نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۱۰ نقل‌وانتقال احتمالی زمستان ۲۰۲۴
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

با این که جذب ستاره در زمستان بسیار سخت است، اما چند انتقال بزرگ در فوتبال اروپا هستند که شاید شاهد وقوع آن‌ها در ژانویه ۲۰۲۴ باشیم.

زمان بسیار سختی برای انجام معاملات است، اما غیرممکن نیست و برخی از انتقال‌ها بسیار منطقی هستند. پنجره زمستانی باز و فروش ژانویه آغاز شده است. اما آیا در طول این ماه شاهد انجام انتقال بزرگی خواهیم بود؟ همانطور که هر مدیری دوست دارد مدام به ما یادآوری کند که این اتفاق ممکن است، پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی زمان دشواری برای انجام انتقال مهم خواهد بود و اکثر باشگاه‌ها تمایلی به فروش ستاره‌های‌شان در اواسط فصل ندارند.

با در نظر گرفتن این موضوع سایت «گل» ۱۰ انتقالی که دوست داریم ماه ژانویه رخ بدهد را لیست کرده است. انجام همه آن‌ها آسان نخواهد بود، اما برخی از این پیشنهادها کاملاً منطقی هستند.

ماتایس دی‌لیخت (از بایرن‌مونیخ به منچستریونایتد)

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد نیاز مبرم به یک مدافع میانی دارد، در حالی که توماس توخل اعتقاد چندانی به ماتایس دی‌لیخت که برای رسیدن به بهترین فرم خودش تلاش کرده، ندارد. بنابراین در ژانویه این انتقال منطقی است، به‌خصوص وقتی این قضیه را در نظر بگیریم که دی‌لیخت در آژاکس با تن‌هاخ کار کرده است و بایرن هم می‌تواند از پول او برای جذب ژوآئو پالینیا استفاده کند.

کیلیان امباپه (از پاری‌سن‌ژرمن به رئال‌مادرید)

این انتقال به اندازه کافی طولانی شده است. زمان آن رسیده که کیلیان امباپه با انتقال به رئال‌مادرید به طولانی‌ترین حماسه نقل‌وانتقالاتی تاریخ فوتبال پایان دهد. بدیهی است که پاری‌سن‌ژرمن از این که سنگ بنای ورزشی قطری‌ها را از دست بدهد، بیزار است. اما حالا اگر معامله‌ای انجام ندهند، ارزشمندترین فوتبالیست جهان را به هیچ از دست خواهند داد. زمان آن رسیده که پی‌اس‌جی با از دست دادن امباپه کنار بیاید.

در همین رابطه: حقوق نجومی امباپه در رئال‌مادرید مشخص شد/ یک باشگاه بزرگ دیگر هم مشتری ستاره فرانسوی است

کالوین فیلیپس (از منچسترسیتی به یوونتوس)

اگر کالوین فیلیپس روی نیمکت منچسترسیتی بماند انتخابش برای یورو ۲۰۲۴ دشوار خواهد بود. او در فصل جاری بازیکن فیکس سیتی نبوده و در مجموع فقط ۸۹ دقیقه بازی کرده است. لیورپول و نیوکاسل هافبک دفاعی نیاز دارند، اما سیتی او را به رقبا نمی‌دهد. با توجه به این که مکس آلگری از نظر کیفی خط میانی یووه را ضعیف می‌بیند، این تیم برای فیلیپس مقصدی عالی به نظر می‌رسد.

در همین رابطه: بازیکن تبعیدی به تیم آینده‌اش چراغ سبز نشان داد!

آرون رمزدیل (از آرسنال به نیوکاسل)

به طرز دردناکی برای آرون رمزدیل مشخص شده که داوید رایا شماره یک میکل آرتتا باقی خواهد ماند. با توجه به این که یورو ۲۰۲۴ در پایان فصل قرار دارد، سنگربان انگلیسی به بازی کردن نیاز دارند. چلسی یا نیوکاسل که دروازه‌بان‌های اول‌شان را به‌دلیل مصدومیت از دست داده‌اند، برای او خوب خواهند بود. دیدن این که آرسنال اجازه می‌دهد تا به رقیب لندنی ملحق شود، سخت است. بنابراین نیوکاسل گزینه محتمل او خواهد بود.

در همین رابطه: اتفاق جدید در ماجرای دعوای دو سنگربان آرسنال/ صلح برقرار شد؟

جیو رینا (از دورتموند به برنتفورد)

دورتموند مکانی فوق‌العاده برای بازیکنی جوان است که می‌خواهد مهارت‌هایش را تقویت کند و به همین دلیل اولین انتخاب جیو رینا بود. این هافبک آمریکایی فقط در یک بازی بازیکن اصلی دورتموند بوده و در لیگ قهرمانان هم ۲۰ دقیقه بازی کرده است. رینا بهتر است در زمستان تیم را ترک کند؛ حداقل به صورت قرضی. گفته می‌شود باشگاه‌های لیگ برتر به دنبال جیو هستند و اگر راهی برنتفورد شد، تعجب نکنید.

جیدن سانچو (از منچستریونایتد به دورتموند)

در حالی که جیدن سانچو باید اکنون در ترکیب منچستریونایتد می‌درخشید و منتظر یورو ۲۰۲۴ می‌ماند، در حال پوسیدن روی سکوهاست، چرا که توسط اریک تن‌هاخ از تیم اصلی اخراج شده است. اگر منچستریونایتد زمستان پیشنهادی پایین‌تر از ۷۳ میلیون پوند برای سانچو دریافت نکند (که فقط عربستانی‌ها چنین مبلغی را می‌دهند)، بعید است او را بفروشند. شیاطین‌سرخ باید اجازه دهند سانچو به صورت قرضی برود و صحبت از باشگاه به تیم سابقش دورتموند شده است.

رافائل واران (از منچستریونایتد به رئال‌مادرید)

با توجه به کیفیتی که مدافعان منچستریونایتد این فصل داشته‌اند، رفتار اریک تن‌هاخ با رافائل واران عجیب و غریب بوده است. این بازیکن فرانسوی روی نیمکت قرار گرفته و با وضعیت شیاطین‌سرخ ممکن است به ترکیب برگردد. قبلاً صحبت‌هایی در مورد انتقال او به لیگ عربستان یا بایرن‌مونیخ بود، اما اگر ماتایس دی‌لیخت جذب یونایتد شود، شاید به رئال‌مادرید بازگردد. کارلو آنچلوتی نیاز مبرمی به مدافعی در کلاس جهانی دارد، برای این که داوید آلابا و ادر میلیتائو برای مدت طولانی مصدوم خواهند بود.

در همین رابطه: پایان کابوس سانچو در اولدترافورد در ماه ژانویه/ دیگر چه کسی شیاطین‌سرخ را ترک خواهد کرد؟

ایوان تونی (از برنتفورد به آرسنال)

با این که میکل آرتتا، گابریل ژسوس را ستایش می‌کند اما می‌داند که تمام‌کننده تمام‌عیاری نیست. ویکتور اوسیمن گزینه ایده‌آلی خواهد بود، اما پولی که برایش هزینه می‌کنند نجومی است. از طرفی ستاره نیجریه‌ای قراردادش را با ناپولی تمدید کرده است. برنتفورد هم برای ایوان تونی که مورد توجه چلسی و تاتنهام هم هست مبلغ بالایی طلب خواهد کرد، اما مهاجم محروم فعلی به‌زودی فروخته خواهد شد.

مارکو وراتی (از العربی به بارسلونا)

انتقالی که باید سال‌ها پیش اتفاق می‌افتد و حالا زمان برای اصلاح آن وجود دارد. زمانی که لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا بود به مارکو وراتی علاقه داشت، اما پس از این که به پی‌اس‌جی رفت به سرعت اعلام کرد که این هافبک را نیاز ندارد. در نتیجه با مبلغ غافلگیرکننده ۴۵ میلیون یورو به العربی رفت. ملی‌پوش ایتالیایی می‌تواند بارسایی شود، اما این باشگاه از لحاظ مالی در تنگنا قرار دارد. اگر رافینیا و فران تورس به فروش برسند، شاید وراتی به بارسا برود.

دوشان ولاهوویچ (از یوونتوس به چلسی)

چلسی به یک مهاجم نیاز دارد و دوشان ولاهوویچ باید تا حد امکان از مکس آلگری دور شود تا به لندن برسد. این معامله می‌توانست تابستان گذشته انجام شود که به‌دلیل قیمت بالا صورت نگرفت. اگر مائوریسیو پوچتینو می‌خواهد پایانش در فصل جاری لیگ برتر شرم‌آور نباشد، باید یک مهاجم نوک به خدمت بگیرد. ولاهوویچ در یوونتوس افت کرده و اعتماد آلگری به او از دست رفته است.

بیشتر بخوانید: برترین گلزنان سال ۲۰۲۳ چه کسانی بودند؟/ باز هم CR۷ و چند اسم تازه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی