نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
۱ |
۰
انتقاد از مانچینی به سبک کیروش
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتخاب‌های روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال عربستان برای جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ رضایت هواداران فوتبال در این کشور را جلب نکرده است.

غیبت نام‌های مهم و شایسته از جمله سلمان الفرج، محمد المجاهد و سلطان الغنام در اردوی تیم ملی عربستان در قطر باعث تعجب هواداران فوتبال در عربستان شد و آنها بلافاصله پس از اعلام لیست، انتقادها از روبرتو مانچینی را آغاز کردند.

در هشت ساعت اول پس از انتشار این لیست، حدود ۲.۱ میلیون توییت منتشر شد که در اغلب آنها ابراز نارضایتی از انتخاب‌های مانچینی بود. نواف التمیمی یکی از افرادی بود که به انتقاد از این سرمربی ایتالیایی پرداخت و نوشت: «سلطان، ملحد و الفرج حذف شدند و این بازیکنان به جای سلطان دعوت شدند. به خدا قسم باید خندید و خندید.»

همچنین ابوسعد با انتقاد از این لیست گفت: «علی هزازی، عبدالاله المالکی، ناصر الدوساری و سامی الناجی بهتر از محمد المجحد و عبدالاله هوساوی که از ابتدای فصل دو بازیکن برتر عربستان محسوب می‌شوند، هستند؟ آیا فواز الصقور بهتر از سلطان الغنام است؟ ایمن یحیی و خالد الغنام و فهد المولد بهتر از الکویبی هستند؟ برادران، فوتبال عجیبی که شما دنبال می‌کنید، چیست؟»

محمد القرنی هم یکی دیگر از منتقدانی بود که درباره لیست مانچینی نوشت: «به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی، لیگ دیگری را دنبال می‌کند.»

بسیاری از توییت‌ها نیز توانایی تیم عربستان برای رقابت با این لیست را زیر سوال بردند و یکی از کاربران نوشت: «من برای مسابقات هیجان زده بودم، اما متاسفانه لیست، ناامیدکننده است.»

البته در مقابل افرادی هم بودند خواستار حمایت از انتخاب سرمربی و ناامید نشدن بازیکنان شدند. مانند ماجد المری که نوشت: «برای شاهین سبز آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم همه در کنار تیم بایستیم و تیم را تشویق کنیم برای تیم خوب متحد شوید.»

بیشتر بخوانید: خط و نشان ژاپن برای ایران و رقبا/ سامورایی‌ها با توپ پر در جام ملت‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی جلالوند IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    روبرتومانچینی مربی بسیاربزرگی است ومی داندچه می کند. همه درعربستان بایدازاوحمایت کنندتاتیم ملی فوتبال عربستان موفق شود🤔🤔🤔

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی