نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
رونالدو اشک مادرش را درآورد/ سورپرایز لاکچری کریستیانو برای دولورس با نقش‌آفرینی پسر بزرگ +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماریا دولورس آویرو در جشن تولد ۶۹ سالگی‌اش توسط رونالدو سورپرایز شد و اشک شوق ریخت.

کریستیانو رونالدو برای تولد ۶۹ سالگی مادرش ماریا دولورس آویرو در شب سال نو به مادیرا برگشت و یک پورشه کاین جدید به او هدیه داد. کریستیانو جونیور پسر مهاجم النصر مادربزرگ را به سمت ماشین هدایت کرد و دولورس با دیدن این هدیه ارزشمند اشک شوق ریخت.

رونالدو نیمه شب برای دیدن مادرش از عربستان سعودی پرواز کرد تا برای جشن تولد او در ۳۱ دسامبر به مادیرا برسد. خواهرش کاتیا آویرو تصاویری از این لحظات زیبا و اشک شوق مادرش را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و در تمجید از رونالدو نوشت: «اگر مادر خوشحال است به این دلیل است که پسرش به یادش است، نه به خاطر ارزش هدیه. به پدر و مادرتان احترام بگذارید تا عمرتان طولانی شود.»

رونالدو اکنون می‌تواند از تعطیلات در کنار خانواده‌اش لذت ببرد، زیرا تیمش النصر تا اوایل فوریه که در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الفیحا به میدان می‌رود، بازی نخواهد داشت. مهاجم پرتغالی ۳۸ ساله سال ۲۰۲۳ را با ۵۴ گل برای باشگاه و تیم ملی به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: ۷ نکته جالب درباره کریس رونالدو که احتمالا نمی‌دانستید/ از ناراحتی قلبی و علاقه به خواننده خاص تا یک واحد درسی به نام کریستیانو در دانشگاه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی