نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
نکونام چطور «دومینوی مشکلات» را قطع کرد؟/ جواد و رکوردی که خودش هم باور نداشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم استقلال با کسب ۳۲ امتیاز در نیم فصل اول لیگ برتر به کار خود پایان داد تا یکی از نتایج خوب سال‌های اخیرش را در سخت‌ترین فصل و شاید بحرانی‌ترین روزهای خود به دست آورده باشد.

به یاد داریم در فروردین ماه سال جاری و در شرایطی که تیم استقلال دچار مشکلات عدیده مالی و مدیریتی بود. این تیم علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل قبلی خود را در شرایط کناره‌گیری دید و یکی از اعضای هیئت مدیره برای جمع کردن اوضاع برهم ریخته باشگاه استقلال جلو آمد و کار را در دست گرفت.

باشگاه بحران زده استقلال با بدهی میلیون دلاری و شرایطی که هنوز نتوانسته بود با بازیکنان فصل قبلش تسویه حساب کند در شرایطی به پایان فصل رسید که در فاصله کمتر از ۴۰ روز دو بار به پرسپولیس باخت و با از دست دادن دو جام لیگ برتر و جام حذفی، وضعیت بحرانی را به لحاظ هواداری سپری می‌کرد اما این تیم در شرایطی بدتر از قبل با مشکلات عدیده‌ای برای حفظ ساپینتو و ادامه کار با این سرمربی پرتغالی مواجه شد.

طرفداران استقلال که از عملکرد ساپینتو و بازی تیم استقلال به شدت رضایت داشتند باشگاه را تحت فشار قرار دادند تا این مربی حفظ شود اما به هر دلیلی بود ساپینتو دیگر دوست نداشت در استقلال کار کند و به همین خاطر قید کار در ایران را زد و از استقلال جدا شد.

حضور دیرهنگام جواد نکونام و استارت دیرتر از موعد این تیم برای بدنسازی پیش فصل همه و همه مانند دومینوی مشکلات یکی بعد از دیگری از راه می رسید و روی هم خراب می شد و مجموعه این تیم را در شرایطی قرار داد که استقلال در وضعیت نگران کننده‌ای برای هواداران وارد فصل جدید لیگ برتر شود.

در همان شروع فصل جاری لیگ برتر بسیاری از پیشکسوتان استقلال در گفتگو با رسانه‌ها بر این باور بودند که استقلال فصل سخت و بحرانی را استارت خواهد زد اما اتفاقات از همان روز اول مثبت و مطلوب رقم زده شد.

پیروزی سه گله تیم استقلال در آبادان و پایان موفقیت آمیز این تیم در آخرین هفته مقابل پیکان پس از چندین مساوی نگران کننده اخیر موجب شد تا استقلال جواد از آنچه همه فکر می‌کردند و انتظار داشتند بهتر ظاهر شود.

کسب نتایج مطلوب در هفته‌های ابتدایی و میانی لیگ برتر در نیم فصل اول جاری کمک کرد تا استقلال علاوه بر جلب رضایت هواداران نظر پیشکسوتان و کارشناسان سختگیر استقلالی را هم جلب کند تا در نهایت با شرایطی با ۳۲ امتیاز به پایان نیم فصل اول برسد که بسیاری را برای کسب عنوان قهرمانی در پایان لیگ برتر جاری امیدوار سازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کلنگلیس IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    دومینوی مشکلات استقلال 💙برای نیم فصل دوم طراحی شده وهمیشه مثل یک دهه اخیر بجز یک سالی که مهدی ویلتموسی👹 نبود نیم فصل دوم چنان برنامه ریزی میشود که همه ی تیمها بامشکلات عجیب وغریبی که ازاتاق فکر لنگ👹 بیرون میاد روبه روبشن البته اتاق لجنفکر مناسب تره برای این لجنهای👺 اسنپی🍅
  • بابا پنجعلی IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    با جعل و دروغ و زد و بند. با کمک داوران و کمک VAR. با عنایتی. با کمک فدراسیون و کارشناسان شیتیل بگیر. با داد و بیداد.
  • ناشناس IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    البته با کمک داور ها و حاشیه های بیش از حد و خراب کردن اعصاب های تیم مقابل با حاشیه نه با فوتبال
    • بابا امید IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      نه عزیز اشتباه متوجه شدی بحث در مورد استقلاله نه لنگ
  • بهمن IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    دومینویی که با کمک تاج وافشاریان وکمیته انضباطی چیده بشه احتیاجی به قطع کردن نداره
  • جهان BG ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    مافیای پرسپولیس مشکل سازی و سنگ اندازیها را گذاشته برای نیم فصل دوم،هنوز یادمان نرفته دوفصل قبل وقتی دیدند حریف مجیدی و تیمی که ساخته نمی شوند و مجیدی به اینها نمی بازد مشمول خدمت سربازی اعلام شدن دو دفاع وسط تاج را به گونه ای طراحی کردند که یزدانی و مرادمند نه حتی در نیم فصل بلکه بعد از انجام یک بازی از نیم فصل دوم مشمول خدمت سربازی اعلام شوند تا تاج نتواند در نیم فصل این دو بازیکن را از لیست خارج کرده و دو بازیکن جدید جذب کند اما امسال به محض مشمول شدن سرلک و عمری در ابتدای فصل قلعه نویی را مجبور کردند ابتدا سرلک را به تیم ملی دعوت کند تا زمان بخرند و بعد خیلی راحت قانون به نفع پرسپولیس حکومتی عوض شد تا خم به ابروی گل محمدی و حامیان پشت پرده پرسپولیس حکومتی نیاید.نکونام و هواداران تاج کبیر آسیا باید منتظر انواع و اقسام سنگ اندازی مافیای حامی پرسپولیس در نیم فصل دوم باشند
  • جعفر IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    بادروغ وهوچیگری وپشتوانه فدراسیون ورییس مافیاکمیته داوران به این درجه خائنی رسیدن
  • ع ق QA ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    البته یقین داریم که با خرید وار و افشاریان و داورها و جعل های سمیعی و خطیر می تونن سوم بشن قهرمانی شخصیت می خواد
    • ساوالان IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      راست می گی بهمین خاطر لنگ پشت سرهم تو اسیا قهرمان میشه خخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی