نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
اتفاقی باورنکردنی برای قهرمان فرمول یک؛ اجازه نداری مرسدس اجاره کنی!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت خودروهای اجاره‌ای به دلیلی عجیب از قرض دادن مرسدس AMG GT به مکس فرستاپن خودداری کرد.

یکی از سورئال‌ترین اتفاقات در دنیای اتومبیل‌رانی در این تعطیلات برای ستاره اصلی فرمول یک یعنی مکس فرستاپن رخ داد.  قهرمان سه دوره جهان که حریفان خود را با نمایشی بی‌نظیر از سر راه برمی‌دارد، قبل از رسیدن به پیست پرتغال با اتفاقی غیرمنتظره روبرو شد، در واقع با شکستی غیرمنتظره. و همه می‌دانیم که راننده هلندی به باخت عادت ندارد. حداقل تا جایی که به گرندپری مربوط می‌شود هیچ چیز دور از دسترس ستاره هلندی نیست. او در ۲۶ سالگی ۵۴ پیروزی کسب کرده و به عبارت دیگر سومین راننده موفق تاریخ است. ولی هنوز با لوئیس همیلتون (رتبه اول با ۱۰۳ قهرمانی) و میشائیل شوماخر (رتبه دوم با ۹۱ قهرمانی) فاصله زیادی دارد. اما اگر با سرعت سه فصل گذشته (۱۰+۱۵+۱۹) ادامه دهد، به زودی یکه‌تاز خواهد شد.

واقعیت این است که در طول تعطیلات زمستانی اتفاقی غیرمعمول رخ داد. مرد هلندی به دلیل جوان بودن قادر به رانندگی با مرسدس AMG GT اجاره‌ای نبود.

فرستاپن پیست پورتیمائو (پرتغال) را اجاره کرده بود تا با دوستان و خانواده خود اوقات خوشی داشته باشد. وقتی در فرودگاه فارو فرود آمد به پیشخوان Sixt رفت تا وسیله نقلیه مورد نیازش را اجاره کند فهمید که اجازه ندارد مرسدس AMG GT را که درخواست کرده سوار شود. دلیلش گیج‌کننده است. بیمه فقط به رانندگانی که حداقل ۳۰ سال داشته باشند تعلق می‌گیرد و همانطور که همه می‌دانند مکس تنها ۲۶ سال دارد.

به گزارش روزنامه سان، وقتی به فرستاپن گفته شد که نمی‌تواند ماشینی را که سفارش داده اجاره کند، شوکه شد. در پایان، Sixt به او این گزینه را داد که یک وسیله نقلیه ممتاز دیگر را قرض بگیرد و مکس یک BMW سری ۵ را انتخاب کرد، خودرویی کم‌قدرت‌تر که می‌تواند به سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت (۱۵۵ مایل در ساعت) برسد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی