نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دوراهی سخت درویش؛ با استعفای یحیی از پرسپولیس موافقت می‌کنند یا نه؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی برای چندمین بار استعفا داد و شاید این مرتبه استعفای او با جدایی همیشگی از پرسپولیس همراه شود.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از تساوی نا امید کننده مقابل مس رفسنجان استعفا داد و گفت دیگر با این شرایط نمی‌تواند به کارش در پرسپولیس ادامه دهد. این در حالی‌ست که یحیی بارها در مقاطع مختلف استعفا داده بود ولی هر بار با استعفای او مخالفت می‌شد. حالا درویش در دوراهی سختی قرار گرفته و باید یک تصمیم بزرگ برای پرسپولیس بگیرد. همه از اختلاف یحیی و درویش خبر دارند و اگر نتایج خوب پرسپولیس و محبوبیت گل‌محمدی نبود، تا حالا درویش با استعفای گل‌محمدی موافقت کرده بود.

خود درویش اگر به تنهایی تصمیم گیرنده باشد، قطعا با استعفای یحیی موافقت خواهد کرد و به نظر می‌رسد این بار این اتفاق رخ خواهد داد. با این حال محبوبیت یحیی و همچنین پیدا کردن یک جانشین خوب هم مسئله‌ای است که مدیرعامل پرسپولیس باید به آن توجه کند. حال باید دید مدیرعامل قرمزها در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت. به نظر می‌رسد در روزهای آینده خبرهای جنجالی از باشگاه پرسپولیس به بیرون درز خواهد کرد و اتفاقات مهمی برای این تیم رخ خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ۶۶۶۶۶۶ IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    اگه یحیی بره و برانکو برگرده حرفی نیست .ولی اگه قراره اینم بره و خارجیهای درپیتی مثل ساپینتو و شفر بیان همان بهتر که یحیی بمونه .گل محمدی نهایت هنرش همینه و بیشتر کارایی نداره .
  • ,,امانی IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    جناب گل محمدی باید خیلی قبل حتی سال گذشته از تیم پرسپولیس اگر نگیم کنار گذاشته میشد انصافا تیم یحیی شاداب بازی نمیکنه که این محصول انتخاب بازیکنان مخصوصا فاز دفاعی توسط،خود ایشان بوده است وهم اینکه الان چیز زیادی نداره که به بازیکنان آموزش بده وبدتر اینکه هروقت مشکلی در تیم پدید می آمد فورا اعتصاب کرده ودست به استعفا میشد این نشان دهنده ضعف ایشان درمقابل سختی های تیم بود که کمابیش اکثر تیم ها با آن دست بگریبان هستند جناب یحیی خان اگر تونستی تیمی را با حداقل امکانات قدرتمند کنی وبازیهای درخشان انجام بدی اونوقت سرمربی با کلاس وبا درایت هستی وگرنه خوب تیم ملی را بدستت بدهند وبخوان قهرمان لیگ بشی که هنر نیست ببین چطور آقای تارتار تیم بحران زده ملوان را بدون وجود یک بازیکن شاخص اینگونه متحول کرده اونوقت تیم بزرگی مثل پرسپولیس با اینهمه درخواست بازیکنان شاخص جهت بازی کردن دراین تیم باید اینگونه باشه
  • بچه خوب IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    درویش خودت باید بره نکنه یحیی خودش مدیر عامل بشه اونجا هر روز قهر کنه چی میشه
  • یحیی همه چیز بلد IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    بهش شیتیل بدهند برمیگرده و دوباره پرسپولیس رو به حاشیه میبره. با پیروانی دوتایی میان به زمین و زمان ایراد میگیرند جز خودشون .
  • حسینss IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    بعنوان یک استقلالی با استعفای گل محمد مخالفم
  • عرفان IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    please please Do it...........
  • زیگزاگ IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    یحیا منتظر یه بفرمای دیگه است.جدی نگیرید.
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    نه بابا واسه درویش این تصمیم گیری ها معضل نیست. چاره اش یه سفر زیارتی دیگه به عتباته و مشاوره گیری از دخترش...
  • جهان IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    مثل قبل ناز میکنه.. برمیگرده اگر تحویلش نگیرن .اونم شنیده اومدن برانکو جدی شده گفته الان برم برام خوبه . تو که پارسال رفته بودی برای چی برگشتی ؟
  • علی IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    بخدا همه متوجه ذات یحیی شدن . همه چیز رو فقط به نفع خودش میخواهد. هر روز یک بهانه میگیره. اگه بخواهید بدون در نظر گرفتن علاقه رنگی قضاوت کنیم خدا وکیلی استقلال محبی قائدی غلامی سیلوا .. رفتن بجاش چند تا بازیکن درجه یک گرفتند فقط محمدی و مهاجم آرژانتینی هم که وسط فصل آمد ولی یحیی عبدی و عیسی کامیابی ..فرستاد انداخت گردن باشگاه دفاع اگه پور علی گنجی نیست بجاش کنعانی گرفتی پس بهانه نکن . سلمانی همه ایران گفتند عضلاتش ضعیفه رباط پاره میکنه هر چند توی پرسپولیس فیکس هم نبود . یحیی دنبال قرارداد ۳ ساله با رقم ۱۵۰ م است حالا خواهید دید
  • پادشاه فوتبال ایران IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    متاسفانه لیگ امسال با تبانی و جعل و فساد کیسه و تاج و زدو بند کیسه با کمیته انضباطی و کمیته داوران فضای رقابت سالم رو از بین برده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی