نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
التون جان
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گری لینکر و التون جان با هم بر سر برد و باخت مسابقه لستر - واتفورد شرط‌بندی کرده بودند اما مدتی طول کشید تا خواننده پاپ بدهی خود را پرداخت کند.

التون جان ۷۶ ساله خواننده پاپ و از طرفداران باشگاه واتفورد است و ریاست این باشگاه را بین سال‌های ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۷ و دوباره از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۲ بر عهده داشت. گری لینکر ۶۳ ساله نیز از طرفداران باشگاه لستر است و به عنوان بازیکن ۱۰۳ گل برای این تیم به ثمر رسانده بود. این دو مرد در ماه نوامبر روی بازی این دو تیم شرط‌بندی کرده بودند. و این لستر بود که در ورزشگاه کینگ‌پاور با نتیجه ۲-۰ پیروز شد.

التون جان مبلغی که باخته بود را بلافاصله پرداخت نکرد اما بعدا یک اسکناس ۱۰ پوندی تانخورده برای لینکر فرستاد و یک یادداشت نیز برای رفیق فوتبالی‌اش نوشت. لینکر این یادداشت را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که روی آن نوشته شده بود: «گری عزیز، ببخشید که دیر شد. سال خوبی داشته باشی. از دیدنت خوشحال شدم. متشکرم.» لینکر در توضیح این عکس نوشت: «هرگز نگذارید بگویند که التون جان بدهی‌هایش را پرداخت نمی‌کند.»

بخشی از جایگاه استادیم ویکاریج رود واتفورد به افتخار التون جان نامگذاری شده است. جایگاه «جاده آجر زرد» اشاره‌ای به آلبوم کلاسیک او در سال ۱۹۷۳ دارد. رئیس مادام‌العمر افتخاری واتفورد گفت: «همانطور که قبلا بارها گفته بودم باشگاه فوتبال واتفورد خیلی به من لطف داشته است. افتخار بزرگی است که جایگاهی در این ورزشگاه به نام من شده است. اینجا جایی است که من عاشق فوتبال و باشگاهم شدم.»

بیشتر بخوانید: چگونه التون جان مالک و رئیس باشگاه شد؟/ تصاویری تاریخی از یک عاشق کنار تیم محبوبش

عکس| حرکت جالب التون جان پس از باخت در شرط‌بندی/ گری لینکر: هرگز نگویید التون جان بدهی‌هایش را پرداخت نمی‌کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی