نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
نکونام برای قهرمانی باید در ۲۴ ساعت ۲۰ ساعت کار کند/ استقلال در حد انتظار نتیجه گرفت/ سبک فوتبال این تیم شناسایی شد، مراقب نیم فصل دوم باشید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در نیم فصل اول خوب نتیجه گرفت اما این همان چیزی بود که هواداران انتظار داشتند و نباید از نتیجه خوب این تیم تعجب کرد

ستار همدانی بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره عملکرد استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: برخلاف آنهایی که تصور می‌کردند استقلال نمی‌تواند در فصل جاری لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد من با توجه به اسامی نفراتی که در این تیم می‌دیدم حتم داشتم با یک برنامه‌ریزی درست استقلال می‌تواند نتایج دلخواه هوادارانش را بگیرد که این اتفاق هم رخ داد. حتی استقلال می‌توانست در هفته‌های گذشته به جای کسب چندین تساوی پشت سر هم با یک برد در این حد فاصل خودش را از این هم در جایگاه بهتری قرار بدهد ولی با این همه استقلال نتیجه بدی نگرفت و شاید بتوان گفت انتظارات را برآورده کرد.

بازیکن قدیمی استقلال درباره دیدار آخر این تیم مقابل پیکان گفت: متاسفانه در این بازی ما دو نیمه متفاوت را از استقلال دیدیم. در نیمه اول تیم پیکان بسیار با انگیزه‌تر و بهتر کار کرد در حالی که انتظار می‌رفت استقلال بتواند چنین شرایطی را مقابل یک تیم پایین جدولی ارائه بدهد اما به هر نمی‌توان انگیزه‌های یک تیم پایین جدولی مقابل استقلال را نادیده گرفت. در نهایت استقلال در نیمه دوم با تکیه بر تجربه و توان فنی بازیکنان بزرگی که در اختیار دارد توانست نتیجه دلخواهش را بگیرد اما این تیم باید بداند که با این شرایط نمی‌تواند در نیم فصل دوم باز هم مثل نیم فصل اول نتایج خوبی بگیرد چرا که حالا دیگر همه این تیم را می‌شناسند و از سبک فوتبال استقلال با جواد نکونام آشنایی دارند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اگر جواد نکونام دوست دارد در اولین فصل حضورش در استقلال به عنوان قهرمانی برسد باید در ۲۴ ساعت ۲۰ ساعت کار کند و تمام وقتش را صرف این تیم کند تا بتواند نتیجه دلخواهش را بگیرد. در این صورت می‌تواند یک اتفاق خوب و بزرگ را در کارنامه مربیگری اش ثبت کند.

وی همچنین درباره تعطیلات پیش رو در آستانه برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: این بهترین فرصت برای استقلال است تا بتواند خودش را برای نیم فصل دوم از هر نظر آماده کند. قطعاً با اضافه شدن یکی دو مهره در خط هافبک و حمله این تیم قادر خواهد بود در دور برگشت هم نتایج خوبی بگیرد که امیدوارم در نهایت به قهرمانی منجر شود. هرچند که قهرمان شدن برای این استقلال با این شرایط اصلاً چیز دور از دسترسی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال قهرمان IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    فقط هافبک هافبک هافبک ، استقلال نه مدافع میخواد نه فوروارد فقط هافبک میخواد هافبک دفاعی خوب و خوشفکر و هافبک بازیساز یا پلی میکر مثل مجتبی جباری ، اونوقت ببینید این تیم چه نتایجی میگیره ما الان هم مهدی پور رو داریم هم سعید مهری هم زبیر نیک نفس اما هافبکهایی میخوایم که دوبرابر اینها قابلیت داشته باشن ، آرش رضاوند هم برای خودش اون وسط هر کاری دلش خواست بکنه !!!
  • فرامرز IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    همه سبک جواد نکونام را می دانند این حرف ستار همدانی درست است وقتی یک مربی این قدر یکنواخت کار کند که همه سبک او را بدانند پس راه های ضربه نخوردن از این سبک یکنواخت را هم خواهند دانست مثل فولاد خوزستان که توپ را آگاهانه به تیم نکونام داد و دفاع را محکم کردمشکل اساسی این تیم همین‌جا ست جلوی ضربات ایستگاهی را بگیرید آن وقت مساوی گرفتن از این تیم زیاد سخت نیست یعنی وقتی مثل خودش بازی کنید.دیگر می ماند شیرین کاری خود بازیکن، برای گل زدن باید تیمی که مدعی قهرمانی ست خیلی متنوع تر از این حرفها برنامه داشته باشد مجتبی جباری یا هر بازیکنی با خصلت بازی سازی وقتی حضورش مثمر ثمر ست که مکمل هایش یعنی خسرو حیدری آرش برهانی و...حضور داشته باشند در تیم فعلی بازیکنان صرفاً قدرتی حضور دارند مانند آرمان رمضانی ممکن است بگویید نکونام فرصت نداشت پاسخ من این است که سبک نکونام در استقلال که با فولاد فرقی ندارد یعنی او در فولاد هم همین بود.هر مربی امضای خودش را در تیمش دارد نکونام نمونه ایرانی کی روش است به همین دلیل تیم کی روش در بازی با مثلا عراق و سوریه مشکل داشت چون مانند خودش بازی می کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی