نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پیشنهاد عجیب سفیر عربستان به استقلالی‌ها/ سوپرجام ایران به سرزمین حجاز می‌رود؟!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جزییاتی از دیدار سفیر عربستان سعودی با علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال منتشر شد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: پیش از ظهر امروز جناب آقای عبدالله بن سعود العنزی، سفیر عربستان سعودی در جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه به منظور دیدار و گفت و گو با دکتر علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال، وارد کمپ زنده یاد ناصرحجازی شدند.

پس از ورود سفیر عربستان و هیات همراه به سالن کنفرانس کمپ، مدیرعامل استقلال ضمن خوشامدگویی به سفیر عربستان و هیات همراه، با اشاره به قدمت و قدرت فوتبال ایران و عربستان در آسیا و سابقه قهرمانی‌های استقلال و الهلال در آسیا، گفت: از زمان ورود جناب سفیر به تهران، اتفاقات خوبی بین دو کشور ایران و عربستان افتاده و دلها به هم نزدیک شده است.

عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان هم ضمن تشکر از دکتر علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: خوشحالم که به عنوان سفیر عربستان در ایران هستم و از میزبانی باشگاه بزرگ استقلال تشکر می‌کنم. باشگاه استقلال را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که دو بار قهرمان آسیا شده و همواره حریف قدرتمندی برای باشگاههای عربستانی و به خصوص باشگاه الهلال عربستان بوده و دیدارهای این دو تیم همیشه جذاب از کار درآمده است. به نظرم با توجه به اینکه هر دو باشگاه از باشگاههای پرطرفدار آسیا و آبی پوش هستند، می توانند همکاریهای دوجانبه ای داشته باشند. در ماه دوم میلادی سال جاری که الهلال عربستان به ایران می آید ترتیبی اتخاذ خواهد شد تا پیوندها بین این دو باشگاه بزرگ آسیا، ایجاد شود.

دکتر علی خطیر در ادامه نشست ضمن تشکر از سفیر عربستان در ایران گفت: با توجه به قدمت دو باشگاه استقلال و الهلال در آسیا مطمئنا این همکاری منجر به اتفاقات بسیار خوبی برای فوتبال ایران و عربستان خواهد شد. همیشه بین استقلال و الهلال یک رقابت جذاب وجود داشته و این دو تیم هم آبی پوش، هم پرطرفدار و هم از رقبای قدیمی بوده اند. ما از همکاری دو باشگاه استقبال می کنیم. می توانیم علاوه بر انجام بازیهای دوستانه و برگزاری کمپ های تمرینی، در توسعه آکادمی و فوتبال پایه همکاری های دوجانبه داشته باشیم.

سفیر عربستان هم در پایان صحبتهایش پیشنهاد داد در صورت قهرمانی استقلال در رقابتهای لیگ برتر یا جام حذفی، عربستان میزبان دیدار سوپرجام فوتبال ایران، پایان فصل شود.

در پایان نشست، علاوه بر اهدای هدایای یادبود باشگاه استقلال به سفیر عربستان و هیات همراه، پیراهن شماره ۱۲ استقلال به سفیر عربستان اهدا شد و علی خطیر مدیرعامل استقلال با عبدالله بن سعود العنزی، عکسهای یادگاری گرفتند.

سفیر عربستان و هیات همراه پس از بازدید از کمپ زنده یاد ناصرحجازی، محل کمپ را با بدرقه مدیران باشگاه استقلال، ترک کردند.

در این نشست مهدی افضلی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال و سید مهدی علوی مدیر فرهنگی باشگاه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: عکس| دیدار غیرمنتظره سفیر عربستان با مدیرعامل استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • محمدحسین IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    کلا به نظرم خبرای فوتبال عربستانو پخش نکنید. خوندنشون کلا سوق به براندازی محسوب میشه
    • شاهین IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      عربستانی ها هم می دانند که امسال می خواهند استقلال را قهرمان کنند.. از حالا وارد گود شدند. . بازی نبوده که استقلال از داوری منفعت نبرده باشد. چه با وی ای ار چه بدون ان.. این تیم مثل الهلال انها سوگولی هست. دربست تمام منابع دولت!!!!!!!!!!!!
    • کلنگلیس IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      درجواب شاهین 👹.....کدوم بازی همون بازی که توپ به تور منقار👺خورد وگل نگرفتن یا گلهای آفساید شما 👹به سودمابوده بچه جان 🍅چشمونبند ودهانترو باز نکن یه وقت یه چیزی میره تودهنت کاردستت میده عزیزنم👺👹🍅👺👹🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫
    • Melikataji IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      شاهین جان درست می فرمایید با گل های آفسایدی که می‌زنید و پنالتی های اشتباهی که براتون میگیرن سعی دارن استقلال و قهرمان کنن تو سال های اخیر کاملا مشخص شد که کی به شیر دولت وصله و از وزیر ارتباطات گرفته تا کمیته داوران و... همه سعی در قهرمان کردن شما داشتن ولی با وجود اونهمه حق خوری و جام اسنپی هنوز تو مجامع بین المللی استقلالو تیم اول ایران میدونن و تمام فشارتونم بخاطر همینه💙
  • گلات چیست IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    مثل اینکه اقا سقیر قوتبال ایران رو دنبال نمیکنن استقلال در ده سال اخیر فقط یه قهرمانی کسب کرده برو مکان اصلی نه فیک
    • کلنگلیس IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      درمورداسم کاربریت بگم گلات قهرمانی بدون باخت باشاه تیمت فرهادمجیدیه👑 گلات ۴تافینال آسیاست 💙💙💙💙گلات ۲تاقهرمانی آسیاست 👑👑که ۶🍅🍅🍅🍅🍅🍅دهه هست که آی میدوین آی میدوین وآخرشم به هیچکدوم نمیرسین🤣 ببین چقدربی افتخاری فشارآورده دوتافینال کروناییتون شده افتخار لنگ🍅
  • فرامرز IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    انصافاً ربط دیدار سفیر سعودی با مدیر عامل استقلال با سوپر جام فوتبال ایران را از کجا آوردید ؟ قهرمان لیگ و جام حذفی فصل گذشته که پرسپولیس بود و به طور اتوماتیک جام برتر به پرسپولیس رسید اگر هم چنین نمی شد سوپر جام باید بین پرسپولیس و سپاهان تیم دوم لیگ انجام می شد این وسط ارتباط سوپر جام با استقلال در چیست ؟ شاید ارتباط شخصی و دوستانه خطیر با سفیر عربستان در راستای روابط تاریخی تیم استقلال با اعراب مد نظر بوده؟
  • کرام الکاتبین QA ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    به عربی براش بنویسم بابا اینا که حسرت دارن پرسپولیس هر فصل هم جام و هم لیگ را می بره اینا چکار دارن به سوپر جام اینا با یه جام دیگه حال می کنن باهاش ملق می زنن یا تو بوشهر با ماشین یا تو دماوند ۴ روز بعد نزدیک فرودگاه امام پیداشون می کنن
    • زرد قناری IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      واقعا ؟!! حسرت رو شما لنگیا دارین که با کمک وزیر و وکیل و رئیس و ......با وجود قهرمانی بدون شکست استقلال در لیگ ، با زیر پا گذاشتن اخلاق و مرام و رسم جوانمردی بجای این تیم به آسیا رفتین و مضحکه خاص و عام شدین .
  • عدالت خواه IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    اینکه چیزی نیست،!!!!خب تیم پیروزی تهرانم میتونه سفیر سابق بندگاش رو عودت کنه و با هم یک بشقاب لبوی داغ میل کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی