نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
هری کین
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر هتلی که هری کین از زمان ترک تاتنهام و پیوستن به بایرن‌مونیخ در آن اقامت داشت، به تمجید از او پرداخت و او را بعد از ملکه الیزابت دوم محبوب‌ترین مهمان هتل دانست.

هری کین از زمانی که در ماه آگوست به بایرن پیوست در هتل لوکس ماندارین اورینتال مونیخ در سوئیتی به قیمت ۳۵۰۰ پوند برای هر شب اقامت داشت. او به تازگی به عمارت مجللی که قبلا متعلق به ستاره سابق بایرن لوکاس هرناندس بود نقل مکان کرده و در شبکه‌های اجتماعی از کارکنان هتل برای این مدتی که در آنجا گذراند تشکر کرد. مدیر کل هتل ماندارین، دومینیک راینر، نیز از کین که در ۲۲ بازی اول خود برای بایرن ۲۵ گل به ثمر رسانده، تمجید کرده است.

راینر گفت: «هری کین قطعاً جزو پنج مهمان برتر ما است؛ درست پشت سر ملکه الیزابت دوم فقید. با قاطعیت می‌توانم بگویم که او یکی از محبوب‌ترین مهمان‌هایی بود که برای مدتی طولانی در این هتل اقامت داشت. او بارها و بارها برای صبحانه بیکن و لوبیای پخته شده انگلیسی سفارش می‌داد. عصرها معمولاً سوشی و ساشیمی می‌خورد. بیشتر زمانی که در مونیخ تنها بود در اتاقش غذا می‌خورد اما وقتی خانواده به دیدارش می‌آمدند باهم به رستوران هتل می‌رفتند. خانواده کین اصلا خود را از دیگران جدا نمی‌دانستند و خیلی خاکی بودند. هری هیچوقت درخواست خاصی نداشت. او یکی از خاکی‌ترین مهمان‌هایی بود که تا به حال داشتیم. وقتی همسرش کتی و خانواده‌اش برای ملاقات آمدند، ما در اتاق آنها چند چادر سرخپوستی قرار دادیم تا بچه‌ها در آن بازی کنند. هر از گاهی به آنها اجازه می‌دادیم تا از استخر روی پشت بام استفاده انحصاری داشته باشند. اما هری هیچوقت تقاضای خاصی از ما نداشت.»

کین تصویری از خودش با پیراهن بایرن در کنار ۲۵ کارمند هتل را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «تشکر فراوان از کارکنان هتل که از زمان نقل مکان به مونیخ باعث شدند احساس کنم در خانه خودم هستم. توماس مولر نگران بود که مبادا اتاق من برای خانواده خیلی کوچک باشد، بنابراین وقت آن رسیده که با خانواده‌ام به خانه خودم بروم.»

بیشتر بخوانید:

عکس| اتفاق شگفت‌انگیز برای هری کین/ کاپیتان انگلیس بعد از ملکه محبوب‌ترین بود!

عکس| اتفاق شگفت‌انگیز برای هری کین/ کاپیتان انگلیس بعد از ملکه محبوب‌ترین بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی