برزیلی‌ها رکب خوردند/ رئال‌مادرید همه را غافلگیر کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال زودتر از زمان مقرر با آنچلوتی تمدید قرارداد کرد تا شانس برزیلی‌ها برای انتخاب این مربی را از بین ببرد.

رئال مادرید روز جمعه به‌صورت رسمی اعلام کرد که قرارداد کارلو آنچلوتی تا سال ۲۰۲۶ تمدید شده است. رسانه‌ها پیش از این مدعی شده بودند رئال تا پایان فصل برای مشخص شدن وضعیت کارلتو صبر خواهد کرد.

با این حال به‌نظر می‌رسد شرایط خاص آنچلوتی باعث شد که رئال مادرید عجله کند و خیلی زود تکلیف قرارداد جدید او را مشخص کند. با توجه به مدت باقی مانده از قرارداد کارلتو، فدراسیون فوتبال برزیل می‌توانست از دو روز دیگر مذاکرات رسمی با او را آغاز کند و رئال نمی‌خواست این اتفاق رخ دهد. آنها آرامش و ثبات در تیم را اولویت قرار دادند و خیلی زود تکلیف تمدید با سرمربی‌شان را مشخص کردند تا به این ترتیب برزیلی‌ها عملا شانس خود را برای مذاکره و عقد قرارداد با این مربی از دست بدهند.

به گفته گی‌یرمو رای، خبرنگار رئال مادرید در نشریه اتلتیک، با اینکه دو طرف در روزهای گذشته مذاکراتی را انجام داده بودند، اما رئال زودتر از موعد خبر تمدید را اعلام کرد که باعث شد حتی خود آنچلوتی نیز سورپرایز شود.

طبق اخبار، فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه، به تمدید قرارداد اصرار زیادی داشته است و برای باشگاه مهم بود که آن را قبل از پایان سال اعلام کند. پیش از این بسیاری از رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های برزیلی انتخاب آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی برزیل را قطعی عنوان کرده بودند و این در حالی بود که سرمربی ایتالیایی بارها در مصاحبه‌های خود این مورد را تکذیب کرده بود.

آنچلوتی فصل گذشته رئال مادرید را به قهرمانی جام حذفی اسپانیا رساند اما در لس بلانکوس (سفیدها) در لالیگا پایین تر از بارسلونا در رده دوم قرار گرفتند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز با شکست سنگین مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی حذف شدند.

این موارد باعث افزایش انتقادها از آنچلوتی شد و شایعات درمورد تغییر سرمربی رئال مادرید و جدایی کارلتو از این تیم نیز از همان زمان شکل گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی