لیست خرید گل‌محمدی برای نیم‌فصل امروز مشخص می‌شود/ محدودیت برای مدیرعامل پرسپولیس
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای پیگیری نقل و انتقالات زمستانی این تیم منتظر دریافت لیست یحیی گل‌محمدی است.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در جلسه هفته گذشته خود تصمیمات مهمی را جهت جذب بازیکنان مد نظر یحیی گل‌محمدی در نقل و انتقالات زمستانی گرفت.

سرمربی سرخپوشان پایتخت قرار است پس از بازی امروز تیمش مقابل مس رفسنجان لیست خرید زمستانی خود را در اختیار هیئت مدیره باشگاه قرار دهد. این در حالی است که پیش از این شایعه شده بود افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس لیست خرید نیم‌فصل تیم را با امضای گل‌محمدی در اختیار باشگاه قرار داده است.

هیئت مدیره پرسپولیس در حالی فردا سه‌شنبه بار دیگر تشکیل جلسه می‌دهد که طبق تصمیم گروهی آنها هیچ اسمی خارج از لیست خرید نباید پای میز مذاکره بنشیند. تصمیم هیئت مدیره به این معنی است که رضا درویش مدیرعامل باشگاه حق ندارد با بازیکنی غیر از آنچه در فهرست گل‌محمدی آمده مذاکره کند.

گل‌محمدی طبق معمول قرار است لیست خود را در دو گروه مختلف در اختیار باشگاه قرار دهد تا در صورت عدم جذب گزینه نخست سراغ نفر دوم بروند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷:۳۰ امروز دوشنبه مقابل مس رفسنجان از هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای مس به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: مهاجم پرسپولیس از ایران خارج شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    لوکادیا،محرمی،نورالهی،مسیح زاهدی و اورانوف بیان..عمری سرلک و میلاد سورگی برن⚘ایشالا امیری هم برمیگرده..اگه یحیی بخواد موری و یاسین رو ازلیست خارج کنه بجاش پورعلی از ملوان،محمدمهدی لطفی و احسان پهلوانو بگیره
  • ارتش سرخ US ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    لطفا" خودتون رو معطل لیست مربی جدید نکنید همینکه یک هافبک بازیساز خوب و لوکادیا، آزادی و آل کثیر را بگیرید کافیه، بقیه بازیکنان با دادن انگیزه عالی هستند.
  • آتش سرخ US ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    اینا که آخر و عاقبت میگن باشگاه پول نداره و بد هکاریم به همین علت نمیتونیم بازیکن جدید جذب کنیم لااقل لوکادیا و آزادی را بگیرید با بقیه میسازیم چون خدائی همشون از بازیکنائی هستند که هر آرزوی داشتنشون رادارند آخه بی تاکتیکی تیم تقصیر اونا نیست البته اوضاع بدنسازیشون هم مشکل داره، متأسفانه تنها برای یک نیمه فوتبال خوبند.
  • ارتش سرخ US ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    این کیسه ها با همه فیس و افاده شون همه عمر زیر دست و پای ما بودند نمیدونم به چه چیزشون می نازند شاید به دوبار قهرمان شدنشون بین چهارتا تیم اونم تورنمنت 4 جانبه ای که ما توش شرکت نکردیم اگر بودیم اینا حتی دوم هم نمی شدند برای سوم یا چهارمی باید دست وپا میزدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی