نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
پشت پرده پیشنهاد پرسپولیس به لوکادیا چیست؟/ فقط ۱۷۵هزار دلار تا پایان فصل!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران با حداقل تفاضل گل و برتری یک برصفر شاگردان یحیی گل محمدی در استادیوم آزادی به پایان رسید.

در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران، یحیی  گل‌محمدی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار درباره احتمال بازگشت لوکادیا به پرسپولیس و تأیید این موضوع از سوی رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت خاصی نشده است. پالس‌های مثبتی که می‌گویند فقط در فضای مجازی دیده شده است و در واقعیت تماسی نداشتیم. ما او را می‌خواهیم، اگر بیاید. نمی‌دانیم شرایط قرارداد او چطور است، اما پرسپولیس می‌تواند انتخاب خیلی خوبی برای این بازیکن باشد. بیشتر از اینکه به نفع پرسپولیس باشد، به نفع خود اوست، آنهم با توجه به شرایطی که نیم‌فصل اول داشتیم. مذاکره مستقیمی نداشتیم، اما صحبت در فضای مجازی و رسانه‌ها بوده است.

همچنین رضا درویش نیز ضمن تأیید صحبت‌های سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه لوکادیا با پیراهن پرسپولیس استوری‌های مختلف می‌گذارد و گویا علاقه دارد برگردد، پرسپولیس با این درخواست موافقت خواهد کرد، گفت: بله، ما پیشنهاد دادیم و در انتظار پاسخ وی هستیم. یحیی گل محمدی هم تایید کردند و گفتند اگر ایشان (لوکادیا) شرایط پرسپولیس را بپذیرد، مشکلی برای این انتقال نخواهیم داشت. ما پیشنهاد دادیم و منتظر پاسخ او هستیم.

پس از این دو مصاحبه، برای بسیاری از هواداران پرسپولیس این پرسش به وجود آمد که پیشنهاد پرسپولیس به یورگن لوکادیا برای بازگشت چه بوده است؟

در همین ارتباط شنیدیم باشگاه پرسپولیس به مهاجم هلندی که در حال حاضر بازیکن آزاد به شمار می‌رود، پیشنهاد داده است که برای نیم فصل، قرارداد ۱۷۵ هزار دلاری ببندد! یورگن لوکادیا مرتبه نخست با قراردادی حدود یک میلیون دلار و برای یک فصل به پرسپولیس پیوست اما پیش از هفته دوازدهم و دربی، این تیم را رها کرده و به کشورش برگشت.

حالا باشگاه پرسپولیس توانسته است او را در فیفا محکوم کند. چندی پیش باشگاه پرسپولیس بیانیه ای منتشر کرد و نوشت: با تلاش‌های باشگاه و دفاعیات مطرح شده، سرانجام کمیته حل اختلاف فیفا رای پرونده شکایت پرسپولیس از یورگن لوکادیا را صادر کرد و پرسپولیس برنده این پرونده شد و بازیکن هلندی و باشگاه چینی به صورت تضامنی محکوم به پرداخت غرامت به باشگاه پرسپولیس شدند.  یورگن لوکادیا محکوم و ملزم به پرداخت ۳۲۴ هزار و ۲۰۰ دلار به عنوان جریمه نقض قرارداد بدون دلیل موجه هستند که باید به حساب باشگاه واریز شود.

حالا با احتساب این جریمه و ۱۷۵ هزار دلار پیشنهادی، رقم قرارداد یورگن لوکادیا برای نیم فصل دوم حدود ۵۰۰ هزار دلار خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس ظاهرا این پیشنهاد را به یورگن لوکادیا ارائه کرده و منتظر پاسخ مهاجم هلندی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • احسان IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    حماقت محض. این میاد که فقط از این طریق بدهیش تسویه کنه و قطعا بازی درست و حسابی نخواهد کرد. قطعا هفته آخر شروع نیم فصل دوم اضافه میشه. ۴ هفته را بخاطر نا آماده بودن از دست میده ، ۴ هفته مصدوم، ۴ هفته بازیکن جانشین میاد توو زمین یا زودد تعویض میشه. ۲ ، ۳ هفته ای هم فیکس بازی میکنه.نهایتا ۳ یا ۴ تا گل هم بزنه
    • محمد IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      داداش تو پرسپولیسی اصلا بعدشم بهش نیاز داره باشگاه ۶ ماه نه ۱سال نیم بیاد خوبه شاید حرفتو درست باشه برای اینکه پول نده بیاد ولی نیاز مونه
    • عدالت IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      چرا یک بازیکن درست شب قبل از مهمترین بازی سال تیمش درخواست رفتن میکنه و حاضر به بازی کردن نمیشه؟ چه فرد یا گروهی تهدیدش کردن؟ این تهدیدها با بازی روز بعد تیمش چقدر مرتبط بوده ؟ آیا قراره پرونده جدیدی از جاعلین منتشر بشه ؟
    • عدالت IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      در جواب عدالت: اولا آی دی دیگران رو کپی نکن لنگی جان. دوم اینکه به خدا شما لنگی ها خیلی متوهم هستین. میشینین یه تئوری توطئه میچینین و همون رو تو رسانه ها منتشر میکنین!!! آخه آدم عاقل اگه شما یه بازیکنت با تهدید رفته ما سرمربی مون (استراماچونی) با همین حربه کثیف شما از ایران رفت. چی میزنی داداش؟
  • علی IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    وقتی میگفتن با این بازیکن صحبت کردند همه شون تکذیب میکردن. جالبه با اینکه میدونن این آدم فقط دنبال منافع خودش هست و دنبال نقشه تا بتونه یکجوری پول رو برنگردونه ولی بازهم باشگاه نمیفهمه .کسی که این همه توهین به کشور کرده و مردم ما رو بی فرهنگ و.. خطاب کرده اصلا حق نداره بیاد
    • دوچرخه سواران پارک چیتگر IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      توهین؟ جدی خودت فکر میکنی خیلی با فرهنگیم؟ چرا چین رفت فرار نکرد و بهشون توهین نکرد؟
    • Amir IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      با نظر شما موافق هستم ، این بازیکن با شرایط فرهنگی ایران سازگاری نداشت و قبلا هم چندین بار این را سر مشکلات اینترنت به سایر بازیکنان گفته بود و خواهان رفتن بود که آخر هم رفت ، این بازگشت فقط برای ندادن جریمه است که محکوم شده و عجیب است در باشگاه کسی این را نمیداند؟؟ یا منافعی برای افرادی است که خود را به ندانستن شرایط لوکادیا در ایران زده اند؟ ، حالا جریمه که نمیدهد هیچ ۱۷۵ هزار دلار بی زبان هم میگیرد!
  • ع ق QA ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    اصلا رفتن فرار گونه او حتما با تحریک و تهدید باند خطیر و ماجدی و مظلومی و سمیعی و جاودانی و افشاریان بود باید برگردد و اذهان مردم را روشن کند
    • مافیای سرخ IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      خخخخخخخخخخخ متوهم دوست داشتنی!!
  • پرسپولیس سلطان ایران IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    اولا که قهرمانی پرسپولیس دست لوکادیا نیست حتی اگه هم باشه ی قهرمانی انقد ارزش نداره که شخصیت پرسپولیس کوچیک بشه لوکادیا دربرابر پرسپولیس عددی نیست بازگشت مجددش توهین به فوتبال ایرانه فصل قبل بدون لوکادیا قهرمان شدیم شک ندارم لوکادیا برگرده هیچ تاثیری تو نتیجه گیری پرسپولیس نداره یحیی قبلا ثابت کرده نیم فصل های دوم خیلی بهتر نتیجه می‌گیره حتی بدون مهاجم دقیقا مثل فصل قبل درسته پرسپولیس به مهاجم ششدانگ احتیاج داره ولی اون مهاجم لوکادیا نیست
  • آخ آخ IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    آقا طرف دوسال پیرتر شده. چرا باید یک میلیون سالانه قیمتش باشه؟ با همون ۳۰۰هزارتا واسه نیم فصل بیاد
  • Milad IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    اگر ۶ ماه این مبلغ باشد یعنی برای یک سال یک دستمزد یک میلیون دلار هست این کلمه فقط ۱۷۵ هزار دلار از کجا اومده یا معنی فقط را نمیدونید یا نمیدونید دلار چنده
  • Iraj IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    به نظرم باشگاه پرسپولیس باید لوکادیا رو تنبیه کنه جریمه محکومیت رو بدون هیچ گونه تعللی بگیره که دفعه بعد به خودش اجازه نده چنین جسارتی داشته باشه. آقای درویش و یحیی نباید این بازیکن رو دعوت کنن. پرسپولیس بدون لوکادیا حتما قهرمان میشه.
  • سنگ صبور IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    مگر ایشون مشکل امنیتی ندارد که دوباره میخواهد برگردد مگر نگفت در ایران فوتبالیست را زندانی و اعدام میکنند ؟ چگونه میشود که به یکباره اسم ایشان دوباره در باشگاهی به زبان میاید هیچ ارگانی هم که نیست نظارت کند ؟
  • علی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    توجه کردید تا پرسپولیس با یک نفر مذاکره می کنه کل سایت ها و جراید باخبر هستند ولی سپاهان و کیسه هر بازیکنی که بخوان بگیرند همه لال مونی می گیرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی