در حد و اندازه سجاد غریبی هستی عامو !
  • علی استقلالی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    هادی چوپون و سجاد غریبی هر دو از یک قماش هستند.
  • ناشناس IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    سجاد غریبی 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی