نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
درویش: صحبت‌های خطیر جعلی است/ قرارداد ۱۴ میلیاردی یک بازیکن استقلال شده ۱۶۰ میلیون
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با کنایه به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت که نام آن را باید کمیته صیانت از مسئولان فدراسیون فوتبال گذاشت.

رضا درویش پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی گفت: بچه‌ها استرس زیادی داشتند چون باید حتماً سه امتیاز را می‌گرفتند تا در کورس قهرمانی باشیم. ضمن اینکه آسیب‌دیده‌های زیادی هم داشتیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس بازی خوبی به نمایش نگذاشت اما استقلال نساجی را با تمام مهره‌هایش با تفاضل گل زیاد شکست داد؛ عنوان کرد: اینها ملاک نیست؛ هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ضمن اینکه ما در ترکیب هم به جهت آسیب دیدگی بچه‌ها تغییراتی داشتیم. مهم این بود که برنده بیرون بیاییم. حریف هم با تمام نفرات دفاع می‌کرد و این کار را سخت کرده بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره دعوتش به کمیته اخلاق گفت: مگر کمیته اخلاق داریم؟! بهتر است اسمش را عوض کنند و بگذارند کمیته صیانت از مسئولان فدراسیون فوتبال! سه، چهار ماه است مسئولان نظارتی دو نامه درباره اینکه یکی از فوتبالی‌ها مشکلاتی داشته؛ به این کمیته داده‌اند ولی جواب نگرفته‌اند. من ساعت ۸ شب مصاحبه کردم و ساعت ۸:۱۵ واکنش نشان دادند. نمی‌دانم در خانه‌شان جلسه می‌گذارند یا جای دیگر اما آنها بیشتر از مسئولان فدراسیون صیانت می‌کنند. 

درویش درباره اینکه علی خطیر صحبت‌هایی علیه او داشته است، گفت: فکر نمی‌کنم، به نظرم آن صحبت‌های خطیرِ جعلی است! آقای خطیر رابطه خوبی با ما دارد و علیه ما صحبت نمی‌کند.

وی در خصوص صحبت‌های رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی و درباره اینکه قرارداد سال اول او ۱۰ میلیارد و قرارداد سال آینده‌اش ۱۰۰ میلیارد گفت: این حرف‌ها را ندیدم. وقتی دو، سه ما پیش امتیاز ما را کم کردند گفتم که یک امتیاز از ما را بدون بهانه کم کردند تا بعداً امتیاز سپاهان را هم برگردانند و بگویند امتیاز شما را هم برگرداندیم. آن زمان گفتند من پیش داوری می کنم. اگر به خاطر اصلاح قراردادها امتیاز کم شد روز گذشته اعلام کردند تراکتور قرارداد شش بازیکن خود را اصلاح کرده و ایرادی هم ندارد. چطور ممکن است؟

درویش یادآور شد: روز گذشته شنیدم آقای قنبرزاده نامه زده که سقف قرارداد باشگاه استقلال ۳۲۵ میلیارد تومان باشد؛ این توهین به شعور مردم است. همه می‌دانند که مجوز حرفه‌ای را AFC می‌دهد. بعید می‌دانم قنبرزاده چنین کاری کرده باشد ولی اگر این کار را کرده باشد ما به کمیته اخلاق شکایت می‌کنیم. مجوز حرفه‌ای را AFC می‌دهد. زمان مجوز حرفه‌ای فروردین ماه ۱۴۰۲ به پایان رسیده؛ نه تنها قنبرزاده بلکه رئیس فدراسیون و وزیر ورزش هم نمی تواند این مجوز را بدهد. اگر استقلال این مجوز را داشت چرا در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نکرد؟

«آیا به نظر شما آیین نامه کارگروه نظارت بر قراردادها توانست به باشگاه‌ها و عدم برشکستگی آنها کمک کند؟» مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سؤال تصریح کرد: این قانون نیست، اجرایی هم نشد. یکی از مصوبات خوب چند سال گذشته بود البته اگر فدراسیون جرأت اجرا داشت. مهم عملیاتی شدن است. شما نگاه کنید یک بازیکن استقلال فصل گذشته ۱۴ میلیارد قراردادش بوده ولی امسال نوشتن ۱۶۰ میلیون تومان؛ یعنی از کمترین حقوق تأمین اجتماعی هم کمتر. این یعنی ما باید به بی قانونی عادت کنیم. این کجای قانون است؟ اگر فدراسیون توانایی اجرای قانون را نداشت بهتر بود یا قانون را نگذارد یا اجازه دهد کسانی که جرأت دارند این کار را کنند. کسانی که بیشترین بضاعت مالی را دارند سود بردند و فقط پرسپولیس ضرر کرد،‌ چون فکر کردیم باید به این قانون عمل کنیم. آقای گل محمدی دو سه بازیکن را معرفی کرده بود ولی رقم آنها بالاتر بود و نتوانستیم این کار را کنیم.

درویش درباره اینکه با این شرایط در نیم‌فصل بدون توجه به سقف اقدام به خرید بازیکن خواهند کرد؟ گفت: خودشان اعلام کردند مشکلی نیست و کار خودتان را کنید اما به شرطی که بودجه فدراسیون را هم تأمین کنید! ما هم گفتیم عیبی ندارد! شما جرائم را ببینید؛ این جرائم کجای قانون آمده است؟ بهتر بود می‌گفتند فدراسیون مشکلات مالی دارد و شما برطرف کنید.

وی در مورد ادعای علی خطیر مبنی بر اینکه عده ای از مسئولان باشگاه پرسپولیس اقدام به انتشار نامه جعل باشگاه استقلال کرده‌اند، گفت: امکان ندارد آقای خطیر این را بگوید؛ من او را می‌شناسم. این‌ها را خطیرِ جعلی می‌گویند!

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه رضا جاودانی اعلام کرده به پرسپولیس برای اصلاح قرارداد گولسیانی فرصت داده شده بود، گفت: به نظرتان وقتی کسی ایران نیست چه کار باید کنیم. آن زمان هنوز جریان جعل را یاد نگرفته بودیم! اگر الان بود شاید می‌توانستیم این کار را کنیم! وقتی بازیکن ایران نبود چطور قرارداد را اصلاح می‌کردیم؟ به جز جعل کار دیگری هم می‌توانستیم کنیم؟

درویش در رابطه با تمایل پرسپولیس برای جذب دوباره یورگن لوکادیا اظهار داشت: اعلام کرده بودیم اگر تمایل دارد می‌توانیم با او مذاکره کنیم ولی هنوز چیزی به ما جواب نداده است. گل محمدی هم گفته اگر لوکادیا شرایط پرسپولیس را بپذیرد می‌توانیم در خدمت او باشیم.

بیشتر بخوانید:عکس| واکنش همسر لوکادیا به خبر بازگشت به پرسپولیس؛ همه چیز نهایی شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۶
  • ع ق QA ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    درود بر مرد دانا درویش آقا میشه مردم را راهنمایی کنید تا در بازیهای آسیائی از خجالت تاج و ساکت و ماجدی و خطیر و سمیعی و مظلومی و جاودانی در بیایند متاسفانه در ایران کسی نمی‌تواند در مقابل باند بازی اینها کاری بکنه پس با شعار آبروی اینها و سرمربی میلی را آنجا ببریم البته اصلا بر علیه وطنمان و نظام مقدس نیستیم و می دانیم اینها مانند جام جهانی باعث شرمساری خواهند بود
    • خبرنگار IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      آقای دانا ، چرا در لیست من در آوردی شما، کسی از تیم مافیایی پرسپولیس نیست؟ بهتره وقتی از چیزی سر در نمیاری، ادای آدم های آگاه رو در نیاری. لطفاً ببند.
    • تاجی اصیل(قسمت اول) IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      آقای درویش شما مدیرعامل استقلال و تراکتور و سپاهان هستین یا جاده صاف کن پیروزی؟؟؟ چون بجای اینکه از تیم خودتون حرف بزنین همش از این تیمها حرف میزنین!!دوست عزیز قرارداد مهری رو هزار بار توضیح دادن! مهری قطعاً 160 میلیون نمیگیره و نیم فصل قراردادش اصلاح خواهد شد و نیم فصل اول چون سقف بودجه اجازه نمیداد، خوده مهری قبول کرد قراردادش اینجوری بسته بشه تا استقلال خلافی مرتکب نشه! جالبه که شما میگین بیرانوند که کل ایران میدونن پول پرسته از نود میلیارد گذشته و با شما قرارداد نه میلیاردی بسته! چطور این حرف شمارو همه باید قبول کنن ولی توضیح مهری و استقلال رو کسی نباید قبول کنه؟ اما در مورد سقف بودجه که فرمودین! دو تا مرد با اسامی اولیایی و مصطفوی پیدا شدن و اینکه چطور شما رفتین آسیا و استقلال رو حذف کردن تا مشکلی برای شما پیش نیاد رو قاطعانه و مستندا گفتن! پس همه بهونه ها که استقلال مجوز نداشته درست نبود و صرفا بخاطر بهونه پرداخت نکردن پول استرا بود که اونموقع راه انداختن و اجازه ندادن استقلال پول استرارو پرداخت کنه تا بگن استقلال بخاطر بدهی حذف شده ولی هم ارکان فدراسیون و هم خوده شما میدونین که
  • هو من US ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    جناب پرز ، اگر بیرانوند ۱۴ میلیارد گرفته ، خوب مهری باید ۱۴۰ میلیون بگیره ، حساب ساده است ، چطور ۱۰۰ میلیارد استقلال را رد کرد ، با شما ۱۴ میلیارد تومان قرار داد بست ؟ اگر این کار را کرده بفرستش روانپزشک حالش خراب است . ۴۰۰۰ میلیارد در پرسپولیس گم شده ، الان بفرمایید کدام جاعل دزد پول ها را هاپولی فرموده تا به امضای خطیر و قربان خانی که عامل نفوذی شما است هم برسیم. سال پیش برای این که مبادا پرسپولیس ، به خاطر داشتن مالک مشترک از اسیا حذف بشود ، پول بدهی استقلال را ۲ هفته دیر دادند تا با حذف استقلال خدای نکرده پرسپولیس را حذف نکنند. جناب درویش پرز ، حقایق که با حیغ زدن شما عوض نمی شود . شما ۴۰۰۰ میلیارد بدهکارید ، چطور مجوز حرفه ای گرفتید ؟
    • تاریخ نوین فوتبال IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      مورخان و محققان هنوز بر سر مناقشه هستن که اول پرسپولیس بوده یا جعل ؟ برخی میگویند جعل زائیده و متولد پرسپولیس است اما تابحال بخاطر وجود تاج و شرکا این خبر مخفی مانده است
    • دریغ از یه جو عقل و انصاف: IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      بیرانوند نرفت استقلال تا خطیر مجبور به جعل سند و امضا و سربرگ نامه و... نشه و سقف بودجه‌تون مثل چاه فاضلاب نزنه بالا!! نابغه کیسه وقتی فهمید بیرو قرارداد داره و به هیچ وجه من الوجوه نمیتونه فسخ کنه بی‌خیال او شد وگرنه حسینی رو با اردنگی نمینداخت بیرون که دوباره مجبور شه با خفت بره سراغش. دم درویش گرم چه تیکه‌ آبداری انداخته به خطیر و صحبتهاش علیه او: "امکان ندارد آقای خطیر این را بگوید. من او را میشناسم. اینها را خطیرِ جعلی می‌گوید". تو چطور روت میشه هنوز حرف بزنی؟! از کدوم ۴ هزار میلیارد حرف میزنی. در ضمن اون موقع که قربانزاده پول استرا رو دو بار داد بهتون تو خواب بودی. فتل جوری بالا کشیدش که خطیر انگشت به دهن موند. خطیر شاگرد خلف فتله. من جای شما بودم میرفتم تو غار علی‌صدر و اعتکاف میکردم.
  • کلنگلیس IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    بارها اول فصل گفتم علی خطیر دشمن قسم خورده ی استقلاله والان مشخص شد که چرامورد حمایت قربانزاده بود این لنگی
    • عباس بوعذار IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      هیس.. لنگیها حرف نمیزنند!
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    احتمالا امسال هم جدول جعلی میشود هم قهرمانی
    • ... IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      اره اونو ما چند سال دیدم چطوری لنگ میومد اول 😏😐🤌🏻
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    از عجایب هفتگانه فیش جعلی: نامه جعلی: امضا و اثر انگشت جعلی: قرارداد جعلی: مدرک تحصیلی جعلی: مدیرعامل جعلی :مربی جعلی ودر اخر هم صحبت‌های جعلی خدا کند خانواده جعلی نباشد.
  • بچه خوب IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    درویش جون علی بیرو ۱۰۰ میلیارد را ول کرد با تو ۱۴میلیارد بست با با پینیوکو شدی درویش خوشکل مردم ایران زرنگ هستند فکر نکن اره .......
  • تاجی اصیل(قسمت دوم) IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    هم ارکان فدراسیون و هم خوده شما میدونین که اینطور نبوده! توی برنامه فوتبال برتر هم مستندا لو دادن که مدارک دو تا باشگاه عینا بدون جا افتادن حتی یک نقطه مثل هم بوده.... ÷س چطور میشه پیروزی مجوز میگیره ولی استقلال رو رد میکنن؟ غیر از این بوده که بخاطر مالکیت مسترک مدارک استقلال رد شد تا شما بدون مشکل برید آسیا؟؟؟ پس حالا اینکه عنوان کنین استقلال چون مجوز نداشته باید بیست میلیارد کمتر هزینه میکرده رو هم نزنین که تهش به ضرر خودتون میشه و اونهایی هم که نمیدونن جعل غیر از اون جعل تاریخی که طارمی گفت و ثابت شده واسه شما مختص باشگاه دیگه ای نیست و این پول خرج کردن ها هم بخاطر اینکه این لقب از روتون برداشته بشه و بندازین گردن باشکاه دیگه به هیچ کجا نمیرسه... تهشم همه میفهمن آقای کت کش که کت رئیسشو جابه جا میکنه چطور دوست داره خرج کنه از بیت المال و پول صندوقها که به زعم خودش استقلال و خطیر رو بکوبه ولی حقیقت بالاخره از پشت ابرا بیرون میاد و همه میفهمن چقدر صورت این آدمهای توی باشگاهتون چقدر کریه و سیاهه.... جالبتر اینکه همه این حرفهارو میدونن ولی اراده ای نیست که جلوی سفارش جام براتون رو از م
    • دریغ از یه جو عقل و انصاف: IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      کم چرت بگو. برا اینکه دروغات رو بشه کافیه بری مطلب "هزار و یک دلیل برای حذف استقلال از آسیا!" رو مطالعه کنی تا بفهمی که مسئولین تنبل شما اصلا به خودشون زحمت ندادن فرمها رو پر کنن که ای اف سی بخواد بهتون مجوز آسیا بده. در مورد طارمی هم هیچ جعلی صورت نگرفت. اگه نمیدونی بدون: طارمی و رضائیان به دلیل وقوع کودتای نظامی تو ترکیه مجبور به ترک این کشور که شرایط کاملا جنگی داشت شدن. حالا اینکه چرا طارمی محروم شد و رضائیان نه قصه‌شو همه میدونن. او چهار ماه محروم شد و پرسپولیس دو پنجره‌اش بسته شد. جاعل شمایید که از روز اول تاسیستون در حال جعل بودین و همچنان هستین. در ضمن مگه خونه خاله است که قرارداداتونو به صورت هفتگی کم کنید تا به سقف برسید. اگه اینطور بود پس چرا چنین اجازه‌ای به پرسپولیس و سپاهان ندادند نزدیک سه ماه بود که میخواستن راجع به تخلفات مختلف شما حکم بدن. آخرشم که همه دیدن چطور ماستمالیش کردن رفت. به خدا اگه من طرفدار تیم تاج یا استقلال ( کیسه) بودم با این همه تخلف و نامردی در حق سایر تیمها صد بار انزجارمو ازش اعلام میکردم. شما واقعا خود لجنید.
    • ببین آقای دریغ از یه ...... IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      همانقدر که در ماجرای پرداخت نزدیک به ۸ میلیارد بابت قرارداد خلعتبری با پرسپولیس در سال ۹۲ نقش « غیرت ملی » پر رنگ شد در ماجرای جعل و تقلب قرارداد طارمی هم «کودتای ترکیه » نقش داشت ممنون از پرسپولیسیهای سیاس !!
  • لونگ خبیث IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    سرآمد تمام جاعلان عالم لونگ خبیث است که آوازه جعلش در سطح رییس جمهور و محافل و مذاکرات بین المللی نقل می شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی