نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
۴ |
۲
اتفاق عجیب برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که تنها یک روز تا بازی حساس پرسپولیس با نساجی باقی‌مانده، تعداد زیادی از بلیت‌های این مسابقه فروش نرفته است.

سرخ‌ها در بازی قبلی یک پیروزی سخت مقابل شمس آذر قزوین به دست آوردند و تا حدی از زیر فشار خارج شدند. شاگردان یحیی حالا باید روز پنجشنبه در چارچوب دیدار معوقه هفته یازدهم مقابل نستجی قرار بگیدند.

در شرایطی که بلیت فروشی این مسابقه از روز دوشنبه آغاز شده است اما همچنان تعداد زیادی بلیت فروش نرفته است. تا این ساعت طبقه دوم حدود ۱۲هزار بلیت و طبقه اول ۱۰ هزار بلیت ظرفیت دارد و تقریبا ده هزار بلیت نیز فروش رفته است.

مطابق معمول جایگاه بانوان ورزشگاه در همان ساعت اولیه تکمیل ظرفیت شد اما دیگر بخش‌های ورزشگاه پر از سکوهای خالی است.

حال باید دید تا فردا چه تعداد از هواداران پرسپولیس اقدام به خرید بلیت می‌کنند. پرسپولیس باتوجه به برگزاری بازی در آخر هفته و همچنین برد اخیر این تیم امیدوار است حمایت و استقبال بهتری صورت بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    خوب بزارن بانوان برن
    • سیدجواد IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      اینا که چپ و راست از مقام والای زن حرف میزنن ، بلیطهای طبقه پایین رو به بانوان بدن ، چه اشکالی داره
  • علی IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    پرسپولیس مانند زمان برانکو بازیهای درخشان ارایه نمیدهد و بابازیهای ضعیف اعصاب طرفداران را خرد میکند ومتاسفانه هرهفته هم نسبت به هفته قبل صعیفترمیشود ومشخص نیست اینهمه مربی وکمک مربی و بدنساز چه اقدامی انجام میدهند
  • هوادار IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    درود وقتی ی بازیکن مثل علی نعمتی تو دربی طی دو دقیقه جریان بازی ، تکل می زنه و داور رو محاب می کنه که به نفع استقلال پنالتی بگیره و در بازی مقابل با شمس آذر، باز هم با بی احتیاطی تکل می زنه و به تیم مقابل ی پنالتی تقدیم می کنه و چند دقیقه بعد هم با ی حرکت خشن پرسپولیس رو ۱۰ نفره میکنه .در عین حال جای این بنده خدا در ترکیب اصلی جاش ثابته، مگه مقابل نساجی که محرومه . بله، مشت نمونه خروار است . چرا شاه ماهی نقل و انتقالات فصل قبل ( سعید صادقی) اینقدر بی کیفیت شده؟! چرا پرسپولیس این همه مصدوم داره؟! مگه مربی بدنساز نداره؟ ضمنا چرا وقتی بازیکنی از این تیم جدا میشه و به تیم دیگه جذب میشه ، کیفیتش بالا می ره ؟! اینکه فلان فرد آپارتمان خودش رو فروخته و رضایت نامه گرفته اومده پرسپولیس، خیلی عالیه . اما باید با کیفیت هم باشه . بدرود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی