نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
هادی مهدوی‌کیا: بی‌تجربگی بچه‌ها کار دستمان داد/ دوست دارم به یک تیم خیلی سرشناس بخوریم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هادی مهدوی‌کیا امیدوار است تیم فوتبال کیا در جام حذفی با یکی از تیم‌های سرشناس لیگ برتر روبرو شوند.

تیم فوتبال کیا که در حال حاضر در لیگ دو حضور دارد، امروز موفق شد در چارچوب مسابقات جام جهانی، شاهین بندر عامری لیگ یکی را شکست بدهد و به دور بعد صعود کند.

هادی مهدوی‌کیا، سرمربی کیا، پس از این مسابقه اظهار کرد: انگیزه بالایی داشتیم که بتوانیم در جام حذفی با تیم‌های بزرگتر و رده‌های بالاتر بازی کنیم. این انگیزه باعث شد که امروز بازی روانی ارائه بدهیم و نتیجه خوبی هم کسب کنیم. احساس می‌کنم تیم حریف خیلی انگیزه نداشت؛ به هرحال یک تیم لیگ یکی بود و شاید احساس می‌کردند ما لیگ دو هستیم و بازی ساده‌ای دارند، اما بازی تقریبا یک‌طرفه بود و ما موقعیت‌های گل بسیاری داشتیم و شاید اگر توپ‌هایمان گل می‌شد، یک بازی عجیب و غریب می‌شد.

او ادامه داد: خدا را شکر به مرحله بعد رفتیم و امیدوارم در مرحله بعد هم با یک تیم خیلی سرشناس بیفتیم تا بتوانیم قابلیت‌های بازیکنان‌مان و فوتبالی را که بازی می‌کنیم، نشان بدهیم تا هواداران فوتبال بدانند تیم کیا چه سبکی بازی می‌کند. این موضوع انگیزه بالایی به ما می‌دهد تا در جام حذفی شرایط خوبی برای خودمان رقم بزنیم.

سرمربی کیا درباره درخشش بازیکنان جوان این تیم عنوان کرد: تیم ما شامل بازیکنانی است که خودمان از ۱۰-۱۱ سالگی بزرگ کرده‌ایم. دوتا از گل‌های ما را بازیکن جوانان‌مان زد که زیر ۱۸ سال است و آقای گل دو ساله جوانان است و در این لیگ هم ۴-۵ گل برای ما زده است. ما تیمی هستیم که همه بازیکنان‌مان ساخته خود باشگاه هستند و اعتقادمان هم این است که با همه بچه‌های ۱۷-۱۸ تا ۲۰ ساله خودمان بازی کنیم. امسال ۸ بازیکن ما به لیگ برتر و تیم‌های خارج رفتند و جایگزین آن‌ها هم همان بچه‌هایی را گرفتیم که در این سال‌ها در پایه‌ها روبرویمان بازی می‌کردند. در واقع بازیکنان ۱۷-۱۸ ساله‌ای را گرفتیم که من از آن‌ها شناخت داشتم.

مهدوی‌کیا در پایان در خصوص شانس کیا برای صعود به لیگ دو گفت: سال اول است و با بچه‌های جوان سخت است، اما کارمان را پیش می‌بریم. ما تا دو هفته قبل سوم جدول بودیم اما دو باخت خیلی بد آوردیم که شرایط‌مان را سخت کرد. بی‌تجربگی بچه‌ها و بدشانسی باعث شد که در دو بازی شرایط برایمان خوب پیش نرود، اما از نظر فوتبالی، بچه‌ها فوتبال خوبی بازی می‌کنند و تیم‌های روبرویمان هم برایمان احترام قائل هستند اما در نهایت باید در لیگ پیش برویم و ببینیم در نیم‌فصل دوم چه اتفاقی می‌افتد.

بیشتر بخوانید: شروع جام حذفی با غول کشی/ تیم مهدوی‌کیا صعود کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرامرز IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    اگر بنا به شایستگی باشد و نه اسم و رسم هادی مهدوی‌کیا حقش سرمربی بودن در یکی از تیم های ملی پایه است نه صمد مرفاوی و عباس سرخاب در تیم ملی جوانان که تنها افتخار هم باشگاهی بودن با میرشاد ماجدی و البته بی کار بودن را در کارنامه خود داشتند نه یک روز کار در مقطع پایه ها. یا رضا عنایتی در تیم امید که تنها ملاک باز هم بی کار و استقلالی سابق بودن یعنی تیم دوره جوانی میرشاد ماجدی و البته لابی قلعه‌نویی را داشتند نه این که پیشتر یک روز در این مقطع پیشینه ای داشته باشد البته اگر قبول داریم کار با رده های پایه تخصصی ست و نه صرفاً روابطی البته این چند نفر که اسم شان برده شد هیچ موفقیت خاصی در رده بزرگسالان بجز صعود به لیگ برتر تیم هوادار با عنایتی را هم نداشتند یعنی بجز دوره بازیگری در مربیگری هم صفر بودند و هستند باور ندارید به نتایج امروز تیم پیکان نگاه کنید و نحوه‌ی روی کار آمدن عنایتی بجای رسول خطیبی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی