نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
لوکادیا در آستانه بازگشت به پرسپولیس/ گل‌محمدی OK داد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس و مدیران این باشگاه در انتظار پاسخ مهاجم هلندی اسبق خود برای بازگشت به این تیم هستند.

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی اسبق پرسپولیس که به شکلی عجیب در فصل گذشته از این تیم جدا شد، اکنون بار دیگر مورد توجه این تیم قرار گرفته است.

لوکادیا که پیش از دیدار دربی رفت در فصل گذشته با اعلام مشکلات شخصی برای دریافت مجوز خروج از ایران، در نهایت این تیم را ترک کرد و در پرونده‌ای نیز با اشاره به اتفاقات وقت، به دنبال این بود تا پرسپولیس را محکوم به پرداخت مطالباتش کند، در ادامه در این پرونده شکست خورد.

این در حالی بود که لوکادیا بعد از جدایی و فسخ قرارداد با پرسپولیس راهی لیگ چین شده بود و نمایش خوبی نیز در تیم جدیدش داشت.

اکنون باشگاه پرسپولیس با تایید خبر مربوط به شایعات چند وقت اخیر در خصوص انتقال دوباره این مهاجم هلندی مدعی شده که آنها پیشنهاد خود را به یورگن لوکادیا ارسال کرده و در انتظار پاسخ وی هستند.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص گفت: بله، ما پیشنهاد دادیم و در انتظار پاسخ وی هستیم. آقای گل محمدی هم تایید کردند و گفتند اگر ایشان (لوکادیا) شرایط پرسپولیس را بپذیرد، مشکلی برای این انتقال نخواهیم داشت.ما پیشنهاد دادیم و منتظر پاسخ او هستیم.

بیشتر بخوانید: چراغ سبز روشن شد؛ طوفان نقل و انتقالات در انتظار پرسپولیس و استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • امیر IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    خیلی فرقی نداره، یحیی بازم با یک مهاجم بازی میکنه و همه تبمها تاکتیک پرسپولیس رو حفظ شدن و میدونن چجوری از کار بندازنش
  • ایمان IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    فقط یک لحظه تصور کنید شب دربی پرسپولیس - استقلال ، بهترین و گلزن ترین مهاجم استقلال ناگهان و یکدفعه تصمیم به ترک استقلال می کرد . استقلالی ها چه داستان سرایی های که نمی کردند .
  • Amir IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    جای تاسف دارد ، در یک پرونده نیز که ایران پیروز شده و باید جریمه نقدی را از بازیکن خاطی دریافت کند به این شکل دارد پیش میرود!! ، لوکادیا اگر هم برگردد هرگز برای پرسپولیس توان کاملی نخواهد گذاشت چون علاقه به حضور در ایران اصلا ندارد ، اگر قضیه برعکس بود لوکادیا از پول میگذشت؟؟؟؟ یا تا قران آخر را میگرفت؟؟
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    کاش مشکل فقط با حضور لوکادیا حل میشد. حداقل یه یاسین سلمانی هم میخوایم که موتور تیم باشه
  • مافیای لنگ US ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    حالا اگه لوکادیا قبلا بازیکن استقلال بود و اونجوری از تیم جدا میشد و میرفت اونور آب می گفت توی ایران مردم رو دار می زدن منم فرار کردم فدراسیون اعلام می کرد چون این بازیکن از خط قرمزهای نظام عبور کرده برگشتنش به فوتبال ایران ممنوعه!😏
  • آکی US ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    یک بار مرا گول بزن، شرم بر تو، دوبار مرا گول بزن شرم بر من , و چقدر می توانی احمق و ناامید باشی که کسی را دوباره استخدام کنی که در نقطه حساس ناامیدت کرده و بدون اینکه به تو بگوید رفته است.
  • star US ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    نگفت ایران برای زندگی امن نیست یا الان بیکار است و به پول مجانی نیاز دارد و تنها جایی که می تواند آن را از کشوری تهیه کند که مدیران ورزش آن صلاحیت مدیریت را ندارند و چیزی از ورزش نمی دانند.
  • cherto US ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    او یاد گرفته که چگونه به راحتی پول دربیاورد.
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    گلممد خیلی پررو و خودشیفته‌س آل‌کثیر مهره اصلی دو قهرمانی ناحق لنگ در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ رو از تیم انداخت بیرون(سوختن پنالتی استقلال در دربی‌های ۶ امتیازی آخر فصل: خطای وحید امیری روی قائدی در دقیقه ۵ و گلزنی عیسی در نیمه دوم روی دفع ناقص مظاهری در ۱۴۰۰ همچنین ندیدن پنالتی واضح با هندبال ولسیانی در دقیقه ۴۵ و گلزنی آل کثیر در اوایل نیمه دوم در ۱۴۰۲) حالا گلممد میخواد بازیکن ناآماده و به درد نخور رو به زور بیاره تیمش! خب فوتبال بی در و پیکر ایران رو عشقست هر چقدر میخوان بریز و بپاش می‌کنن کسی هم نیست بگه بالای چشمت ابروست! گلممد جان کور خوندی این تو بمیری از اون تو بمیری‌ها نیست! مشکل تیمت با این چیزها حل نمیشه باید بری شخصا دم افشاریان رو ببینی تا براتون داور بچینه وگرنه از نظر فنی در پایان فصل قطعا پایین‌تر از استقلال و سپاهان و تراکتور و گل‌گهر خواهید بود البته باید منتظر رفتن ولسیانی و کنعانی هم باشید که اون موقع خط دفاعی‌تون میشه باقلوا! خطی که رهبرش فرجی و نعمتی هستند! نیم‌فصل دوم خوشگلی در راهه و لنگ حقیر داره برمیگرده به تنظیمات کارخونه(دوران پیش از بابامسعود!) الهی شکرت
  • امیر GB ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    شاید در شرایط عادی در هر کشوری جز ایران این اتفاق افتاده بود بازیکن خاطی مجبور به پرداخت جریمه سنگین و محرومیت چند ساله میشد اما باتجربه نتایج احکام فیفا و پروندهایی که پای یک خارجی درمیان هست مثل داستان ویلموتس یا ده ها مورد که طرف محکوم قبل از حکم مشخصا طرف ایرانی بود و با بلایی که سر سپاهان آمد درحالی که تیمی که ترک زمین کرده بود طرف عربستانی بود که البته خود ایرانی ها و باشگاه سپاهان وقتی بجای شکایت سفت و سخت از فردای اون روز خودشون رو از پیش بازنده و مقصر دانستند و به سمت خواهش تمنا و منت کشی از باشگاه عربستانی رفتند عجیب نبود رای چه خواهد شد حالا در این مورد لوکادیا مطمئن بودم در حالت عادی بازیکن محکوم خواهد شد اما بازم انگار منت کشی از کسی که پرسپولیس رو قبل از نیم فصل و داربی تو پوست گردو گذاشت و کلی خسارت به این باشگاه زد مشخص کننده زلالت باشگاهای ایرانیه بهرحال طرف ضربه سنگینی زده کافیه تیترخبر ها و مصاحبه های مدیران پرسپولیس رو بعد از جیم شدن لوکادیا کسی از آرشیو دراره انوقت در حیرت فرو می‌رید و ادامه دار بودن این اتفاقات خیلی هم عجیب نخواهد بود خجالت اوره متاسفم
  • پرسپولیسی بودنم ارزوست IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    شهر آورد برگشت با غول هلندی مون کیسه کشا رو سوراخ میکنیم کیسه کشا دیگه با پلانتی معیشتی هم سوراخ میشن به ما نمیخورید هوچیگران آبی
    • ... IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      آره با سیستم تک مهاجمه و ترسوی یحیی. دربی چند روز پیش رو یادت بیاد تا بفهمی یحیی دل و جرات نداره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی