نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بازگشت دو اسطوره به تئاتر رویاها؛ تغییرات بزرگ در راه است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور روبین فان‌پرسی و ادوین فان‌درسار در بازی شب گذشته منچستریونایتد بازار شایعات را داغ کرده است.

 منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس روبروی استون ویلا به میدان رفت و توانست در دیداری جذاب و تماشایی با نتیجه ۲-۳ پیروز شود. 

این سه امتیاز برابر حریف بالای جدولی ارزش و اهمیت زیادی برای شاگردان اریک تن‌هاخ داشت و باعث شد که چند هفته عملکرد ضعیف و ناکامی این تیم در کسب نتایج دلخواه در لیگ برتر و لیگ قهرمانان تا حدودی به دست فراموشی سپرده شود. 

هواداران یونایتد در چند روز اخیر و با فروش رسمی ۲۵ درصد از سهام این باشگاه به سر جیم راتکلیف که سرمایه‌دار سرشناس انگلیسی و از هواداران قدیمی و متعصب این تیم است بار دیگر به بازگشت به روزهای اوج امیدوار شده بودند. 

گفته شده است که گلیزرها دیگر هیچ دخالتی در امور فوتبالی ندارند و همین ادعا باعث شد که حضور شب گذشته فان‌درسار و همچنین فان‌پرسی که برای تماشای این بازی راهی ورزشگاه اولدترافورد شده بودند شایعات بسیاری را به همراه داشته باشد. 

تعداد زیادی از هواداران این تیم با انتشار تصاویر مربوط به حضور این دو اسطوره هلندی در جریان بازی یونایتد برابر استون ویلا از احتمال بازگشت آنها به این باشگاه با حضور راتکلیف خبر دادند و از این اتفاق ابراز خوشحالی کردند. 

بیشتر بخوانید: کدام ستاره‌های لیگ برتری فالوئر بیشتری در اینستاگرام دارند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی