دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲
۰ |
۰
فوتبال جز این مربیان خاص مربیان دیگری هم دارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک عده مربی خاص در لیگ برتر هستند که هر فصل تنها جای‌شان با هم عوض می‌شود؛ دریغ از ورود یک مربی جدید به لیگ برتر.

یکی از معطلات پر رنگ در لیگ برتر این است که در ابتدای فصل جای مربیان با هم عوض می‌شود. سال‌های سال است در حسرت بها باشگاه‌ها به مربیان جوان و جدید هستیم. در یک فصل همه مربیان نمی‌توانند موفق عمل کنند، چون نیمی‌از تیم‌های شرکت کننده درنیمه پایین جدول قرار می‌گیرند و دو تیم هم سقوط می‌کنند. طبیعتا برخی از مربیان نیمه پایین جدول به دلیل ناکامی‌باید جای خود را به مربیان جوان بدهند اما این اتفاق رخ نمی‌دهد و فوتبال ایران تنها جایی است که مربی ناکام راحت تر از مربی موفق تیم می‌گیرد، چون برای توجیه ناکامی‌دلیل‌های متعدد و خوشگل رو می‌کند تا جایی که تماشاگر و منتقد هم این را می‌پذیرد.

یکی از مربیان تازه وارد لیگ برتر سعید دقیقی است. سرمربی شمس آذر. مربی‌ای که به بهانه قهرمانی به همراه این تیم در لیگ یک میهمان لیگ برتر شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد بدون شک سعید دقیقی حالا حالا نشستن روی نیمکت تیم لیگ برتری به عنوان سرمربی را تجربه نمی‌کرد. شمس آذر تیم تحت هدایت سعید دقیقی یکی از تیم‌های شایسته لیگ برتر در دور رفت بود. این تیم تراکتور و سپاهان را شکست داد. در برابر تیم استقلال به نتیجه مساوی یک بر یک رسید. این قدر این تیم در برابر تیم‌های بزرگ خوب بازی کرده و امتیاز گرفته که نمی‌توان آنها را اتفاق قلمداد کرد.

دیگر مربی جوانی که به تازگی به لیگ برتر آمده مسعود شجاعی است. در دو هفته‌ای که او به تمرینات تیم هوادار ملحق شده هوادار نساجی را در قائمشهر متوقف کرد و در تهران از استقلال خوزستان ۳ امتیاز گرفت.

این دست از مربیان جوان به فوتبال باشگاهی جان تازه‌ای می‌دهند چون صاحب ایده‌های جدید و نو هستند. وقت آن رسیده باشگاه‌ها دست از مربیانی که همیشه درلیگ برتر بوده اند دست بکشد. مربیانی که با وجود ناکامی هم تیم می‌گیرند. فرصت دادن به مربی‌ای که ناکام بوده و  دریغ کردن فرصت کار از مربیان چون سعید دقیقی‌ها و مسعود شجاعی‌ها خیانت به فوتبال باشگاهی است و وقت آن رسیده که باشگاه‌ها دور باطل را تمام کنند و به دنبال مربیان نو بروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی